Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Elke dag blokrijden op onze voornaamste autostrades.
Gedaan dan met de problemen.
En iedere chauffeur zal zich een stuk veiliger voelen.
(en zal opletten wat hem doet...)
Dat doen we hier al elke dag ... tegen 20km/u (of minder) van Bertem tot op de Ring.
Het is wel blokstilstand i.p.v. blokrijden.
't Zal nog erger worden jong....
Eens die nieuwe sluis af is Antwerpen.
"Havendirecteur Eddy Bruyninckx wil nog doorgroeien. "Onze belangrijkste troef is
de containertrafiek en die is dankzij het Deurganckdok enorm gestegen. Daarom
is een tweede sluis op Linkeroever van cruciaal belang. Er zijn plannen om in
2013 de Deurgancksluis te realiseren en dat zou de grootste van de wereld
worden."
En Zeebrugge zal intussen ook niet stil zitten.
Of de Nederlands havens of de Duiste havens.
De Duitsers zijn nu al "bang" dat ze als grootste exporteur
in 2008-2009 door de Chinezen worden voorbij gestoken.
Mochten iedereen die elke dag met de wagen vertrekt uit pakweg W-Vl om te gaan werken naar Brussel eens het openbaar vervoer nemen...
Of mocht er meer aan carpooling gedaan worden...
Neem alle auto's weg waar maar één iemand inzit, en 't zijn nagenoeg enkel nog de vrachtwagens die overblijven
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De SmetBekijk bericht
Mochten iedereen die elke dag met de wagen vertrekt uit pakweg W-Vl om te gaan werken naar Brussel eens het openbaar vervoer nemen...
Of mocht er meer aan carpooling gedaan worden...
Neem alle auto's weg waar maar één iemand inzit, en 't zijn nagenoeg enkel nog de vrachtwagens die overblijven
bwa daar gaan die mensen die iedere dag richting brussel oprijden om verschillende klanten te doen gelukkig mee zijn ..... Bij een klant zitten, bespreking nog niet gedaan of probleem nog niet opgelost..... Ja sorry 'k moet weg mijn carpooling is daar
bwa daar gaan die mensen die iedere dag richting brussel oprijden om verschillende klanten te doen gelukkig mee zijn ..... Bij een klant zitten, bespreking nog niet gedaan of probleem nog niet opgelost..... Ja sorry 'k moet weg mijn carpooling is daar
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De SmetBekijk bericht
Mochten iedereen die elke dag met de wagen vertrekt uit pakweg W-Vl om te gaan werken naar Brussel eens het openbaar vervoer nemen...
Of mocht er meer aan carpooling gedaan worden...
Neem alle auto's weg waar maar één iemand inzit, en 't zijn nagenoeg enkel nog de vrachtwagens die overblijven
Mvg,
Frederic
Dat de NMBS eerst eens zorgt voor een fatsoenlijke, klantvriendelijke dienstregeling
En het is nu eenmaal niet altijd mogelijk om te carpoolen of het openbaar vervoer te nemen. Probeer de sluis waar ik werk maar eens te bereiken met het o.v.
Carpoolen is ook onmogelijk, want mijn vaste collega komt uit de richting van Oudenaarde en ik kom uit de richting van Gent. De sluis waar ik werk ligt tussen Gent en Oudenaarde
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De SmetBekijk bericht
Mochten iedereen die elke dag met de wagen vertrekt uit pakweg W-Vl om te gaan werken naar Brussel eens het openbaar vervoer nemen...
En vanuit de andere provincies dan?
Dan zou er file zijn op het spoor vanuit elke richting! Alsof er al genoeg treinen zouden zijn om al dat volk mee te nemen. Nog gezwegen van het aantal bussen.
Er is gewoon niet eens voldoende capaciteit bij het openbaar vervoer.
Laat staan dat je geraakt op je plaats van bestemming. Kilometers ervan soms. Maar o wee als je 's nachts werkt.
Er is gewoon niet eens voldoende capaciteit bij het openbaar vervoer.
Laat staan dat je geraakt op je plaats van bestemming. Kilometers ervan soms. Maar o wee als je 's nachts werkt.
Niet steeds zwart-wit-oplossingen denken. Grijs bestaat ook. Als de heldft het openbaar vervoer zou nemen, dan zijn de fileproblemen meteen opgelost.
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De SmetBekijk bericht
Niet steeds zwart-wit-oplossingen denken. Grijs bestaat ook. Als de heldft het openbaar vervoer zou nemen, dan zijn de fileproblemen meteen opgelost.
Mvg,
Frederic
Het zit hem ook in het aanbod van de vertrekuren.
(tijdens de normale werkdag)
En niemand wil een uur op voorhand op zijn werk zijn
Het moet allemaal juist passen, gaat dat niet dan zijn ze aan 't klagen.
Het zit hem ook in het aanbod van de vertrekuren.
(tijdens de normale werkdag)
En niemand wil een uur op voorhand op zijn werk zijn
Het moet allemaal juist passen, gaat dat niet dan zijn ze aan 't klagen.
't Is meer dan dat he. Verbindingen trekken ook op niets, te weinig capaciteit, vertragingen...
Dat de werkgevers al eens beginnen met geleidende werktijden in te voeren en/of thuiswerk indien mogelijk.
Comment