Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
8 van de 10 keer moet ik zelfs mijn naam 'Ken' nog spellen omdat ze denken dat het 'Kim' moet zijn... Verschrikkelijk. Ik ga volgende keer gewoon refereren naar Barbie, dan zal hun frank wel vallen zeker?
Canon EOS 40D + Canon 17-55mm f/2.8 IS + Canon 70-200 f/2.8L IS + Sigma 50-500mm f/4-6.3 + Sigma 150mm Macro f/2.8 + Canon SpeedLite 580EX
Als we een jongen hadden gehad had ik hem Kamiel genoemd...
Wat ik belangrijk vind is dat een naam ook internationaal makkelijk uit te spreken is. Ik heb een job waarbij ik veel moet reizen en collega's en klanten heb in de hele wereld. Wel, Miet is dan niet echt een handige naam. Ik zeg hen telkens maar dat je Miet moet uitspreken zoals "meat" in het engels
Kan er een boek over schrijven.
- oudste dochter (Katlien) is een naam die ik ergens opgepikt heb minstens 10 jaar voor ze geboren was. Sinds haar geboorte uniek.
- onze zoon (Floran) is het resultaat van spelen met de letters van de voornaam van mijn grootvader (Florent)
- jongste dochter (Birgit) heeft haar naam te danken aan een trouwfeest. Toen we even hopeloos waren als TS waren we tijdens een bruiloftfeest aan tafel met een vrouw die Birgit als voornaam gekregen had. We keken naar elkaar en de beslissing was gevallen.
Verder hadden ze elk een codenaam (voor hun geboorte). Bij de laatste hadden we emanuel genoemd om versprekingen te vermijden ... (heel frustrerend voor de geslachtsvissers )
Als tip aan TS zou ik zeggen raadpleeg de naamlijsten (van bijvoorbeeld Emma van Nifterick) en speel eventueel met de letters.
Kan er een boek over schrijven.
- oudste dochter (Katlien) is een naam die ik ergens opgepikt heb minstens 10 jaar voor ze geboren was. Sinds haar geboorte uniek.
- onze zoon (Floran) is het resultaat van spelen met de letters van de voornaam van mijn grootvader (Florent)
- jongste dochter (Birgit) heeft haar naam te danken aan een trouwfeest. Toen we even hopeloos waren als TS waren we tijdens een bruiloftfeest aan tafel met een vrouw die Birgit als voornaam gekregen had. We keken naar elkaar en de beslissing was gevallen.
Verder hadden ze elk een codenaam (voor hun geboorte). Bij de laatste hadden we emanuel genoemd om versprekingen te vermijden ... (heel frustrerend voor de geslachtsvissers )
Als tip aan TS zou ik zeggen raadpleeg de naamlijsten (van bijvoorbeeld Emma van Nifterick) en speel eventueel met de letters.
Comment