Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
"Knelpunten zijn bijvoorbeeld rotondes, de in- en uitvoegstroken op
autosnelwegen, contact met zachte weggebruikers, spoorvorming en de
kwaliteit van vangrails."
Juist
We gaan nog meer lachen als het zover is.
Er zal een streng bewaakt proefproject komen
en hoogst waarschijnlijk een paar studies....
Yep, op een route die ik bijna dagelijks neem. Op weg naar mijn werk. Mijn werk is daar waar een simpel binnenschip +1000ton goederen per reis vervoert.
"Knelpunten zijn bijvoorbeeld rotondes, de in- en uitvoegstroken op autosnelwegen, contact met zachte weggebruikers, spoorvorming en de kwaliteit van vangrails."
Ja ... goede bemerkingen.
Rotondes, daar hebben ze nu ook al last op (opleggers).
In- en uitvoegstroken op autosnelwegen ... daar stoppen de meeste nu niet, zal niet veel uitmaken.
Zachte weggebruikers ... wat is het verschil als die aangereden wordt door een 30-tonner of een 60-tonner, door eentje van 15 meter of 25 meter?
Spoorvorming ... dat heb je nu ook.
Vangrails ... dewelke kan nu een vrachtwagen tegen houden? Zelfs eentje van 15 ton?
Ja ... goede bemerkingen.
Rotondes, daar hebben ze nu ook al last op (opleggers).
In- en uitvoegstroken op autosnelwegen ... daar stoppen de meeste nu niet, zal niet veel uitmaken.
Zachte weggebruikers ... wat is het verschil als die aangereden wordt door een 30-tonner of een 60-tonner, door eentje van 15 meter of 25 meter?
Spoorvorming ... dat heb je nu ook.
Vangrails ... dewelke kan nu een vrachtwagen tegen houden? Zelfs eentje van 15 ton?
Joma, ik lig hier ook bijna "strike" van het lachen;
alsof dit nieuw is
Misschien zouden de authbahnen deze lasten kunnen torsen, maar die van ons
Of de Nederlanse wegen.
Ze kunnen daar tenminste autowegen bouwen in Nederland.
Maar dat mag geen excuus zijn.
In Duitsland wordt alles beter gecontroleerd door de wegenpolitie.
En hier hebben onze mensen geen tijd omdat er om de vijf minuten
ergens een accident is gebeurd met 9 op 10 een vrachtwagen.
Comment