Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Parkeerboete...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Parkeerboete...

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
    Zo'n vaart zal het wél weer niet lopen zeker???
    Als autobestuurder moet je vast en zeker tenminste een fluo-vestje hebben, een verkeersdriehoek, onuitwisbaar "krijt", een oprolmeter, de boorducumenten en wat vergeet ik dan nog??? oh ja een blusapparaat...maar ga maar lopen als je dat mocht nodig heben
    Probeer daar maar eens een wagen in de fik met te blussen???
    D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
    BD0290BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius Bekijk bericht
      Zo'n vaart zal het wél weer niet lopen zeker???
      Als autobestuurder moet je vast en zeker tenminste een fluo-vestje hebben, een verkeersdriehoek, onuitwisbaar "krijt", een oprolmeter, de boorducumenten en wat vergeet ik dan nog??? oh ja een blusapparaat...maar ga maar lopen als je dat mocht nodig heben
      Probeer daar maar eens een wagen in de fik met te blussen???

Nope papieren van de wagen, rijbewijs, bewijs van verzekering en wettelijke kit (driehoek, brandblus, ehbo en fluovestje).
      Dat vind ik elementaire kennis, zou niet weten wat dat krijt en die oprolmeter er bij komt te doen.

Trouwens, hoeveel mensen kunnen direct zeggen waar hun brandblusser zit?
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius Bekijk bericht
        Als autobestuurder moet je vast en zeker tenminste een fluo-vestje hebben, een verkeersdriehoek, onuitwisbaar "krijt", een oprolmeter, de boorducumenten en wat vergeet ik dan nog???
        Een FOTOTOESTEL

Comment

ik vrees dat dit topic zijn hoogtepunt bereikt heeft en een maatschappelijke discussie wordt ; om die reden gaat er een slotje op
          Last edited by devid; 3 december 2008, 07:47.
          mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
          D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Working...
          X