Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet - goldshake

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Telenet - goldshake

Ik ben lang anti Telenet geweest, maar de "standaard" Belgacom met een belachelijk hoge telefoonabonnementsprijs is ook niet alles.
    Vandaag lag er een folder in de bus over Telenet Goldshake. Iemand hier ervaring mee ? Wat zijn de voor- nadelen ? Als ik me niet vergis moet je hiervoor nog wel het kabelabonnement betalen.

Deze actie lijkt mij wel aantrekkelijk omdat er nu een actie is waarbij je de draadloze installatie (125 €) en het basisstation (99 €) gratis krijgt.

Wat is jullie ervaring met telenet en meer bepaald met de formule "Goldshake" ?

Re: Telenet - goldshake

Oorspronkelijk geplaatst door kdm Bekijk bericht
    Ik ben lang anti Telenet geweest, maar de "standaard" Belgacom met een belachelijk hoge telefoonabonnementsprijs is ook niet alles.
    Vandaag lag er een folder in de bus over Telenet Goldshake. Iemand hier ervaring mee ? Wat zijn de voor- nadelen ? Als ik me niet vergis moet je hiervoor nog wel het kabelabonnement betalen.

Deze actie lijkt mij wel aantrekkelijk omdat er nu een actie is waarbij je de draadloze installatie (125 €) en het basisstation (99 €) gratis krijgt.

ik heb nu telenet maar ga ook overstappen naar gold shake wegens:

nog meer downloadruimte 30 gb met 12mbps
    gratis bellen tss 16 en 8 uur ook in gans europe (engelse vrienden)
    gratis sterkere draadloze modem dan mijn dlinkske
    hd-beeld en hd-recorder ipv digibox
    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Vroeger had ik al express-net, EN digitale televisie, EN telefonie van Telenet. Met Gold-shake is dit allemaal hetzelfde gebleven voor hetzelfde geld. ALLEEN mag ik nu 30Gb downloaden ipv 20, en is TV digitaal in HD te bekijken met de HD-recorder (of decoder).
      Ook de downloadsnelheid is bijwijlen spectaculair. Via www.bigdownload.com haalde ik al snelheden van 2400kb/sec! Wie doet beter in België?

Voor een kwalitatief hoogstaand product betaal je altijd iets meer dan bij anderen. Het zou natuurlijk goedkoper mogen en kunnen.

En de HD met de nieuwe HD-TV is wel een schitterende vooruitgang.
      Canon Eos 20D - Canon Lenzen EF-s 10-22m / EF-s 17-55 / L 28-300.
      En nog wat studiomateriaal en gerief voor sferische fotografie.

Comment

Persoonlijk zou ik eerst eens langsgaan bij een Belgacom winkel en eens vragen of ze niets aan dat prijskaartje kunnen doen. Als je stelt dat je veel goesting hebt om naar telenet te verhuizen kan dat wel eens iets opleveren...
        Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
          ik heb nu telenet maar ga ook overstappen naar gold shake wegens:

nog meer downloadruimte 30 gb met 12mbps
          gratis bellen tss 16 en 8 uur ook in gans europe (engelse vrienden)
          gratis sterkere draadloze modem dan mijn dlinkske
          hd-beeld en hd-recorder ipv digibox
          Wat bedoel je met draadloze modem?
          Volgens mij krijg je een gratis draadloze internet installatie maar is dit met een acces point?
          En geld die gratis draadloze internet niet enkel voor nieuwe klanten?

mir
          De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
            Wat bedoel je met draadloze modem?
            Volgens mij krijg je een gratis draadloze internet installatie maar is dit met een acces point?
            En geld die gratis draadloze internet niet enkel voor nieuwe klanten?

mir
            neen want voor oude klanten is de modem nog steeds aanwezig (zwarte doos in garage )
            nu plaatsen ze nog een recente draadloze dlink op de plaats in je huis waar je het best verbinding hebt.

IMac/IPad/Mac Air 

Comment

Hallo,

Hier had ik ook internet en Freephone apart van Telenet.
              En dat is dus nu een "shake" geworden - mét digirecorder (gratis).
              En dat allemaal een stuk beterkoop dan zonder shake ...
              Nu, ik ben al sinds telenet er was klant bij hen en behalve in de aanvangsfase wat perikelen eigenlijk nooit problemen gehad.

Jaja
              Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
              Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Mijn ervaring met Telenet kun je hier ergens anders lezen

Ik was ook van plan om een "goldshake" te nemen .. niet vergeten dat buiten alle "goodies" je bovenop die vaste prijs van 50€ per maand je digitaal abo nog moet betalen zegge een additionele 12,50€ per maand erbij .. en als ik die madam goed begrepen heb .. geen webspace .. nikske .. je internet toegang is een wireless access point dus "bifurkeren" kost enfin als je "wired" internet hebt ben je nog niet uit de kosten
                .. al de rest weet je
                HTH & FWIW

Comment

Hebben de "reeds telenet-klanten" die overstapten naar een shake-abbo ook de 50 euro administratiekosten moeten betalen ?

Denk eraan om te downgraden van Expressnet + HD Digicorder naar een Funkyshake-abbo.

40 euro ipv 51 euro, + meer datavolume (30gb vs 20gb) en dat aan dezelfde snelheid geloof ik (12mb/s) ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door scalll Bekijk bericht
                    Hebben de "reeds telenet-klanten" die overstapten naar een shake-abbo ook de 50 euro administratiekosten moeten betalen ?

Denk eraan om te downgraden van Expressnet + HD Digicorder naar een Funkyshake-abbo.

40 euro ipv 51 euro, + meer datavolume (30gb vs 20gb) en dat aan dezelfde snelheid geloof ik (12mb/s) ...
                    Nog niet, maar ben het wel van plan om over te schakelen naar een Goldshake of diamondshake.
                    Ik heb nu nog een pakket telefonie+digitale televisie+expressnet.

Het enige wat ik me afvraag is wat ik met mijn digibox moet doen...containerpark?

Ik volg dit draadje dus met interesse.
                    Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                      Persoonlijk zou ik eerst eens langsgaan bij een Belgacom winkel en eens vragen of ze niets aan dat prijskaartje kunnen doen. Als je stelt dat je veel goesting hebt om naar telenet te verhuizen kan dat wel eens iets opleveren...
                      Belgacom zit in een soek of zo, waar je moet afbieden.... ?
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                        Het enige wat ik me afvraag is wat ik met mijn digibox moet doen...containerpark?.
                        Bijhouden voor de TV op de slaapkamer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door scalll Bekijk bericht
                          Bijhouden voor de TV op de slaapkamer
                          Dat ik daar nog niet aan had gedacht
                          Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                            .. niet vergeten dat buiten alle "goodies" je bovenop die vaste prijs van 50€ per maand je digitaal abo nog moet betalen zegge een additionele 12,50€ per maand erbij ..
                            Dat was mijn bijkomende vraag : waar zitten de addertjes ? Wat moet je nog zoal extra betalen naast die 50 euro. Zoals Regulus zegt, dus nog eens € 12,50 voor het digitaal abonnement ?

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                            Belgacom zit in een soek of zo, waar je moet afbieden.... ?
                            Daar stoor ik mij ook enorm aan Alleen al daarvoor zou ik veranderen. Trouwens, op m'n werk ook al van die "afbiedtoestanden" meegemaakt met Belgacom.

Comment

als je overstapt zoek een vriend of familylid die reeds klant is dan kun je hem ook een pleziertje gunnen met de vrienden actie . oF jullie mogen allen mij op geven (of is dat rondselen )

Tim : inderdaad de oude digibox van bij mijn ouders die zijn overgestapt naar hd -box staat nu in de slaapkamer en die digibox hadden ze gehuurd .
                              Dus koop nooit je digibox of recorder, want bij upgrade of defect zit je met de gebakken peren

stap je zelf naar de winkel om je digibox in te ruilen voor hd box dan betaal je geen 50 € installatie
                              Last edited by devid; 19 november 2008, 07:12.

IMac/IPad/Mac Air 

Comment

Working...
                              X