Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

    Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
    Dus wat heeft Mobistar er dan nog mee te maken?

    Dave
    Wel, de verkooptaktiek van Apple: zij zoeken een exclusieve dealer voor hun iPhone. En dat heeft mobistar binnengehaald. Bij wet mag mobistar er geen contract aankoppelen. Dus kan je even goed bij mobistar je iPhone gaan halen en er een proximus sim inpluggen...
    Canon 40D // Speedlite 430EX // Canon 50mm f1.8 // Canon 70-200L f2.8 // Tamron 28-75mm f2.8 (te koop) // Tokina 11-16 f2.8
    http://digital.raptor-tec.be

    Comment


    • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

      Oorspronkelijk geplaatst door kris_vdm Bekijk bericht
      Wel, de verkooptaktiek van Apple: zij zoeken een exclusieve dealer voor hun iPhone. En dat heeft mobistar binnengehaald. Bij wet mag mobistar er geen contract aankoppelen. Dus kan je even goed bij mobistar je iPhone gaan halen en er een proximus sim inpluggen...
      Tjah, maar dan gaat die verkoper mij vanalles proberen wijs te maken over Mobistar en hun tarieven en voordelen en blah blah blah.

      No thank you.

      Dave
      pixelpusher

      Comment


      • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

        Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
        Tjah, maar dan gaat die verkoper mij vanalles proberen wijs te maken over Mobistar en hun tarieven en voordelen en blah blah blah.

        No thank you.

        Dave
        Inderdaad, dat heb jij goed gezien
        Nu puur economisch gezien is dit zo een hype en hebbeding dat de prijs kunstmatig hoog gehouden wordt. Geeft het nog een paar maanden en dan begint die ook te zakken.

        En Dave, als je hem écht wil, ga naar Mobistar, laat die verkoper z'n babbel doen, en wandel buiten met je iPhone...

        Nu zit ik ergens aan te denken... Zou bvb een winkel als ITPro (apple store in Antwerpen) dan ook geen iPhone mogen verkopen?!

        EDIT: Ja dus...
        Last edited by kris_vdm; 8 juli 2008, 14:50. Reden: Edit edit edit
        Canon 40D // Speedlite 430EX // Canon 50mm f1.8 // Canon 70-200L f2.8 // Tamron 28-75mm f2.8 (te koop) // Tokina 11-16 f2.8
        http://digital.raptor-tec.be

        Comment


        • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

          Oorspronkelijk geplaatst door kris_vdm Bekijk bericht
          Inderdaad, dat heb jij goed gezien
          Nu puur economisch gezien is dit zo een hype en hebbeding dat de prijs kunstmatig hoog gehouden wordt. Geeft het nog een paar maanden en dan begint die ook te zakken.

          En Dave, als je hem écht wil, ga naar Mobistar, laat die verkoper z'n babbel doen, en wandel buiten met je iPhone...

          Nu zit ik ergens aan te denken... Zou bvb een winkel als ITPro (apple store in Antwerpen) dan ook geen iPhone mogen verkopen?!

          EDIT: Ja dus...
          nu ik eraan denk, heb ik misschien de verkeerde indruk gegeven: op dit moment wil ik hem niet. En ni om 't geld.

          Dave
          pixelpusher

          Comment


          • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

            Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
            nu ik eraan denk, heb ik misschien de verkeerde indruk gegeven: op dit moment wil ik hem niet. En ni om 't geld.

            Dave
            Hey Dave, wou niet in je portefeuille kijken hoor, iedereen beslist zelf wat ie met z'n geld doet. Ik ga 'm ook niet kopen: vind het gewoon leuk om te volgen omdat ik zelf ook wel een gadget freak ben
            Canon 40D // Speedlite 430EX // Canon 50mm f1.8 // Canon 70-200L f2.8 // Tamron 28-75mm f2.8 (te koop) // Tokina 11-16 f2.8
            http://digital.raptor-tec.be

            Comment


            • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

              Is net op het nieuws dat de iphone nu vrijdag idd uitkomt maar wel duurder is dan in andere landen wegens verbod op koppelverkoop. Er werd wel van mobistar gesproken maar een abonement daar zou niet nodig zijn.

              Elk zijn goesting, en de iphone is niet mijn goesting.

              Comment


              • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht
                8GB 525€
                16GB 615€

                pffff wa nen afknapper zeg

                geen koppelverkoop
                zijn geen simlocked versies
                Bwa, 90 euro voor een extra 9GB geheugen is toch niet slecht he
                Ik heb nog niet gezocht naar een en ander maar hoe is het gebruik
                buiten, in open lucht?
                Is het schermpje dan goed leesbaar? Geen reflecties ed.?
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                  Oorspronkelijk geplaatst door kris_vdm Bekijk bericht
                  Hey Dave, wou niet in je portefeuille kijken hoor, iedereen beslist zelf wat ie met z'n geld doet. Ik ga 'm ook niet kopen: vind het gewoon leuk om te volgen omdat ik zelf ook wel een gadget freak ben
                  Wel, ik wou het volgen, maar ben nu wel een beke verplicht omda elk onnozel gerucht dat erover bekend raakt de voorpagina van de Standaard Online haalt.

                  't Komt ongeveer mijne neus uit hoor.

                  Dagezegdzijnde...

                  Dave
                  pixelpusher

                  Comment


                  • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                    Oorspronkelijk geplaatst door kris_vdm Bekijk bericht
                    Inderdaad, dat heb jij goed gezien
                    Nu puur economisch gezien is dit zo een hype en hebbeding dat de prijs kunstmatig hoog gehouden wordt. Geeft het nog een paar maanden en dan begint die ook te zakken.

                    En Dave, als je hem écht wil, ga naar Mobistar, laat die verkoper z'n babbel doen, en wandel buiten met je iPhone...

                    Nu zit ik ergens aan te denken... Zou bvb een winkel als ITPro (apple store in Antwerpen) dan ook geen iPhone mogen verkopen?!

                    EDIT: Ja dus...
                    alle verkooppunten hebben wachtlijsten met honderden gegadigden .......ik zal dan wel wachten en mss na een maand eentje hebben aan verminderde prijs ....
                    Canon EOS ...D + enkele "L" glaasjes ( zo van die snelle ) + een goe bliksembakske ( 580 ) + een stevig statiefke met deftig kopke

                    Comment


                    • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                      Oorspronkelijk geplaatst door racekonijn Bekijk bericht
                      alle verkooppunten hebben wachtlijsten met honderden gegadigden .......ik zal dan wel wachten en mss na een maand eentje hebben aan verminderde prijs ....
                      Of een tweedehandse ofzo...

                      Dave
                      pixelpusher

                      Comment


                      • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                        Als ik eentje koop zal het nog steeds een ingevoerde zijn want zoveel geef ik er echt niet aan.
                        Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                        http://www.stevevandegaer.be

                        Comment


                        • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                          Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                          Of een tweedehandse ofzo...

                          Dave
                          alle verkooppunten hebben wachtlijsten met honderden gegadigden .......ik zal dan wel wachten en mss na een maand eentje hebben aan verminderde prijs ...
                          .

                          Misschien is die wachtlijst gebaseerd op de nogal lage kostprijs die we vooraf
                          te horen kregen?
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                            Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht
                            8GB 525€
                            16GB 615€

                            pffff wa nen afknapper zeg

                            geen koppelverkoop
                            zijn geen simlocked versies


                            Valt toch nog mee, 'k had slechter verwacht.... Maja we zullen zien, vrijdag in geen enkele winkel weer te verkrijgen, of een mens moet er hem congé voor pakken. Soit 'k zie nog wel.... maar 'k moet een hebben
                            To make your dreams come true, wake up

                            Comment


                            • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                              Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                              Als ik eentje koop zal het nog steeds een ingevoerde zijn want zoveel geef ik er echt niet aan.
                              ...same here...vind het pure afzetterij om dat ding hier te verkopen tegen 500 Euro terwijl je weet dat het in de States 150 Euro kost.
                              Nog effe wachten en via ebay kopen .
                              Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

                              Comment


                              • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                                Oorspronkelijk geplaatst door JanMetDePet Bekijk bericht
                                ...same here...vind het pure afzetterij om dat ding hier te verkopen tegen 500 Euro terwijl je weet dat het in de States 150 Euro kost.
                                Nog effe wachten en via ebay kopen .
                                Ik vrees dat je deze niet meer gaat vinden voor minder dan 500 euro, waarschijnlijk binnenkort zelfs nog meer...

                                De reden: ze gaan ginder nooit meer zonder (duur) abbonement de deur uit gaan en op deze manier maken ze het voor de exporteurs nogal moeilijk...

                                Ik mijn 16gb gelukkig nog op de kop kunnen tikken voor US $630,00 incl shipping & taxes, wat op een 400 euro neerkomt...
                                Mijn foto's
                                Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

                                Comment

                                Working...
                                X