Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat zijn uw ergernissen ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Wat zijn uw ergernissen ?

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
    Fransen die engels praten

Nederlanders die duits praten
    Nederlanders die Engels praten...
    Zelfs die "speakers" op tv of journalisten: treurig....

De meeste tv-nederlanders kunnen nog niet eens de letter "r" uitspreken
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Nederlanders die Engels praten...
      Zelfs die "speakers" op tv of journalisten: treurig....

De meeste tv-nederlanders kunnen nog niet eens de letter "r" uitspreken
      Kan me hier ook bij aansluiten, het taaltje die men tegenwoordig in Nederland gebruikt en waarvan sommigen denken dat het 'for real' is zoals moggu (een soort hallo), trug (terug), hoestie (hoe gaat het), ... Ik schrijf niet perfect met de occasionele schrijffout maar probeer toch in gezelschap mooi nederlands te spreken. Niet zo bij familie en dichte vrienden, dan is het Oost/West Vloms

Comment

Mijn ergernissen? Voornamelijk mensen die zich ergeren.

Comment

Aan al die klote organisaties. Als ze geld uit je zakken kunnen luizen, dat een mailtje of een telefoontje genoeg is. Maar oh wee, als je al eens een abonnement durft proberen opzeggen

Gisteren naar de phonehouse, waar ik 2 jaar geleden mijn proximus abonnenment aanvroeg. 2 minuten heeft dat daar geduurd, en binnen de 30 minuten was mijn abo al actief, no problems kon niet vlotter. Gisteren binnen sorry meneer, 'k doe met dat abonnement niks meer, 'k zou er vanaf willen.
          - ja maar meneer, daarvoor moet u niet bij ons zijn, daar kunnen wij u niet mee helpen. U moet naar 6000 bellen daarvoor.
          Daarna in de belgacom winkel konden ze me ook niet helpen, 't systeem lag plat (soit kan gebeuren)
          Vandaag eens naar de 6000 gebeld, na 15 minuten wachten toch enen aan de lijn gekregen.
          Meneer 'k wil van mijn abonnement af, wat is de procedure daarvoor.
          - Mag ik even uw telefoon nr ?
          Ja sorry, 'k bezig dat hier al 5 maand niet meer, kunnen jullie dat niet zien met welk nr ik bel ?
          - neen meneer, 'k heb uw telefoon nr nodig
          (ja ok, zal wel aan mij liggen, dat van mijn werk ken ik van buiten, mijn prive niet ) Chanche dat ik een factuur naast mij liggen had
          - Is het om het abonnement volledig op te zeggen, of om over te schakelen naar pay & go
          Om van het abo volledig af te geraken.
          - Ja meneer, daarvoor gaat u een aangetekende brief moeten schrijven. Naar volgend adres, met die en die vermelding, en 15 dagen na ontvangst zal uw abonnement afgesloten worden (nog even gevraagd of ik dit niet kon opzeggen in een belgacom winkel, neen dit kan blijkbaar niet, dit kan alleen aangetekend).
          " Verdomme wel leven in 2007 !!!! 'k weet met moeite nog hoe een brief eruit ziet, laat staan dat ik enveloppen in huis liggen heb, en dat ik naar het postkantoor geraak, zonder er verlof moeten voor te nemen . Ik kan via het internet of telefonisch gelijk welk abonnement aangaan, zonder dat ik een enveloppe in mijn handen moet nemen".
          Hier erger ik me dus aan

Effekes gevraagd wat de procedure was om naar pay & go over te springen, met behoud van nr. Daar moest ik zelfs niks voor doen, daar gingen ze me wel papier voor opsturen (ik heb dan maar voor die optie gekozen, hier 5 of 10 euro opzetten en dit laten uitsterven zonder er achteraf terug geld op te zetten, zal me goedkoper uitkomen, dan wat ik moet enveloppen gaan kopen, en moet verlof nemen om een aangetekende zending op te sturen)
          To make your dreams come true, wake up

Comment

Aan al die klote organisaties. Als ze geld uit je zakken kunnen luizen, dat een mailtje of een telefoontje genoeg is. Maar oh wee, als je al eens een abonnement durft proberen opzeggen

Gisteren naar de phonehouse, waar ik 2 jaar geleden mijn proximus abonnenment aanvroeg. 2 minuten heeft dat daar geduurd, en binnen de 30 minuten was mijn abo al actief, no problems kon niet vlotter. Gisteren binnen sorry meneer, 'k doe met dat abonnement niks meer, 'k zou er vanaf willen.
            - ja maar meneer, daarvoor moet u niet bij ons zijn, daar kunnen wij u niet mee helpen. U moet naar 6000 bellen daarvoor.
            Daarna in de belgacom winkel konden ze me ook niet helpen, 't systeem lag plat (soit kan gebeuren)
            Vandaag eens naar de 6000 gebeld, na 15 minuten wachten toch enen aan de lijn gekregen.
            Meneer 'k wil van mijn abonnement af, wat is de procedure daarvoor.
            - Mag ik even uw telefoon nr ?
            Ja sorry, 'k bezig dat hier al 5 maand niet meer, kunnen jullie dat niet zien met welk nr ik bel ?
            - neen meneer, 'k heb uw telefoon nr nodig
            (ja ok, zal wel aan mij liggen, dat van mijn werk ken ik van buiten, mijn prive niet ) Chanche dat ik een factuur naast mij liggen had
            - Is het om het abonnement volledig op te zeggen, of om over te schakelen naar pay & go
            Om van het abo volledig af te geraken.
            - Ja meneer, daarvoor gaat u een aangetekende brief moeten schrijven. Naar volgend adres, met die en die vermelding, en 15 dagen na ontvangst zal uw abonnement afgesloten worden (nog even gevraagd of ik dit niet kon opzeggen in een belgacom winkel, neen dit kan blijkbaar niet, dit kan alleen aangetekend).
            " Verdomme wel leven in 2007 !!!! 'k weet met moeite nog hoe een brief eruit ziet, laat staan dat ik enveloppen in huis liggen heb, en dat ik naar het postkantoor geraak, zonder er verlof moeten voor te nemen . Ik kan via het internet of telefonisch gelijk welk abonnement aangaan, zonder dat ik een enveloppe in mijn handen moet nemen".
            Hier erger ik me dus aan

Effekes gevraagd wat de procedure was om naar pay & go over te springen, met behoud van nr. Daar moest ik zelfs niks voor doen, daar gingen ze me wel papier voor opsturen (ik heb dan maar voor die optie gekozen, hier 5 of 10 euro opzetten en dit laten uitsterven zonder er achteraf terug geld op te zetten, zal me goedkoper uitkomen, dan wat ik moet enveloppen gaan kopen, en moet verlof nemen om een aangetekende zending op te sturen)
            Yep, de moderne tijd, de vooruitgang... in 2007.
            Allemaal de fout van de ruimtevaart
            Ik koop enkel belwaardes....gaat ook via internet (Mobistar).
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
              Kan me hier ook bij aansluiten, het taaltje die men tegenwoordig in Nederland gebruikt en waarvan sommigen denken dat het 'for real' is zoals moggu (een soort hallo), trug (terug), hoestie (hoe gaat het), ... Ik schrijf niet perfect met de occasionele schrijffout maar probeer toch in gezelschap mooi nederlands te spreken. Niet zo bij familie en dichte vrienden, dan is het Oost/West Vloms
              Hun ep et eilemaal niet fesjtaan !

Comment

Mensen die een paar (0-2) kilometer van hun werk wonen en die te lui zijn om vroeger uit hun bed te komen om met de fiets te rijden....
                Canon Eos 30D - Lumix DMC-TZ5EG-S / Tamron 17-50-2.8 / Vivitar 100-400 • Imac 24inch • The right to fail is the essence of creativity ! • http://timwilmsen.blogspot.com

Comment

Mensen die 5 km van hun werk wonen - rechtover een bushalte, zowel thuis als aan het werk - en toch nog de wagen nemen.
                  Bovendien kunnen ze nog gratis met die bus meerijden.
                  Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                    Mensen die 5 km van hun werk wonen - rechtover een bushalte, zowel thuis als aan het werk - en toch nog de wagen nemen.
                    Bovendien kunnen ze nog gratis met die bus meerijden.
                    Klopt ja maar vergeet niet dat ik bijv.
                    mijn wagen nodig had om mij te verplaasten van af het werk....
                    Ik had geen bedrijfswagen.

Momenteel rijden er in België 512.000 bedrijfswagens.
                    Dat ze daar maar eens in snoeien
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht

Momenteel rijden er in België 512.000 bedrijfswagens.
                      Dat ze daar maar eens in snoeien

VAN MIJNEN AUTO AFBLIJVEN GIJ !

Comment

VAN MIJNEN AUTO AFBLIJVEN GIJ !
                        Die is niet van u
                        Die is van ons allemaal....(zie boekhouding bedrijf).
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

- Ja meneer, daarvoor gaat u een aangetekende brief moeten schrijven.
                          Dat is wel een beetje logisch hé, anders kan iedereen zomaar bellen om iemand anders zijn abonnement op te zeggen, of vb dat van hun ex . Dat zou nogal wat méér ergernis opleveren denk ik .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                            Dat is wel een beetje logisch hé, anders kan iedereen zomaar bellen om iemand anders zijn abonnement op te zeggen, of vb dat van hun ex . Dat zou nogal wat méér ergernis opleveren denk ik .

Of ik die aangetekende brief nu zelf stuur, of ik stuur die nu op naam van mijn ex (waar ik als het goed ging, aan haar facturen aankon, en een copie van heb met de nodige gegevens ). Veel verschil gaat dat niet maken zeker.
                            Telefoonwinkel binnen stappen, en abonnement opzeggen lijkt me in dat opzicht nog het veiligst (kunnen ze mijn pas vragen), en opgezegd abonnement diezelfde dag of de dag erna afsluiten ipv van 15 (werk?)dagen na ontvangst van brief.
                            Mij lijkt het gewoon bewuste vermoeilijkingspolitiek.

Comment

Als ik dit alles hier zo lees, dan ben ik toch een gelukkig mens.
                              Ik erger mij nergens aan. Ik vind wel sommige dingen jammer maar ergeren dat is toch ongezond.
                              Voor het geval dat mensen zich gaan ergen aan mijn reactie niet doen want het is het niet waard en zoals ik al zei het is ongezond. Je kunt beter overgaan tot fotograferen want dat is een mooie hobby die je moet beleven zonder ergenis.
                              Positief denken is positief handelen is positief beleven waar is dan de ergenis.
                              mvgr
                              antoine200
                              Last edited by antoine200; 13 september 2007, 01:43.

Comment

Of ik die aangetekende brief nu zelf stuur, of ik stuur die nu op naam van mijn ex (waar ik als het goed ging, aan haar facturen aankon, en een copie van heb met de nodige gegevens ). Veel verschil gaat dat niet maken zeker.
                                Neen, maar zij hebben dan wel een bewijs in handen en als er een proces van komt dan hang jij voor schriftvervalsing .

Comment

Working...
                                X