Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tommeke Tommeke Tommeke...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Tommeke Tommeke Tommeke...

Graag zou ik eens dit citaat meegeven:
    "Things have changed, The early revelations about drug use among athletes made it appear that sports was this culture that was tainted while the overall culture was not. Now the question is whether sports can remain pure while the culture around it is rotten.''
    ... 'We went through a period of 'Oh my goodness gracious.' Now we know it's a reflection of what's going on in society."

De geciteerde tekst dateert van 3 mei 1987! De vraag die zich opdringt is de volgende: Was Michael Goodwin bij het schrijven van dit artikel voor de New York Times visionair ... of zijn velen, meer dan 20 jaar later, nog altijd ziende blind?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carola Bekijk bericht
      Graag zou ik eens dit citaat meegeven:
      "Things have changed, The early revelations about drug use among athletes made it appear that sports was this culture that was tainted while the overall culture was not. Now the question is whether sports can remain pure while the culture around it is rotten.''
      ... 'We went through a period of 'Oh my goodness gracious.' Now we know it's a reflection of what's going on in society."

De geciteerde tekst dateert van 3 mei 1987! De vraag die zich opdringt is de volgende: Was Michael Goodwin bij het schrijven van dit artikel voor de New York Times visionair ... of zijn velen, meer dan 20 jaar later, nog altijd ziende blind?

Visionair?
      In de tijd van de LSD waren er zo velen
      Wat die allemaal gezien hebben Carola, dat houd je niet voor mogelijk
      Onder invloed van LSD onstond er muziek, werd er getekend en geschilderd.
      Allemaal kunstvormen en kunst is ook kultuur.

Carola je zou eens moet lezen wat Goodwin schrijft....
      Ook over vrouwen, zijn "visie" over vrouwen.

De man is ook totaal niet meer bij de tijd.
      Last edited by theokus; 10 mei 2009, 10:49.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Krisss Bekijk bericht
        ach, wat een drukte omdat iemand een lijntje snuift??.
        Sorry maar cocaine is een harddrug met het effect dat iemand psychisch, lichamelijk en finacieel ten gronde gaat. Het is géén glas wijn drinken.
        Met harrdrugs verdienen criminele organisaties miljarden.
        Als je een onderzoek zou doen bij 16 tot 30 jarigen. en ze willen eerlijk antwoorden. Dan zou er zeker een groot druggebruik bij die jongeren boven water komen.
        ??.
        Je moet je eens de vraag stellen waarom ze dat doen ....

Maar ja, het is een bekende vlaming, een toprenner. (zeg niet dat de Boonen geen klasse heeft hé.)
        Hij WAS een toprenner, nu is het alleen nog maar een bedrieger, van zichzelf en van zijn familie en van zijn fans. Kan niet zeggen dat er klasse is.
        Die wordt natuurlijk geviseerd door pers en media. En die pompen natuurlijk alles op. Om hun morgeneditie van hun krant op nr 1 te zetten als meest verkocht krant. Of een tv station blaast alles op.
        Was hij clean gebleven dan viel er niks op te pompen. Dan waren er meer artikels over het huwelijk van H. Lotti

m
        Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          .............
          Het is ook een groot toeval dat 's anderendaags die controle plaats vond.

Awel dat vind ik ook, hier ruikt iets naar verdachte of beter vijandigheid van iemand die hem erbij wil lappen.
          Dus iemand die op de hoogte is van zijn doen en laten.

Maar niettemin moet met zijn poten van zoiets afblijven, en straffen gelijk een ander.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
            Sorry maar cocaine is een harddrug met het effect dat iemand psychisch, lichamelijk en finacieel ten gronde gaat. Het is géén glas wijn drinken.
            Met harrdrugs verdienen criminele organisaties miljarden.

Hij WAS een toprenner, nu is het alleen nog maar een bedrieger, van zichzelf en van zijn familie en van zijn fans. Kan niet zeggen dat er klasse is.

Was hij clean gebleven dan viel er niks op te pompen. Dan waren er meer artikels over het huwelijk van H. Lotti

m
            't Is wel zo dat BV's altijd in de media komen.
            De "kleine man" zelden.

> de betere vraag, vandaag.
            En altijd maar kloppen op de koppen en nooit de oorzaken aanpakken.

Het verbaast me ook dat er niemand spreekt over "coma-drinken" bij de jeugd.
            Maar ik wijk af.
            (sorry)
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

foutje, zie onderstaand bericht.
              Last edited by jan.brouwers; 10 mei 2009, 13:46.
              Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
              Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Luister mensen, het is een jonge kerel zoals velen. Het grote geld verdien door topprestaties neer te zetten, dit blijkt bij velen hier een grote afgunst op te wekken.

Wees wat trots op onze topsporters, (het druggebruik keur ik absoluut niet goed, in tegendeel trouwens). en ja Tom is betrapt, so what hij zal moeten opdraaien voor zijn daden. En daarmee basta. Gelukkig heeft hij al aardig wat bijeengefietst om alles zelf te kunnen betalen.
                .......dus omdat hij veel eurokes bij elkaar heeft gefietst is dat voor jou een vrijbrief om het goed te praten, het is en blijft een "bedrieger" in mijn ogen.
                Ik hoop dat hem een flinke schorsing wacht. Misschien dat hem nog een mooie toekomst wacht als toneelspeler want hij weet wel mooi de zielige jongen te spelen.
                Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Diegene die hier luidkeels schreeuwen dat Tom zichzelf niet onder controle heeft. Mag ik die mensen 1 keer een vraag stellen?
                  Heeft geen enkele van die moraalridders ooit eens een glas teveel gedronken ???
                  Mijn botten hoor.
                  Ten eerste is nogal een verschil tussen een glas teveel drinken en je een black-out zuipen en vervolgens cocaïne snuiven.

Aangezien ik waarschijnlijk ook bij de moraalridders gerekend wordt hier ('t is eens iets anders, hihi ), ik drink niet (ben al van mijn eerste jaar op de unief BOB nog van voor dat woord uitgevonden was (1980)), ik rook niet & ik heb nog nooit maar dan ook nooit drugs gebruikt - dat terwijl ik destijds toegang had tot een volledige opslagruimte vol met inbeslaggenomen hasj, LSD, cocaïne, paddestoelen en noem maar op waar géén enkel register over bestond. Ik snap niet dat je daar aan toegeeft als je weet wat de gevolgen zijn.
                  Last edited by hvr_oosterzele; 10 mei 2009, 11:45.

Comment

't Is wel zo dat BV's altijd in de media komen.
                    Anders waren het geen BV's hé Theokus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
                      .......dus omdat hij veel eurokes bij elkaar heeft gefietst is dat voor jou een vrijbrief om het goed te praten, het is en blijft een "bedrieger" in mijn ogen.
                      Ik hoop dat hem een flinke schorsing wacht. Misschien dat hem nog een mooie toekomst wacht als toneelspeler want hij weet wel mooi de zielige jongen te spelen.
                      De rechter kan er moeilijk onderuit Jan, deze keer.
                      Hij had al opschorting plus er zou moeten bijkomen voor deze tweede misstap.
                      Vermits de media en anderen maar ik niet, spreken over een voorbeeldfunctie,
                      kan het goed zijn dat hij ook die rekening gepresenteerd krijgt....
                      Heb een vermoeden dat het gemeenschapsdienst gaat worden: X aantal uren
                      plus een geldboete.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                        Anders waren het geen BV's hé Theokus
                        Tiens, de hoogmis is al uit: ge zijt thuis
                        BV > Bekende Vlegels....
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Tiens, de hoogmis is al uit: ge zijt thuis
                          neen, "op"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                            neen, "op"
                            Aaaah...
                            Normaal zou je nog voor het middageten, wat in den hof moeten rond wandelen
                            en kijken of de gladiolen al in de bloei staan
                            (of pinksterbloemen??)
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Sinds bijvoorbeeld Quick-Step met hun sponsorschap is begonnen zijn hun omzetten ook enorm gestegen.

Wat ik vroeger en zelfs nu nog niet begrijp is dat mensen zich een vloer laten leggen
                              omdat een wielrenner het merk van die vloer op zijn trui draagt.
                              En toch is het zo en ik zal dat moeten aanvaarden
                              De omzet van Quik-Step is niet bepaald gestegen omdat een wielrenner dat merk op zijn trui draagt maar gewoon omdat een bekend persoon in de reclame voorkomt, een bekend iemand bereikt meer mensen dan een onbekend persoon. Het publiek gaat er van uit dat een bekend persoon representatief is voor de kwaliteit van het merk. Dus dat Quick-Step kwalitatief is. Maar ook met een onbekend persoon had de omzet gestegen. Want het komt er vooral op neer dat het merk naam bekendheid heeft. Een merk dat je dagelijks ziet op tv of in de krant ga je sneller kopen als je het in de winkel ziet. Persoonlijk kan ik maar 1 merk opsommen, en dat is Quick-Step (zonder googlen ) en de kans is dan ook groot dat als ik ooit een vloertje nodig heb ik voor de QS ga, het is me immers bekend.
                              ::: Flickr :::

Comment

Halloooooooooooooooo,

net het nieuws gezien. Bij een drug- en alcoholcontrole blijkt dat 1 op 3 van de jongeren die gecontroleerd werden drugs gebruikt.
                                Hopelijk is er geen zoon bij van de één of de andere moraalridder hier.

Het druggebruik is zeker niet goed te praten hoor. Maar mocht Tom een verslaafde zijn hé, dan zou hij geen topprestatie's kunnen neerzetten. Maar blijkbaar zijn er hier geen mensen die ook maar iets met het wielerleven te maken hebben. Want die zouden weten waarover het gaat om na een periode van presteren en leven als een monnik dan eens een verzetje te hebben. En eens een fuif te geven of naar een fuif te gaan. En dan eens alle remmen los.
                                Ik wil het gedrag van Tom niet goedpraten. Maar zo'n dingen geberuren nu eenmaal. Zowel met topsporters of BV's enz... . Zo zie je dat achter die grootte persoonlijkheid ook maar een mens leeft die fouten maakt.
                                Diegene die nog nooit iets fout heeft gedaan, wel chapeau hoor.
                                Anderzijds, heeft diegene die nog nooit iets heeft misdaan toch maar een saai bestaan gehad.

Afin ... .

Dat er criminelen pakken geld verdienen met hun drugshandel, tja wat wil je. Dit is iets dat zo oud is als de straat. En steeds zal blijven bestaan. En dit wordt ook getolereerd door alle overheden. Want voor grootschalige drugsmokkel worden firm's opgericht als dekmantel. En die firma's betalen ook weer belastingen aan de overheid.
                                Dus voor diegene die dromen van een maatschappij zonder zo'n praktijken, droom maar lekker verder. Eén troost heb je, je hebt een fantastische droom, alleen wordt die nooit werkelijkheid.

Ik blijf Tom alvast steunen. Voor mij is en blijft hij een groot renner. Maar hij moet maar opdraaien voor zijn wangedrag. Bvb laat hem tijdens de ronde van Frankrijk werken in een afkickcentrum. Hem met de neus op de feiten drukken.

Velen gunnen hem de centen niet die hij bij elkaar heeft gefietst. Maar een maatschappij met jaloerse mensen is ook maar een akelig bestaan hoor.

Kriss
                                www.kris-sinnaeve.be

Comment

Working...
                                X