Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

    Oorspronkelijk geplaatst door Fullator Bekijk bericht
    Voor degenen die nog van plan zijn een iPhone te kopen:
    C/Net meldt dat er duizenden klachten binnenkomen over instabiliteit van het signaal en uitvallen van de verbinding onder 3G. Niet alleen in de US, maar over de hele wereld. In de States zegt AT&T dat het aan de mobile moet liggen, want ze hebben tests uitgevoerd en hun signaal is in orde. En ook bij andere zendmasten komt het voor.

    Apple geeft voorlopig geen commentaar. Hopelijk valt een en ander op te lossen met een firmware-fix, want anders staat Apple er niet zo best voor...
    Pff, zijn we weer bezig?

    Fact: CNet is niet pro-Apple ;-)
    Fact: Als je er meer dan 1 miljoen verkoopt, zullen er allicht wel een paar duizenden slecht zijn.
    Fact: Ontvangst is moeilijk objectief te kwantificeren, AT&T in de states ....
    Fact: MIJN 3G werkt super, en ook op gebied van ontvangst.

    Ik begrijp niet waarom je weer de iphone moet komen afbreken. Ik krijg zo langzaam het gevoel dat je het doet omdat je er geen hebt!

    Comment


    • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

      Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
      Pff, zijn we weer bezig?

      Fact: CNet is niet pro-Apple ;-)
      Fact: Als je er meer dan 1 miljoen verkoopt, zullen er allicht wel een paar duizenden slecht zijn.
      Fact: Ontvangst is moeilijk objectief te kwantificeren, AT&T in de states ....
      Fact: MIJN 3G werkt super, en ook op gebied van ontvangst.

      Ik begrijp niet waarom je weer de iphone moet komen afbreken. Ik krijg zo langzaam het gevoel dat je het doet omdat je er geen hebt!
      Rudy,

      Ik ben niet tegen Apple en toch vind ik veel geld voor wat het is

      Een paar duizend slechts ....in 2008?
      En als die "paar duizend" eigenaars, een paar duizend keer klagen dan heb je het zitten.

      Maar goed, hopelijk vinden ze een oplossing.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Rudy,

        Ik ben niet tegen Apple en toch vind ik veel geld voor wat het is

        Een paar duizend slechts ....in 2008?
        En als die "paar duizend" eigenaars, een paar duizend keer klagen dan heb je het zitten.

        Maar goed, hopelijk vinden ze een oplossing.
        Theokus,
        Ze hoeven waarschijnlijk geen oplossing te vinden, omdat er misschien helemaal geen probleem is?
        Het US GSM netwerk is onvergelijkbaar met dat van ons, wij zitten in een dichtbevolkt gebied, waar de dekking goed is, In de vS is het anders gesteld!
        Aantal verkocht: meer dan een miljoen, DAARVAN een paar duizend mogelijke defekten? Natuurlijk overweegt de roep van de negatieve altijd.
        Duur? een Nikon D3 is ook duur voor een snapshot, maar weinig geld voor een pro-gebruiker die er alles uithaalt.

        Kijk, ik sprak laatst met een collega, die zij, waardeloos ding die Iphone, je kan niet cut and paste (ik nadenken, gelijk had ie!) waarop ik vroeg, welke device gebruik jij? bleek een windows mobile te zijn. waarop ik zei, en kan je dat met dat device? Ja zegt ie, vraag ik, doe het eens voor. Euh, werd stil, wist niet hoe, want ie gebruikt het nooit....
        Natuurlijk zijn er wel genoeg mensen die dit gebruiken, en zouden missen op een iphone, maar het geeft aan hoe mensen denken.
        Nog voorbeeldje: Rijd me gisteren op de ring van Anwterpen een nieuwe Ferrari voorbij. Uiteraard rijd die man lekker sportief, en het geluid van die wagen klinkt als muziek....voor mij, ik wou dat ik in zijn plaats ben. Ben er zeker van, dat de meeste mensen rondom mij dachten, wat een arrogante dikke nek (Antwerpen hé) rijd nu zo met die stomme Ferrrari, waar geen koffer naan zit en geen trekhaak aan kan ;-)
        Ik denk dat je me wel begrijpt..

        Comment


        • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

          Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
          Theokus,
          Ze hoeven waarschijnlijk geen oplossing te vinden, omdat er misschien helemaal geen probleem is?
          Het US GSM netwerk is onvergelijkbaar met dat van ons, wij zitten in een dichtbevolkt gebied, waar de dekking goed is, In de vS is het anders gesteld!
          Aantal verkocht: meer dan een miljoen, DAARVAN een paar duizend mogelijke defekten? Natuurlijk overweegt de roep van de negatieve altijd.
          Duur? een Nikon D3 is ook duur voor een snapshot, maar weinig geld voor een pro-gebruiker die er alles uithaalt.

          Kijk, ik sprak laatst met een collega, die zij, waardeloos ding die Iphone, je kan niet cut and paste (ik nadenken, gelijk had ie!) waarop ik vroeg, welke device gebruik jij? bleek een windows mobile te zijn. waarop ik zei, en kan je dat met dat device? Ja zegt ie, vraag ik, doe het eens voor. Euh, werd stil, wist niet hoe, want ie gebruikt het nooit....
          Natuurlijk zijn er wel genoeg mensen die dit gebruiken, en zouden missen op een iphone, maar het geeft aan hoe mensen denken.
          Nog voorbeeldje: Rijd me gisteren op de ring van Anwterpen een nieuwe Ferrari voorbij. Uiteraard rijd die man lekker sportief, en het geluid van die wagen klinkt als muziek....voor mij, ik wou dat ik in zijn plaats ben. Ben er zeker van, dat de meeste mensen rondom mij dachten, wat een arrogante dikke nek (Antwerpen hé) rijd nu zo met die stomme Ferrrari, waar geen koffer naan zit en geen trekhaak aan kan ;-)
          Ik denk dat je me wel begrijpt..
          Hahaha..ja ja.
          Kan volgen.

          Ik heb een PDA van HP....
          Heb ik dus geen aparte GPS nodig: TTom. staat op PDA.
          De rest is handig meegenomen: adressen en andere data, nota's van zaken,
          teksten enz. enz.
          Alles samen was die duurder dan deze iPhone.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

            Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
            Pff, zijn we weer bezig?

            Fact: CNet is niet pro-Apple ;-)
            Fact: Als je er meer dan 1 miljoen verkoopt, zullen er allicht wel een paar duizenden slecht zijn.
            Fact: Ontvangst is moeilijk objectief te kwantificeren, AT&T in de states ....
            Fact: MIJN 3G werkt super, en ook op gebied van ontvangst.

            Ik begrijp niet waarom je weer de iphone moet komen afbreken. Ik krijg zo langzaam het gevoel dat je het doet omdat je er geen hebt!
            Tot diezelfde conclusie was Tweakers.net ook al gekomen en dat is NL.
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

            Comment


            • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

              bwa, 'k werk er nu een week mee, het is en blijft een janetten gsmeke. Als mijn nokia 6110navigator gerepareerd geraakt, zal het rap een gsm voor mijn vrouw zijn. Ik ben content van apple, 'k werk er dagelijks mee. Maar die iphone voor een werkmens

              Let op, 'k heb er geen klagen van, als ipod touch is het een zalig toestel, en zoals we gewend zijn van apple zeer intiutief maar als gsm die in alle omstandigheden (ja zelfs met vuile handen, niet iedereen heeft een proper bureau jobke) moet kunnen gebruikt worden, is het niet wat het moet zijn. Van de telefoon kan ik alleen nakijken hoe lang er gebeld is, niet hoeveel uren er uitgaande zijn, en hoeveel er inkomende zijn (vrij belangrijk als je werkgever x aantal uren betaalt om te bellen). De sms functie is ook niet dat, en 'k mankeer de sneltoetsen van mijn nokia.

              Prachttoestel technisch gezien (alhoewel dat op de telefoon functie aan te merken valt, die is vrij simplistisch), maar niet voor een technieker die met zijn gsm in zijn zak overal over op en onderkruipt. Spijtig maar 'k vindt hem te verwijfd.
              To make your dreams come true, wake up

              Comment


              • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                Een voor mij heel belangrijke functie op een PDA of GSM is de mogelijkheid om afspraken vast te leggen, dingen niet te vergeten, herinneringen die dagelijks moeten gegeven worden . . . zit die functie op de iPhone? Kan je een alrmfunctie instellen zodat je iedere ochtend op een bepaald uur gewekt wordt?
                Zit er een spreadsheet in?
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                Comment


                • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                  Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                  bwa, 'k werk er nu een week mee, het is en blijft een janetten gsmeke. Als mijn nokia 6110navigator gerepareerd geraakt, zal het rap een gsm voor mijn vrouw zijn. Ik ben content van apple, 'k werk er dagelijks mee. Maar die iphone voor een werkmens

                  Let op, 'k heb er geen klagen van, als ipod touch is het een zalig toestel, en zoals we gewend zijn van apple zeer intiutief maar als gsm die in alle omstandigheden (ja zelfs met vuile handen, niet iedereen heeft een proper bureau jobke) moet kunnen gebruikt worden, is het niet wat het moet zijn. Van de telefoon kan ik alleen nakijken hoe lang er gebeld is, niet hoeveel uren er uitgaande zijn, en hoeveel er inkomende zijn (vrij belangrijk als je werkgever x aantal uren betaalt om te bellen). De sms functie is ook niet dat, en 'k mankeer de sneltoetsen van mijn nokia.

                  Prachttoestel technisch gezien (alhoewel dat op de telefoon functie aan te merken valt, die is vrij simplistisch), maar niet voor een technieker die met zijn gsm in zijn zak overal over op en onderkruipt. Spijtig maar 'k vindt hem te verwijfd.

                  En ik die dacht dat jij een fanboy was? Je moest en zou toch asap een iPhone hebben?

                  Wel netjes dat je niet blind bent voor eventuele gemissen (persoonlijke) op die tel.
                  ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                  Comment


                  • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                    Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                    Een voor mij heel belangrijke functie op een PDA of GSM is de mogelijkheid om afspraken vast te leggen, dingen niet te vergeten, herinneringen die dagelijks moeten gegeven worden . . . zit die functie op de iPhone? Kan je een alrmfunctie instellen zodat je iedere ochtend op een bepaald uur gewekt wordt?
                    Zit er een spreadsheet in?

                    Buiten de spreadsheet zit alles er in wat je vraagt, dit gemis los ik op door de spreadsheet die ik gebruik te uploaden op editgrid (gratis), dan kan je hem online bewerken en gebruiken, ze hebben zelfs speciale iphone module, dit kost wel een beetje data, maar nog zeer schappelijk.

                    Comment


                    • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                      Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                      bwa, 'k werk er nu een week mee, het is en blijft een janetten gsmeke....
                      Spijtig maar 'k vindt hem te verwijfd.
                      Straks noemen ze hem nog de I-Janet
                      Minder glas dan vroeger, maar beter.

                      Comment


                      • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                        Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                        Een voor mij heel belangrijke functie op een PDA of GSM is de mogelijkheid om afspraken vast te leggen, dingen niet te vergeten, herinneringen die dagelijks moeten gegeven worden . . . zit die functie op de iPhone? Kan je een alrmfunctie instellen zodat je iedere ochtend op een bepaald uur gewekt wordt?
                        Zit er een spreadsheet in?
                        Och ja juist, was ik al vergeten.
                        Doe dat op de pc hier en daarna syncen.
                        Of een adres dat ik rechtstreeks in TTom. kan inbrengen.
                        Via adresboek van Outlook.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                          Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                          ...maar niet voor een technieker die met zijn gsm in zijn zak overal over op en onderkruipt. Spijtig maar 'k vindt hem te verwijfd.

                          Dit weet je toch allemaal voor je het toestel koopt hé


                          Het is toch logisch dat 'vuile handen' op een touchscreen (nog) meer problemen geven dan op gewone toetsen ...

                          Ik denk dat al wat je courant nodig hebt er op zit en makkelijk en goed werkt.
                          Elk toestel heeft zijn voor- en nadelen, die voor iedereen verschillend zullen zijn.

                          Comment


                          • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                            Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                            bwa, 'k werk er nu een week mee, het is en blijft een janetten gsmeke. Als mijn nokia 6110navigator gerepareerd geraakt, zal het rap een gsm voor mijn vrouw zijn. Ik ben content van apple, 'k werk er dagelijks mee. Maar die iphone voor een werkmens

                            Let op, 'k heb er geen klagen van, als ipod touch is het een zalig toestel, en zoals we gewend zijn van apple zeer intiutief maar als gsm die in alle omstandigheden (ja zelfs met vuile handen, niet iedereen heeft een proper bureau jobke) moet kunnen gebruikt worden, is het niet wat het moet zijn. Van de telefoon kan ik alleen nakijken hoe lang er gebeld is, niet hoeveel uren er uitgaande zijn, en hoeveel er inkomende zijn (vrij belangrijk als je werkgever x aantal uren betaalt om te bellen). De sms functie is ook niet dat, en 'k mankeer de sneltoetsen van mijn nokia.

                            Prachttoestel technisch gezien (alhoewel dat op de telefoon functie aan te merken valt, die is vrij simplistisch), maar niet voor een technieker die met zijn gsm in zijn zak overal over op en onderkruipt. Spijtig maar 'k vindt hem te verwijfd.
                            Alez , nu krijgen we al ne janetten en ne werkmans telefoon...Maar, toegegeven, ne nokia zal wel robuuster zijn. Ik vraag me alleen af waarom je dan zo een designtoestelletje koopt.

                            En euhh, janetten zijn ook mensen, zoals u en ik.

                            Comment


                            • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                              Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                              Een voor mij heel belangrijke functie op een PDA of GSM is de mogelijkheid om afspraken vast te leggen, dingen niet te vergeten, herinneringen die dagelijks moeten gegeven worden . . . zit die functie op de iPhone? Kan je een alrmfunctie instellen zodat je iedere ochtend op een bepaald uur gewekt wordt?
                              Zit er een spreadsheet in?
                              Agenda funktie is zalig, zeker vergeleken met het WM systeem. en ja, geen probleem voor verwittigingen, en ook alarm / timer en wekfunkties. Ook een handige todo.
                              Spreadsheet...ik geloof het wel, moet eens opzoeken, is het niet standaard, dan zal er wel spoedig eentje komen in third party.

                              Mijn grootste gemis NU is een tomtom achtig navigatiepakket. Maar ja, alle begin is ....
                              We mogen niet vergeten, dat dit Apple's 2de iphone nog maar is, terwijl al de concurrenten al vele generaties verder zijn, zowel de gms merken dan de wm devices.

                              Maar, volgens mij, moet een device je gewoon goed liggen, en dan zal je er de - punten (die toch wel elk device heeft) er bij nemen, als het een twijfelgeval is, stel dan de aankoop maar uit tot de funkties er allemaal wel op zitten.
                              Eerder, niet kopen. (Overigens , een Iphone 3G is niet meer vrij leverbaar in 2007 volgens een mederwerker van Switch)
                              Last edited by Rudy; 25 juli 2008, 14:40.

                              Comment


                              • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                                Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
                                Buiten de spreadsheet zit alles er in wat je vraagt, dit gemis los ik op door de spreadsheet die ik gebruik te uploaden op editgrid (gratis), dan kan je hem online bewerken en gebruiken, ze hebben zelfs speciale iphone module, dit kost wel een beetje data, maar nog zeer schappelijk.
                                Hoe, dit kan toch allemaal met de gewone calender die erin zit, en die valt dan nog te synchroniseren met die van je mac. Je kunt er dagelijks/wekelijks/maandelijks terug kerende events inzetten, en een alarm opzetten. Daarvoor heb je geen extra soft nodig.
                                To make your dreams come true, wake up

                                Comment

                                Working...
                                X