Ik probeer vanmorgen mij pc aan te zetten en nadat hij checkdisk om een of andere reden had uitgevoerd en windows wilde opstarten startte de pc na het windows logo (met de lopende blokjes) weer gewoon opnieuw op (zonder checkdisk dan). Deze lus ging oneindig door
. Opstarten in veilige mode resulteerde in hetzelfde evenals het teruggaan naar de laatst werkende modus. Ik heb zo'n beetje alle opties die je krijgt door F8 in te typen tijdens de opstart al geprobeerd, maar telkens komt Windows dus niet door z'n eigen opstart heen :twisted: .
Opstart vanaf de Windows CD met de optie "Repareer" resulteert in het vragen van het wachtwoord voor de systeembeheerder (dat er niet is) en daarna een DOS scherm waar ik m.b.v. exit wel uit kan komen maar verder kan ik daar weinig mee.
Wie o wie weet hoe ik hier uit kan komen of is het echt opnieuw Windows installeren met alle nare gevolgen van verloren programma's en wellicht 50 Gb aan foto's (waarvan het grootste deel nog wel op DVD staat gelukkig) van dien.
Mijn dank is op voorhand verpletterend. Gr. Eric

Opstart vanaf de Windows CD met de optie "Repareer" resulteert in het vragen van het wachtwoord voor de systeembeheerder (dat er niet is) en daarna een DOS scherm waar ik m.b.v. exit wel uit kan komen maar verder kan ik daar weinig mee.
Wie o wie weet hoe ik hier uit kan komen of is het echt opnieuw Windows installeren met alle nare gevolgen van verloren programma's en wellicht 50 Gb aan foto's (waarvan het grootste deel nog wel op DVD staat gelukkig) van dien.
Mijn dank is op voorhand verpletterend. Gr. Eric
Comment