Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

supertrucks....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: supertrucks....

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    We hebben de laatse katholiek gevonden
    Draaide linksom af rechtsom?
    Schande van jou Theokus dat je mij, ongelovige Thomas, een katholiek durft te noemen. 10 weesgegroetjes en 5 onzevaders en we klappen er niet meer over.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door peterfoto Bekijk bericht
      Ik nodig graag iemand uit om eens een dagje mee te rijden zodat mensen die geen voeling hebben met het vrachtwagengebeuren eens aan den lijve ondervinden wat vrachtwagenrijden allemaal inhoud. (maar 't zal niet mogen, mijn baasje staat niet toe dat derden meerijden omwille van verzekerbaarheid)
      Dat zou moeten een vast onderdeel zijn van de rij opleiding "ga eens een dag mee met een vrachtwagen " er zullen er veel zulke ogen trekken

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
      Haha. Gij zijt een van die gasten die altijd in mijn weg rijdt terwijl ge mijn eten naar den Aldi brengt.

Doordenkertje.....

Groetjes
      Skitch
      Nee, ik ben degene die op de autostrade voor je rijd met zand die op je voorruit waait
      Mvg. Renzowoef
      Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door renzowoef Bekijk bericht
        Dat zou moeten een vast onderdeel zijn van de rij opleiding "ga eens een dag mee met een vrachtwagen " er zullen er veel zulke ogen trekken
        Ah ja...zo van...amaai mijn ogen, die mannen kunnen lezen, schrijven en rijden tegelijk
        Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
          Ah ja...zo van...amaai mijn ogen, die mannen kunnen lezen, schrijven en rijden tegelijk
          JA LAP 'k had het kunnen denken
          En we kunnen ook rijden met 2 voeten op het daschboard ,
          en de nieuwste rage is nu : een dvd'tje kijken op de lap top terwijl je aan het rijden bent
          Mvg. Renzowoef
          Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset

Comment

JA LAP 'k had het kunnen denken
            En we kunnen ook rijden met 2 voeten op het daschboard , en de nieuwste rage is nu : een dvd'tje kijken op de lap top terwijl je aan het rijden bent
            Jaja, beloven. Als je dat kan, dan kom ik jouw vrachtwagen met een tandenborstel kuisen
            Mvg Tim

Comment

Jaja, beloven. Als je dat kan, dan kom ik jouw vrachtwagen met een tandenborstel kuisen
              Ja, weeral LAP
              Ware het niet dat mijn bier buikje in de weg zit of je had het aan je rekker
              Mvg. Renzowoef

Comment

't Is precies weer kalm in de binnenvaart, TICOR heeft weer niet veel anders te doen dan chauffeurs te jennen
                Mvg. Renzowoef

Comment

't Is precies weer kalm in de binnenvaart, TICOR heeft weer niet veel anders te doen dan chauffeurs te jennen
                  Ik moet de eer van een ambtenaar toch hoog houden he
                  Nee nee, ik heb een dagje vrij vandaag (en morgen en overmorgen...).
                  Mvg Tim

Comment

Ik moet de eer van een ambtenaar toch hoog houden he
                    Nee nee, ik heb een dagje vrij vandaag (en morgen en overmorgen...).
                    Man man man, wat een leven, WIJ, de vrachtwagenchauffeurs zullen de economie ondertussen wel draaiend houden
                    Mvg. Renzowoef

Comment

Man man man, wat een leven, WIJ, de vrachtwagenchauffeurs zullen de economie ondertussen wel draaiend houden
                      Tegenwoordig kunnen die chauffeurs zelfs BD'en vanuit hun cabine
                      Mvg Tim

Comment

[QUOTE=renzowoef;1744142]Dat zou moeten een vast onderdeel zijn van de rij opleiding "ga eens een dag mee met een vrachtwagen " er zullen er veel zulke ogen trekken

Bij mijn werkgever is dat ook een vast onderdeel voor elke nieuwe verkoper en planner. Een dagje kantel, een dagje trekker-opligger, een dagje afzet, ... en die ogen, dat heb ik al meer dan één keer mogen ondervinden als de dag erop zit.

Comment

Terwijl ik kilometertjes aan 't vreten was is er hier ondertussen al flink wat afgekletst over rijden...

En inderdaad, 'k zou ook graag kunnen voorstellen dat 'zij-die-denken-de-weg-te-kennen' eens een keertje meerijden met me, maar ook mijn baas laat dat niet meer toe omwille van verzekeringsproblemen. En waarschijnlijk ook omdat er door afleiding meer ongevallen zouden gebeuren...

Mvg,
                          Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                            Terwijl ik kilometertjes aan 't vreten was is er hier ondertussen al flink wat afgekletst over rijden...

En inderdaad, 'k zou ook graag kunnen voorstellen dat 'zij-die-denken-de-weg-te-kennen' eens een keertje meerijden met me, maar ook mijn baas laat dat niet meer toe omwille van verzekeringsproblemen. En waarschijnlijk ook omdat er door afleiding meer ongevallen zouden gebeuren...

Mvg,
                            Frederic
                            Gezien op de Duitse tv Frederic:
                            - gsm-en
                            - krant lezen
                            - een voet&been op het dashbord.
                            - vrachtwagens die elkaar inhalen: eentje rijdt aan 90 en de andere aan 91 km/uur

Chauffeurs die "RIT" doen zien meer af: geen parkeerplaats vrij om te slapen.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

- gsm-en
                              - krant lezen

Alle 3 als gewone chauffeur al een boete voor gehad . Dat laaste stond op de pv als te relaxed rijden . Dus dit moet zeker niet alleen de vrachtwagen chauffeurs verweten worden, als ik op 1 dag 400-500 km durf doen, begin ik me ook eens te vervelen, en dan begint het natuurlijk gevaarlijk te worden Verveling is in iedere job het gevaar, maar in de ene job valt het al wat meer op dan in de andere.
                              To make your dreams come true, wake up

Comment

- gsm-en
                                - krant lezen
                                - vrachtwagens die elkaar inhalen: eentje rijdt aan 90 en de andere aan 91 km/uur
                                Zal ik eens neerpennen wat ik automobilisten reeds zag doen al rijdende...? Je wil het niet weten, geloof me

Chauffeurs die "RIT" doen zien meer af: geen parkeerplaats vrij om te slapen.
                                En niet alleen zij... Iedere chauffeur is verplicht om na 4u en 30 min rijden 45 min rust te nemen. Moet je eens proberen als je in de distributiesector rijdt.
                                Als je voor iemand z'n deur staat komen ze zagen om te weten als je er nog lang zal blijven stilstaan.... Bij een klant waar je levert kan je het ook niet betrouwen, want komt er in die tijd een andere leverancier, dan kan je je vrachtwagen verplaatsen en vervalt die rust...

De plaatsen waar het nog makkelijk rusten is zijn de tankstations langs de autosnelwegen, maar die liggen meestal niet in het bereik als je distributiechauffeur bent... En als je er dan eens eentje perfect uitkomt, dan mag je al blij zijn als je 'vrienden' (politie) niet komt aankloppen voor een controle... 't is toch zooooooooooooooo leuk

Mvg,
                                Frederic

Comment

Working...
                                X