Re: Engelstalige termen...
Ik stel voor dat we dat dan ook doen; maar tot nader order zijn NederFrans en NederEngels nog steeds geen talen bij mijn weten...
Er is hier iemand (ben zijn naam effe vergeten) die uitsluitend in het Engels schrijft, en ik heb daar geen problemen mee omdat ik wel begrijp dat betreffende persoon niet zo mondig zal zijn in het Nederlands. Maar hij maakt er geen mengelmoes van. Als er in een voor de rest perfecte Nederlandse zin DOF staat, dan lees ik dat als dof (= duf, mat, enz.) Ben je meteen je draad kwijt. Ik toch...
No problem for me... Although, if you permit me saying, it 'll be better to stay in Dutch. Your English proves it...
Dutchdigital anyone?
Oorspronkelijk geplaatst door jdm
Bekijk bericht
Er is hier iemand (ben zijn naam effe vergeten) die uitsluitend in het Engels schrijft, en ik heb daar geen problemen mee omdat ik wel begrijp dat betreffende persoon niet zo mondig zal zijn in het Nederlands. Maar hij maakt er geen mengelmoes van. Als er in een voor de rest perfecte Nederlandse zin DOF staat, dan lees ik dat als dof (= duf, mat, enz.) Ben je meteen je draad kwijt. Ik toch...
Oorspronkelijk geplaatst door jdm
Bekijk bericht
Dutchdigital anyone?
Comment