Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tommeke Tommeke Tommeke...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Tommeke Tommeke Tommeke...

Nooit verwacht van hem .

Comment

Hoe dom kun je worden, een echt voorbeeld voor de jeugd.
      So much to do, so little time !
      http://franky289.fotopic.net/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius Bekijk bericht
        Tommeke of niet maar deze keer gaat jij zeker niet op zoveel respons nog kunnen rekenen...spijtig dat zulke mensen nogal rap naast hun schoenen lopen!
        Als je hier in dit land ook maar één prestatie kan neerzetten wordt je de hemel ingeprezen, de media hebben dan eindelijk nog eens wat "voer" , weten dan terug wat te schrijven.
        Sorry maar ik vind het allemaal wat overroepen.
        En dat er eens een fout wordt begaan kan je nog overkijken maar in dit geval heb ik geen medelijden...voor een doorsnee Belg zou dit ook niet meer kunnen!
        Staat hij dan boven de wet?
        Weet niet hoe men zo iemand moet aanpakken?
        Met een boete? Heeft geld zat, dus dat zal hem zéker niet raken...maar wat dan wel?
        Heel simpel imo.
        Coke is vuiligheid en erg verslavend.
        Of Tom hulp heeft gehad om hem daarin bij te staan?
        Eerder heb ik de indruk dat men na de vorige keer snel is overgegaan naar de
        gewone (?) orde van de dag.

Wat Tom bezit aan geld, auto's en noem maar op, steekt mij niet de ogen uit.
        Men had er wel beter op kunnen toezien hoe hij daarmee moest omgaan.
        Kim Clijsters en Justin Henin zijn ook niet bepaald arm he en daar hoor je
        geen reacties over.
        Het verschil is dat zij de zaken anders hebben aangepakt.

Het zal je misschien verbazen maar ik heb bij Tom nooit de indruk gehad
        dat die naast zijn schoenen is gaan lopen.
        En dat een jonge gast droomt van auto's en andere avonturen is vrij normaal.

Ik spot ook nooit met de afkomst van iemand.
        Maar toch blijft een mens een product van opvoeding en milieu.
        En dat mensen vanzelf kunnen veranderen heb ik nog nooit geloofd.
        Onder dwang ja of andere "bedreigingen", als je moet of niet anders kunt.
        De aard van iemand kun je niet veranderen.
        Afijn, ik wil maar aantonen dat zijn omgeving ook fouten heeft gemaakt.
        En ik wil niet alle schuld bij Tom leggen.

En de media?
        Die zoeken steeds naar wat hun past en hun lezers of kijkers.
        De waarde, als ik van waarde mag spreken, van een wielerwedstrijd zonder publiek en zonder live-commentaar (TV) slinkt tot op minder dan de helft van die waarde.
        Er is eigenlijk weinig te zien of te beleven en het wordt saai.
        En als je dan dikwijls met de neus op de feiten wordt geduwd zoals nu weer met Tom
        dan is de geloofwaardigheid van de prestaties ook snel weg.
        Er is bijna elke week iets aan de hand met die renners.
        Misschien een magere troost maar deze fouten (en doping) zit overal in de sport.
        En het is precies alsof iedereen de wielersport willen vinden en straffen.
        Ik vind dat verre van correct.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
          idioot!
          x 2, in't kwadraat zelfs.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franky19760 Bekijk bericht
            Hoe dom kun je worden, een echt voorbeeld voor de jeugd.
            Franky, het verbaast me telkens weer dat de jeugd hieraan een voorbeeld zou nemen
            of zou moeten nemen.
            Als dat zo zou zijn, dan is die jeugd nog dommer dan ik dacht
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Heel simpel imo.
              Coke is vuiligheid en erg verslavend.
              Of Tom hulp heeft gehad om hem daarin bij te staan?
              Eerder heb ik de indruk dat men na de vorige keer snel is overgegaan naar de
              gewone (?) orde van de dag.
              En hoe zou dat komen? Iedereen schreeuwde moord en brand als men durfde hun geliefde idool met de vinger wijzen. Lees hierboven eens een aantal reacties. Aan helden mag niet geraakt worden, ze "beleven" enkel maar hun geluk en wij zijn jaloers op hun succes. Hoe durven we . Dus hebben ze hem maar laten gaan, hij was al genoeg gestraft .

Comment

ach, wat een drukte omdat iemand een lijntje snuift??

Als je een onderzoek zou doen bij 16 tot 30 jarigen. en ze willen eerlijk antwoorden. Dan zou er zeker een groot druggebruik bij die jongeren boven water komen.

Mocht iederen die drugs gebruikt met een bel aan zijnen staart lopen. Dan zou het nogal een gerinkel zijn door de straten van elk dorp en stad.
                Maar ja, het is een bekende vlaming, een toprenner. (zeg niet dat de Boonen geen klasse heeft hé.) Die wordt natuurlijk geviseerd door pers en media. En die pompen natuurlijk alles op. Om hun morgeneditie van hun krant op nr 1 te zetten als meest verkocht krant. Of een tv station blaast alles op.
                Het is zeker niet gezond, dat druggebruik. Maar mochten onze lieve ridders van de wet, eens een doeltreffende controle houden aan een discotheek. Of bvb waar luxe feesten door gaan. Daar zou ook wat gevonden worden. En zouden er mannen met grote namen ook tegen de lamp lopen.

Kriss

Waar halen sommigen het recht vandaan om iemand zijn naam te bekladden.
                Druggebruik of niet. Den Tom moet er zelf maar voor op draaien "als" hij gebruikt of gebruikt heeft. Maar dan nog heeft niemand het recht om zijn naam te bekladden.
                Het blijft een groot renner. Maar uiteraard vangen hoge bomen veel wind.
                Een renner die aan de start komt van Paris-Roubaix en na 100 km opgeeft, tja die gaat niet geviseerd worden.
                Last edited by Krisss; 9 mei 2009, 16:11.
                www.kris-sinnaeve.be

Comment

Toch enkele bedenkingen om wat tegengewicht te brengen:
                  • voor een gewone Belg zou hier geen haan naar kraaien
                  • had hij zich ladderzat gezopen om te vieren, dan was het allemaal prima geweest, want alcohol is sociaal en legaal wel nog steeds aanvaard terwijl het veel meer sociale problemen op het "palmares" heeft staan
                  • wat te denken van een dopingcontrole buiten competitie naar een product dat niet als doping beschouwd wordt als je er buiten competitie op betrapt wordt?
                  • voor diegenen die zeggen dat hij niet meer is dan een ander: volledig akkoord, maar ook niet minder. Ik zou wel es willen weten hoe vaak er een huiszoeking wordt gedaan wanneer iemand (bvb. bij een alcohol- en drugscontrole langs de weg) betrapt wordt op cocainegebruik en niet bekend is...

Laat het duidelijk zijn: Boonen heeft een fout gemaakt en moet daarvoor gestraft worden zoals dat voor iedereen het geval zou zijn. Los van het gerechtelijke zal hij het trouwens sowieso wel voelen... Maar laat het ons (hier op het forum, in de pers etc) aub wat redelijk houden.
                  Last edited by svengoeman; 9 mei 2009, 16:21. Reden: was de bullets-opmaak vergeten...
                  Canon EOS 7D + EF-S 17-55 f2.8 IS USM + EF-S 55-250 f4-5.6 IS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                    En hoe zou dat komen? Iedereen schreeuwde moord en brand als men durfde hun geliefde idool met de vinger wijzen. Lees hierboven eens een aantal reacties. Aan helden mag niet geraakt worden, ze "beleven" enkel maar hun geluk en wij zijn jaloers op hun succes. Hoe durven we . Dus hebben ze hem maar laten gaan, hij was al genoeg gestraft .
                    Hans, ik kan volgen hoor
                    Het is ook niet iedereen he die schreeuwt enz.
                    Zoals ik al zei: een mens is een product van opvoeding en milieu
                    Als ik die zaken lees zoals ze hier geschreven zijn heb ik ook mijn bedenkingen
                    maar ik ga die hier niet neerschrijven.
                    Ik heb eerder medelijden en dat was ook mijn eerste reactie: dit komt hard aan voor de supporters.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Voila zie, kijk. Hierboven heb je het alweer. Wie snuift nu géén cocaïne? Iedereen toch? En Tom Boonen is een groot renner dus hij mag het zéker.

En dat van een leerkracht of all people...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door svengoeman Bekijk bericht
                        • had hij zich ladderzat gezopen om te vieren, dan was het allemaal prima geweest, want alcohol is sociaal en legaal wel nog steeds aanvaard terwijl het veel meer sociale problemen op het "palmares" heeft staan
                        • wat te denken van een dopingcontrole buiten competitie naar een product dat niet als doping beschouwd wordt als je er buiten competitie op betrapt wordt?
                        • voor diegenen die zeggen dat hij niet meer is dan een ander: volledig akkoord, maar ook niet minder. Ik zou wel es willen weten hoe vaak er een huiszoeking wordt gedaan wanneer iemand (bvb. bij een alcohol- en drugscontrole langs de weg) betrapt wordt op cocainegebruik en niet bekend is...

Laat het duidelijk zijn: Boonen heeft een fout gemaakt en moet daarvoor gestraft worden zoals dat voor iedereen het geval zou zijn. Los van het gerechtelijke zal hij het trouwens sowieso wel voelen... Maar laat het ons (hier op het forum, in de pers etc) aub wat redelijk houden.
                        Tom heeft nu 2 keer "gespeeld" met de werkgelegenheid van ongeveer 60 mensen.
                        (de totale entourage van Quick-Step en co.)
                        Is dat redelijk?
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Dat verbaast me nu helemaal niets...

Ergens rond de periode van de Ronde van Vlaanderen nam de VRT (denk ik toch) een snel interview met hem af toen hij net op zijn team-bus stapte na een wedstrijd...

Tijden dat interview stond hij gedurig met zijn zijn wijsvinger onder zijn neus te wrijven + met zijn tong tussen de lippen & tanden te "maneuvreren"
                          Dat zijn heel typische kenmerken van cocaïne-gebruik...

Bij de vorige cocaïne-vaststelling zag ik hem trouwens geenenkel teken van berouw tonen in de persmededeling, integendeel...

Moest dat dan ?
                          NEEN, totaal niet, het is zijn leven & doet daarmee wat hij wil.

Langs de andere kant is het een groot voorbeeld voor nieuwe jeugdige renners en ofwel beseft hij dat enerzijds niet goed , ofwel trekt hij er hem geen bal van aan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door svengoeman Bekijk bericht

Ge moet als gewone Belg het maar eens proberen en dan een ongeluk veroorzaken....
                            Eens zien of je nog zal...mogen kraaien???
                            Had hij de laatste keer niet een kip ontweken?
                            en ja voor alcohol ...idem of niet?
                            "Trop" is teveel en teveel is "trop" om maar een gekende uitspraak aan te halen!
                            D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                            BD0290BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                              Voila zie, kijk. Hierboven heb je het alweer. Wie snuift nu géén cocaïne? Iedereen toch? En Tom Boonen is een groot renner dus hij mag het zéker.

En dat van een leerkracht of all people...
                              Hans ik heb meer schrik, als ik al van schrik wil spreken, van sommige supporters
                              dan van de houding van Tom.
                              Tom treft niet alle schuld.

Je mag zo redelijk zijn als je wilt: het zal niet lukken Hans
                              Mensen kan je niet veranderen en al de energie die je zou stoppen om anderen te
                              overtuigen is meestal weggegooid.
                              De kans zit er dik in dat het eindigt met ruzie
                              Emoties en verstand zijn moeilijk te verenigen.
                              En ik heb ook ondervonden dat verstandige mensen hun emoties kunnen beheersen

En als ik over grote prestaties wil spreken dan heb ik veel meer respect voor
                              Pater Damiaan uit Tremelo
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                                Tom treft niet alle schuld.

Hij heeft toch zelf dat spul in zijn neus geduwd eh?

Bij een keer zou je 't nog kunnen vergeten, maar 2 keer zo snel na elkaar...hij zou toch beter moeten weten he.

Benieuwd wat Lefevere nu gaat zeggen.
                                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Working...
                                X