Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beste gsm op dit ogenblik ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Beste gsm op dit ogenblik ?

Zou liefst ook GPS software moeten kunnen draaien,

maar ondertussen al gezien dat als je een bluetooth gps ontvanger gebruikt je niet tegelijkertijd je bluetooth carkit kan gebruiken met de meeste gsm's ???

Prijs minder van belang, als het maar degelijk is en lang genoeg meegaat.

Al zitten kijken bij nokia, 6110, N95 met ingebouwde gps, maar modellekes staan mij precies ni aan, ene te plastiek, andere te groot.

Kortom, vind mijn goesting niet en mijn oude is toch echt wel op zijn laatste aan het lopen.

Re: Beste gsm op dit ogenblik ?

Van dienen 6110 ben ik toch content (buiten zijn batterij verbruik maar soit ). Ik gebruik hem wel niet als gps in de auto, maar op de moment dat ik uit de wagen stap
    To make your dreams come true, wake up

Comment

dit is hem dan als geld geen rol speeld

HTC TyTN II NL

b.
      Bijna niks meer....

Comment

Met de mijne kan je bellen...
        Canon 5DMkII + Canon 30D(te koop) + efs 10-22(te koop) + ef 17-40L + ef 50 f1.8 II + ef 85mm 1.2L MII + tamron 28-75/2.8 xr di + ef 70-200L 2.8 + sigma ef-500 dg super(te koop) + 1.4 II canon converter + canon 580 II

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johanvansteenkiste Bekijk bericht
          Met de mijne kan je bellen...

Daar ben ik mee gestopt, dat kost teveel

Comment

'k Heb vandaag toevallig een Blackberry 8100 Pearl vastgehad. Leek mij bijzonder veelzijdig. En ja, er stond ook een GPS op.
            Maar aangezien een GSM bij mij enkel dient om te bellen, SMS en als wekker, ...
            Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
            BD0993BE
            Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

Comment

Blackberry probeert mijnen baas mij al aan te smeren, maar da moet ik niet hebben. Die navigatie werkt ook niet al te goed, en gebruikt altijd data traffiek naar wat ik ervan begrepen heb.

En als ik mijn emails wil zien zal ik wel via internet vlug kijken, da moet niet ne gansen dag in mijne zak staan piepen.

Comment

Nokia 6230i is niet slecht op het werk hebben we er alemaal eentje en iedereen schijnt tevreden persoonlijk vind ik het ook een zeer goed teostel voor een redelijke prijs.

Groeten
                Spogy
                Nikon D5000 A-FS Nikor 1:3.5/5.6 18-55mm G VR, A-FS Nikor 1:4/5.6 55-200mm ED VR.

Comment

Ik wacht met veel ongeduld en hoge verwachtingen op de Apple iphone
                  BD0723BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk bericht
                    Ja, maar daar zit geen gps in

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door benbits Bekijk bericht
                      dit is hem dan als geld geen rol speeld

HTC TyTN II NL

b.
                      Als geld geen rol speelt is er meer op de markt, ik stond laatst in duitsland in de luchthaven en zag daar een mooie gsm liggen.... tot ik het prijskaartje bekeek. 15000€ jaja u leest het goed 15000
                      Ben snel doorgegaan
                      Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                      http://www.stevevandegaer.be

Comment

Deze doet alles : HTC P3300 : GSM, 2 mb fototoestel, Bluetooth 2.0 en WLAN 802.11b/g, GPS met Tomtom 6 Navigator( ontvanger zit ingebouwd in het toestel ), groot scherm, FM-radio en Media Player 10
                        Ik gebruik deze in de wagen met deze bluetooth set : Iqua Snake II Black Bluetooth Carkit
                        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                          Deze doet alles : HTC P3300 : GSM, 2 mb fototoestel, Bluetooth 2.0 en WLAN 802.11b/g, GPS met Tomtom 6 Navigator( ontvanger zit ingebouwd in het toestel ), groot scherm, FM-radio en Media Player 10
                          Ik gebruik deze in de wagen met deze bluetooth set : Iqua Snake II Black Bluetooth Carkit
                          Ziet er goed uit !!! heeft deze ook tmc ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirk007 Bekijk bericht
                            Ziet er goed uit !!! heeft deze ook tmc ?
                            Dat heeft dit toestel niet nee, toch niet voor zover ik weet, misschien met aansluiting van een extra antenne wel?
                            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

die kunnen ze toch nt verkopen in Europa?
                              http://www.eyeflash.wordpress.com
                              www.facebook.com/eyeflashphotography

Comment

Working...
                              X