Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tommeke Tommeke Tommeke...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Tommeke Tommeke Tommeke...

Oorspronkelijk geplaatst door Krisss Bekijk bericht
    Als je een onderzoek zou doen bij 16 tot 30 jarigen. en ze willen eerlijk antwoorden. Dan zou er zeker een groot druggebruik bij die jongeren boven water komen.
    Is dat ook onder invloed geschreven?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Tom heeft nu 2 keer "gespeeld" met de werkgelegenheid van ongeveer 60 mensen.
      (de totale entourage van Quick-Step en co.)
      Is dat redelijk?
      Nee, dat is het niet. Je hoort mij heus niet alles goedpraten hoor (ik ben geen "supporter" en heb niet voor niks mijn vorige post aangevat met "Toch enkele bedenkingen om wat tegengewicht te brengen"). Hij heeft (alweer) een domme fout gemaakt waarvan hij zou moeten weten dat hij die zich niet kan permitteren. Hij moet net zoals andere mensen behandeld worden: niet zachter, maar ook niet strenger.
      Last edited by svengoeman; 9 mei 2009, 17:20. Reden: 't is mijn dagje niet, nog geen enkele post van de eerste keer zonder fout erin :-(
      Canon EOS 7D + EF-S 17-55 f2.8 IS USM + EF-S 55-250 f4-5.6 IS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius Bekijk bericht
        Ge moet als gewone Belg het maar eens proberen en dan een ongeluk veroorzaken....
        Bij mijn weten is er hier absoluut geen sprake van een ongeluk, we weten niet eens wanneer hij gebruikt heeft en of hij met de auto gereden heeft toen. Dat bedoel ik nu precies met "redelijk blijven", blijf bij de feiten. Ik denk trouwens niet dat, mocht je hypothese wel realiteit geweest zijn, hij voordeliger zou zijn behandeld dan een "gewone Belg".

en ja voor alcohol ...idem of niet?
        Ik begrijp niet wat je hier bedoelt, kan je effe toelichten?
        Last edited by svengoeman; 9 mei 2009, 17:14. Reden: probleempje met de eerste quote gefixt
        Canon EOS 7D + EF-S 17-55 f2.8 IS USM + EF-S 55-250 f4-5.6 IS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door svengoeman Bekijk bericht
          Nee, dat is het niet. Je hoort mij heus niet alles goedpraten hoor (ik ben geen "supporter" en heb niet voor niks mijn vorige post aangevat met "Toch enkele bedenkingen om wat tegengewicht te brengen"). Hij heeft (alweer) een domme fout gemaakt waarvan hij zou moeten weten dat hij die zich niet kan permitteren. Hij moet net zoals andere mensen behandeld worden: niet zachter, maar ook niet strenger.
          Ben ik het mee eens.

"We zijn op stap geweest. In de namiddag zijn we op een terras belandt.
          Daar hebben we wat gedronken en blijkbaar moet ik nadien cocaïne gebruikt hebben.
          Maar dat is een black-out, daar weet ik niets meer van", aldus Boonen.
          bron: Radio 1

* Toch eigenaardige terrassen, blijkbaar
          Last edited by theokus; 9 mei 2009, 17:40.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            Je mag zo redelijk zijn als je wilt: het zal niet lukken Hans
            Mensen kan je niet veranderen en al de energie die je zou stoppen om anderen te
            overtuigen is meestal weggegooid.
            De kans zit er dik in dat het eindigt met ruzie
            Da's waar Theokus . Maar ik wil niemand overtuigen hoor, gewoon een beetje "aan de toog kletsen" terwijl ik hier wat cummuniekaartjes aan 't afwerken ben. Waarom denkt iedereen altijd dat ik mensen wil veranderen? Ik kom mij hier gewoon wat amuseren (zonder drugs), jij niet?

Voor iedereen die wil ruzie maken met mij heb ik een mooi liedje .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
              da's waar theokus . Maar ik wil niemand overtuigen hoor, gewoon een beetje "aan de toog kletsen" terwijl ik hier wat cummuniekaartjes aan 't afwerken ben. Waarom denkt iedereen altijd dat ik mensen wil veranderen? Ik kom mij hier gewoon wat amuseren (zonder drugs), jij niet?

voor iedereen die wil ruzie maken met mij heb ik een mooi liedje .
              rofl
              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                Da's waar Theokus . Maar ik wil niemand overtuigen hoor, gewoon een beetje "aan de toog kletsen" terwijl ik hier wat cummuniekaartjes aan 't afwerken ben. Waarom denkt iedereen altijd dat ik mensen wil veranderen? Ik kom mij hier gewoon wat amuseren (zonder drugs), jij niet?

Voor iedereen die wil ruzie maken met mij heb ik een mooi liedje .
                Ja maar ik snap wat wel hoor.

Deze is ook goed. Maar je zou alles moeten gezien hebben om alles te begrijpen.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Stomme Stoned Tommeke

Henri
                  lidnummer: BD0435BE

Comment

En dat er eens een fout wordt begaan kan je nog overkijken maar in dit geval heb ik geen medelijden...voor een doorsnee Belg zou dit ook niet meer kunnen!
                    Staat hij dan boven de wet?
                    Voor de doorsnee Belg staat men ook niet op elk uur van de dag en achter elke hoek van de straat met "het pipi-potteke" in aanslag! ... De dag dat men de schouders van de zogenaamde "fine fleur" van het land (industriëlen, advocaten, rechters, politici, mediafiguren, e.a.), eens met kleefband zou "afstoffen", leveren haartesten gegarandeerd 15 à 20% positieve gevallen op!

Ge moet als gewone Belg het maar eens proberen en dan een ongeluk veroorzaken....
                    Je moet als iemand met een zogenaamde "voorbeeldfunctie" maar eens zoiets voor hebben! Als ze de doorsnee Belg op een even strikte manier zouden controleren als een wielrenner, dan mocht wellicht strikt genomen, 1/3 niet meer achter het stuur kruipen wegens onverenigbaar medicijngebruik. De dag dat ze dat toch eens "iets" voor hebben, dan staat het in elk geval niet in alle voorpagina's van de gazetten!

P.S. Het moet mij van het hart dat het opvallend is dat diegenen die hier met de regelmaat van een klok, steen en been klagen over "het onrecht" wat hun in deze maatschappij wordt aangedaan en daarbij op onze sympathie en medeleven rekenen ... de eersten zijn om anderen zonder mededogen neer te sabelen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carola Bekijk bericht
                      Voor de doorsnee Belg staat men ook niet op elk uur van de dag en achter elke hoek van de straat met "het pipi-potteke" in aanslag!
                      De doornsee Belg is dan ook geen topsporter die geld als slijk verdient in een sport die bol staat van de dopinggevallen.

De dag dat ze dat toch eens "iets" voor hebben, dan staat het in elk geval niet in alle voorpagina's van de gazetten!
                      Ah, maar de vedetten komen wel maar al te graag in de gazetten en andere media om een 'centje' bij te verdienen met publiciteit.
                      Dan moeten ze dit ook maar kunnen verdragen.

Ik heb geen medelijden met iemand die drugsdealers en andere smeerlapjes sponsort d.m.v. het gebruik van illegale middelen.
                      Mvg Tim

Comment

Een mens doet met z'n leven wat hij wilt, zolang hij geen bedreiging vormt voor anderen.
                        Tom bracht nu het voortbestaan van een ganse ploeg in het gedrang en moet gestraft worden.
                        Die straf zal de rechter en z'n werkgever wel bepalen.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                          Ah, maar de vedetten komen wel maar al te graag in de gazetten en andere media om een 'centje' bij te verdienen met publiciteit.
                          Dan moeten ze dit ook maar kunnen verdragen.
                          Voila, daar zeg je het zie. Daarom zijn het ook BV's hé, omdat ze maar al te graag in de schijnwerpers staan. Inderdaad, moest TB geen media figuur zijn dan zou geen kat er over kraaien. Maar hij is het wél en hij heeft het maar al te graag dat ze hem zien (anders rij je niet met een knalgele Lambo). Dus als het smerig wordt moeten ze niet verwachten dat we onze ogen sluiten hé.

PS : Carola, dat van die 15 tot 20% van de industriëlen, advocaten, rechters, politici, mediafiguren, e.a. die cocaïne zouden gebruiken...

Dit is een extract uit de synthese van de COWAT studie :

"Zoals verwacht werden de hoogste concentraties gemeten in grote steden zoals Antwerpen, Brussel en Charleroi en vooral in het weekend. De resultaten waren vergelijkbaar met deze van andere studies studies in Italië, Spanje en het Verenigd Koninkrijk. In de middelgrote steden lagen de gevonden hoeveelheden iets hoger in vergelijking met gelijkaardige steden uit de Italiaanse studie. In Antwerpen werd het hoogste gebruik ooit gemeten (1.83 g per dag per 1000 inwoners). In totaal werden per staalnamecampagne ongeveer 3,7 miljoen inwoners bemonsterd. De resultaten werden geëxtrapoleerd naar de totale Belgische bevolking en de verschillende gewesten. Verder werd berekend wat het cocaïnegebruik was voor een kernpopulatie van gebruikers, personen tussen 15 en 45 jaar. Volgens het toegepaste model wordt in het weekend per dag gemiddeld 1,41 g per 1000 inwoners tussen 15 en 45 jaar gebruikt, en in de week 1,03 g per dag. Dit komt neer op een totaal van 1,75 ton cocaïne gebruikt in België gedurende het onderzoeksjaar. Van de drie gewesten in België werd het hoogste gebruik genoteerd in het Brussels hoofdstedelijk gewest met 1,83 g per dag per 1000 inwoners tussen 15 en 45 jaar in het weekend en 1,29 g per dag in de week."

en 1 gram cocaïne = 20 lijntjes

Dus 15 tot 20% van al die mensen die je daar opsomt lijkt me schromelijk overdreven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                            Ik heb geen medelijden met iemand die drugsdealers en andere smeerlapjes sponsort d.m.v. het gebruik van illegale middelen.
                            De druk is enorm Ticor....
                            Vooraf wordt er heel wat gerekend (en berekend) in centen.

Sinds bijvoorbeeld Quick-Step met hun sponsorschap is begonnen zijn hun omzetten ook enorm gestegen.

Wat ik vroeger en zelfs nu nog niet begrijp is dat mensen zich een vloer laten leggen
                            omdat een wielrenner het merk van die vloer op zijn trui draagt.
                            En toch is het zo en ik zal dat moeten aanvaarden
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Weeral een circus om niets!
                              Er zijn 100000den druggebruikers in Belgie en dat zijn zeker allemaal geen "lowlifes", maar ook "hooggeplaatste" personen.
                              Doet een schitterende sportman eens iets verkeerd en heel het land staat op zijn kop, ook al laat hij zien dat hij zijn werk nog steeds perfect kan uitvoeren (kijk naar zijn voorjaar).
                              Oké hij doet iets fout, maar zo zijn er nog duizenden en daar kraait geen haan naar...
                              Ik vind het persoonlijk allemaal nogal hypocriet

Net zoals bij Sterchele... Rijdt aan 180km/u tegen een boom, al of niet dronken en het is de held van de natie? Moet je mij dan ook eens uitleggen...
                              [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hellcat Bekijk bericht
                                Weeral een circus om niets!
                                Er zijn 100000den druggebruikers in Belgie en dat zijn zeker allemaal geen "lowlifes", maar ook "hooggeplaatste" personen.
                                Doet een schitterende sportman eens iets verkeerd en heel het land staat op zijn kop, ook al laat hij zien dat hij zijn werk nog steeds perfect kan uitvoeren (kijk naar zijn voorjaar).
                                Oké hij doet iets fout, maar zo zijn er nog duizenden en daar kraait geen haan naar...
                                Ik vind het persoonlijk allemaal nogal hypocriet

Net zoals bij Sterchele... Rijdt aan 180km/u tegen een boom, al of niet dronken en het is de held van de natie? Moet je mij dan ook eens uitleggen...

voila dees volg ik eens!!!
                                als een van ons es wat cocaïne gebruikt, gaat er niemand iets van zeggen.
                                en rijden we te snel en hangen we rond een boom, dan staan we in de statistiekje en daarmee uit.

maar nen bv .......

en ja, geld mee bakken verdienen. Als je het kan verdienen wie zou nee zeggen?
                                voorbeeld-functie, jah das een feit maar als iedereen er met een loupe opzit dan is't ook nie meer leuk e.

als we zouden zien wa er in andere sporten omgaat, met minder controle, dan zouden we ook ogen trekken.
                                laat staan als we naar "american Football" zouden kijken, dan is Boonen peanuts!!! wees gerust.
                                nikon stuff

Comment

Working...
                                X