Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tommeke Tommeke Tommeke...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Tommeke Tommeke Tommeke...

Oorspronkelijk geplaatst door Krisss Bekijk bericht

Ik blijf Tom alvast steunen. Voor mij is en blijft hij een groot renner. Maar hij moet maar opdraaien voor zijn wangedrag. Bvb laat hem tijdens de ronde van Frankrijk werken in een afkickcentrum. Hem met de neus op de feiten drukken.

Velen gunnen hem de centen niet die hij bij elkaar heeft gefietst. Maar een maatschappij met jaloerse mensen is ook maar een akelig bestaan hoor.

Kriss
    Ik kan er in komen dat iemand zijn "Held" blijft steunen : een echte fan doet dat.
    Dat deze held bij wangedrag moet beboet worden als een ander (en wellicht nog méér dan een ander, wegens zijn voorbeeldfunctie), dat vind ik ook normaal.

Dat iemand hem de centen niet gunt enz..., daar breekt mijn klomp : een deel van dat geld komt immers uit onze zak, fans en geen fans, via de fiscus, wegens zijn Monaco-verhaal !

Ik hoop echt dat 'm zijn lesje eindelijk eens geleerd heeft... zoveel jonge knapen kijken (keken) naar hem op !

Mvg.
    The bird is known by his note, a man by his word.

Comment

Halloooooooooooooooo,

net het nieuws gezien. Bij een drug- en alcoholcontrole blijkt dat 1 op 3 van de jongeren die gecontroleerd werden drugs gebruikt.
      Hopelijk is er geen zoon bij van de één of de andere moraalridder hier.

Het druggebruik is zeker niet goed te praten hoor. Maar mocht Tom een verslaafde zijn hé, dan zou hij geen topprestatie's kunnen neerzetten. Maar blijkbaar zijn er hier geen mensen die ook maar iets met het wielerleven te maken hebben. Want die zouden weten waarover het gaat om na een periode van presteren en leven als een monnik dan eens een verzetje te hebben. En eens een fuif te geven of naar een fuif te gaan. En dan eens alle remmen los.
      Ik wil het gedrag van Tom niet goedpraten. Maar zo'n dingen geberuren nu eenmaal. Zowel met topsporters of BV's enz... . Zo zie je dat achter die grootte persoonlijkheid ook maar een mens leeft die fouten maakt.
      Diegene die nog nooit iets fout heeft gedaan, wel chapeau hoor.
      Anderzijds, heeft diegene die nog nooit iets heeft misdaan toch maar een saai bestaan gehad.

Afin ... .

Dat er criminelen pakken geld verdienen met hun drugshandel, tja wat wil je. Dit is iets dat zo oud is als de straat. En steeds zal blijven bestaan. En dit wordt ook getolereerd door alle overheden. Want voor grootschalige drugsmokkel worden firm's opgericht als dekmantel. En die firma's betalen ook weer belastingen aan de overheid.
      Dus voor diegene die dromen van een maatschappij zonder zo'n praktijken, droom maar lekker verder. Eén troost heb je, je hebt een fantastische droom, alleen wordt die nooit werkelijkheid.

Ik blijf Tom alvast steunen. Voor mij is en blijft hij een groot renner. Maar hij moet maar opdraaien voor zijn wangedrag. Bvb laat hem tijdens de ronde van Frankrijk werken in een afkickcentrum. Hem met de neus op de feiten drukken.

Velen gunnen hem de centen niet die hij bij elkaar heeft gefietst. Maar een maatschappij met jaloerse mensen is ook maar een akelig bestaan hoor.

Kriss
      Droom maar zacht deze nacht!
      Maar weet dat je droomprins er deze keer niet zo goed uitkomt!
      Straks ga je nog dergelijke mensen op een "altaartje" plaatsen???
      Neen uw Tommeken heeft een tweede maal? een foutje begaan en geloof mij vrij dit zal hem nog zuur opritsen!!!
      Tommeken staat niet boven de wet!Ben eens benieuwd hoe zijn sponsers gaan reageren? Kan je hier nog een serieuse pubiciteitscampagne aan koppelen?
      D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
      BD0290BE

Comment

.... En dit wordt ook getolereerd door alle overheden.
        Kriss
        u heeft wel een zeer bittere kijk op onze wereld.
        Als ik ergens een held heb, waarvoor ik nederig mijn hoofd buig :

-m-
        Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

hey Nerdifant,

ja op papier is het inderdaag gemakkelijk. Als er één kopstuk wordt opgepakt, staan er 5 klaar om zijn plaats in te nemen.

Aquarius, hopelijk krijgt Tom een straf. Anders zou onze democratie geen fluit waard zijn. (alhoewel de laatste ministers van justitie ook geen verhalen hoeven te vertellen van hoe het moet, als je kijkt wat er de laatste jaren gebeurd is .... ?????? Dan stelt onze knoeiboel in Brussel niet veel voor.)

Mensen toch, ik begrijp jullie woede wel hoor. Ik begrijp de afgunst ook. Hij verdiend miljoenen met op zijn fietske te trappen. En jullie en ik moeten meer presteren voor "vééééééééééél" minder loon. Wij gaan in ons leven niet verdienen wat Tom in 1 jaar samen fietst. Maar afin... . Ik gun het hem. We hebben in onze jeugd ook allemaal de kans gehad om te sporten. En hadden we het gedaan, en voor diegene die het gedaan hebben. Als er talent aanwezig was geweest onders ons, dan hadden we zeker ook opgemerkt geweest want er wordt nu gescout en vroeger ook!!!!!

Ik keur absoluut niet goed waarvoor hij nu de tweede keer betrapt is. Zeker niet.
          Ik plaats hem niet op een sokkel. Dat heeft de media gedaan. En als je het mij vraagt proberen ze hem nu een niet van die sokkel te stoten. Wat ze bij anderen wel hebben gedaan in het verleden.

Wat een schorsing betreft, (die sommigen onder jullie zo graag willen) tja dat zal moeilijk gaan. Er was een controle buiten competitie, dus sportief valt hem niks ten laste. Hij is niet betrapt op doping !!! Om een atleet te schorsen, moet je betrapt worden op doping. En dit is niet gebeurd.
          Wel is hij in overtreding met de drugswet. Een eerste veroordeling wegens druggebruik hangt hem boven het hoofd. Wel de geldboete, daarvan zal hij zeker niet wakker liggen.
          Het enige waarvan dat hij last zal van hebben, dit is eerlijk praten met zijn familie: ouders en grootouders.
          Wat de wielersport betreft, wel het "is" en "blijft" een groot atleet. Meer dan 100 prof-overwinningen. Wie doet hem na ??? Als je sommige renners hun palmares leest, da, komen ze op 5 prof-overwinningen in hun loopbaan als renner
          Wat het drugsgebruik betreft, hopelijk doet het niemand na. Maar een topatleet is ook maar een mens met de zelfde zwakheden als u en ik.
          En dit is het mooie aan Tom, ondanks zijn grote prestaties is hij gewoon zichzelf gebleven.
          Zelfs nu nog, voor heel vlaanderen (lees gerust europa) toegeven dat hij fouten maakt, dit maakt van hem een groot persoon. Een journalist te woord staan, na dit voorval. Wel chapeau ... . Het bewijs dat hij een groot atleet is en een grote persoonlijkheid is.

Kriss
          www.kris-sinnaeve.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krisss Bekijk bericht
            en dit is het mooie aan tom, ondanks zijn grote prestaties is hij gewoon zichzelf gebleven.
            rotflmao

Comment

Wees wat trots op onze topsporters, (het druggebruik keur ik absoluut niet goed, in tegendeel trouwens). en ja Tom is betrapt, so what hij zal moeten opdraaien voor zijn daden. En daarmee basta. Gelukkig heeft hij al aardig wat bijeengefietst om alles zelf te kunnen betalen.
              Als jij of ik hetzelfde zouden doen, dan zaten we minstens direct even vast, konden we voor de zoveelste keer voor de rechtbank verschijnen en hoe een goede werkkracht we ook mogen zijn voor onze werkgever, hij had ons al lang ontslagen.
              Met al zijn geld moet hij niet eens veel betalen, als hij het al moet doen, wij met ons klein inkomen zouden ons blut mogen betalen voor hetzelfde.
              En dat heeft niets met jaloezie te maken, hij mag zijn geld hebben want ieder zijn rekening en zijn dadakes.
              Vorig jaar zijn er twee Roemenen opgepakt toen ze in het Leuvense onder invloed van drugs een vrouw doodgereden hebben ... heel het land sprak er schande van dat iemand met drugs in het lijf in een auto durfde kruipen, iedereen smeekte om die twee levenslang rijverbod te geven en op te sluiten. Maar als ons Tommeke zoiets doet dan is het maar een bagatel.
              Hij zou eens beschonken en onder invloed van drugs uw vrouw/man moeten doodrijden se en zien hoe je dan zou reageren. Het is nog niet gebeurd maar als hij zichzelf niet kan bedwingen met de drank, drugs en snelheid, wat gaat hem dan beletten deze te combineren?
              Het zijn inderdaad evenmin mijn zaken als de uwe wat Tommeke doet maar de rechtspraak zou voor iedereen gelijk moeten zijn en dit is nu helemaal niet het geval.
              Vergeet ook niet dat hij het grote voorbeeld voor de jeugd moet zijn, zijn kop is verbonden met heel wat verkeerscampagnes en degelijke. Als ge uzelf wil aanprijzen als het grote voorbeeld dan moet ge er u ook maar naar houden.
              Last edited by VerSeg; 11 mei 2009, 02:00.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Het is nog niet gebeurd maar als hij zichzelf niet kan bedwingen met de drank, drugs en snelheid, wat gaat hem dan beletten deze te combineren?
                Je vergeet de in de weglopende poesjes nog.
                Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                  Je vergeet de in de weglopende poesjes nog.
                  Dat was die paal dat daar verkeerd stond.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Dat was die paal dat daar verkeerd stond.
                    Ah, wist niet dat het een kater was.
                    Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                      Ah, wist niet dat het een kater was.
                      Hij was in elk geval nog niet high genoeg mits hij laag aan het vliegen was.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Man, man, man ... wat een mens hier te lezen krijgt! Sommigen hebben het blijkbaar heel hard nodig om anderen de grond in te stampen om hun eigen leven wat meer glans te geven. Te triestig voor woorden.

Perfectie is niet van deze wereld ... wens een ander niet toe wat je jezelf of de uwen, ook niet zou toewensen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AndriesDeLeener Bekijk bericht
                          De omzet van Quik-Step is niet bepaald gestegen omdat een wielrenner dat merk op zijn trui draagt maar gewoon omdat een bekend persoon in de reclame voorkomt, een bekend iemand bereikt meer mensen dan een onbekend persoon. Het publiek gaat er van uit dat een bekend persoon representatief is voor de kwaliteit van het merk. Dus dat Quick-Step kwalitatief is. Maar ook met een onbekend persoon had de omzet gestegen. Want het komt er vooral op neer dat het merk naam bekendheid heeft. Een merk dat je dagelijks ziet op tv of in de krant ga je sneller kopen als je het in de winkel ziet. Persoonlijk kan ik maar 1 merk opsommen, en dat is Quick-Step (zonder googlen ) en de kans is dan ook groot dat als ik ooit een vloertje nodig heb ik voor de QS ga, het is me immers bekend.
                          Ben het helemaal met je eens Andries.
                          Maak een lijstje met frisdranken en ik ben er zo goed als zeker van dat "Cola"
                          op de 1ste plaats staat.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Dat hij dronken een beetje drugs neemt door invloed van verkeerde vrienden zou ik nog kunnen snappen maar die alcohol hebben ze hem toch niet met een trechter binnengekapt hé?
                            Triestig als ge uzelf niet wat onder controle kunt houden, die mens is precies gewoon ziekelijk en heeft professionele hulp nodig om zich te leren bedwingen.
                            Kan niet van de drank blijven als het voorgeschoteld wordt, kan niet van de drugs blijven als het voorgeschoteld wordt, kan niet rustig rijden met een wagen als die sneller kan dan toegelaten, ...
                            Er is wel altijd iets met Tommeke.
                            Als professionele sporter en voorbeeld voor velen zou hij toch beter moeten weten. Hij heeft ondertussen al aan zoveel campagnes meegewerkt voor veiliger verkeer en geeft niet anders dan het slechte voorbeeld.
                            Hij heeft dit zelf al proberen uit te leggen: "Ik begrijp het niet, ik ga ergens een grens over".
                            't Was toch iets in die trend.
                            Hij gaat dus hulp zoeken en krijgen (?).
                            (heb ik niets tegen in te brengen en het is iets waar elke mens recht op heeft)

In een Italiaanse krant stond gisteren een lijst van gelijkaardige gevallen.
                            Pantani op kop.
                            (en Maradonna)

"Boonen niet twee, maar drie keer betrapt" > bron: hbvl

Toch hoop ik dat de zaken goed aflopen voor iedereen.
                            Dan stopt hopelijk die zinloze heisa.
                            Last edited by theokus; 11 mei 2009, 07:29.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Wat ik hieraan erg vind: vijf (5!) pagina's inclusief de voorpagina van mijn maandagkrant volledig ingenomen door het druggebruik van een domme jongeman die toevallig schitterend kan fietsen....
                              Hij blinkt uit in een sport waar spuiten en slikken eerder norm dan uitzondering is , waarom zou hij voor de lol dan niks mogen nemen??
                              Last edited by Lucas1711; 11 mei 2009, 10:32.
                              'Het leven is een korte-termijnproces met een onvermijdelijke deadline'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lucas1711 Bekijk bericht
                                Wat ik hieraan erg vind: vijf (5!) pagina's inclusief de voorpagina van mijn maandagkrant volledig ingenomen door het druggebruik van een domme jongeman die toevallig wat kan fietsen....
                                Lucas
                                Ik zag bijv. die journalist van HLN gisteren in de 7de Dag.
                                De "schijn" droop er van af, meer kan ik er niet van zeggen.

En ik vind ook dat het maar eens moet stoppen om te beweren dat Tom dom is.
                                In het peloton vind ik zijn gelijke niet.... vooral dus de manier waarop hij
                                antwoorden geeft en zijn manier van redeneren.
                                En persoonlijk zou ik liever een interview van hem afnemen dan van Merckx
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X