Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat zijn uw ergernissen ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Wat zijn uw ergernissen ?

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
    Neen, maar zij hebben dan wel een bewijs in handen en als er een proces van komt dan hang jij voor schriftvervalsing .
    En binnen stappen in een belgacom winkel, en daar een doc ter opzegging ondertekenen is dat niet hetzelfde ? Dan hebben ze toch ook een getekend bewijs ? Of bij sommige is een getekende fax voldoende (komen die dan niet in problemen) ?.

Maw ik kan mijn ex bvb (bibi als je zit mee te lezen, dit is puur hypothetisch, ik niet van plan om het af te trappen ), op kosten jagen door haar naar een hoger tarief plan door te schakelen, of extra duurdere opties te nemen zonder dat ik een handtekening moet zetten en als zij hier wil vanaf geraken, moet ze beginnen met aangetekende brieven .
    Dat is dus hetgene waar ik me aan erger, om meer te verdienen hebben ze praktisch geen officiele bewijzen nodig, moet je geen ingewikkelde weg volgen, alleen maar om geld uit te sparen, moet je moeilijk gaan doen, en dat van die officiele bewijslast is volgens mij voor beide nodig (als er iemand moeilijk gaat doen)
    To make your dreams come true, wake up

Comment

Waar ik mij echt aan erger?
      ... terugkomen van vakantie en meteen geconfonteerd worden met de hufterigheid in het Nederlandse verkeer ("ikke, ikke, ikke en de rest ken stikke!")
      ... terugkomen van vakantie en meteen met twee huisdieren naar de dierenarts moeten omdat ze ziek zijn geworden in het pension
      ... terugkomen van vakantie en weer moeten beginnen met werken

Euh... terugkomen van vakantie dus

Comment

De mijne zijn hier voor de meesten wel bekend dus laat ik het bij een quote.

Karsten Veerman heeft voor zijn masterscriptie aan de Universiteit Utrecht de afgelopen maanden onderzoek gedaan naar "de invloed van kennis omtrent de regels voor de schrijfwijze van samenstellingen op het tempo van begripstoekenning bij al dan niet gespatieerde nominale samenstellingen". Anders gezegd: begrijp je de inhoud van een zin sneller of juist minder snel wanneer er onjuist spatiegebruik in voorkomt, en maakt het daarbij uit of je de regels voor correct spatiegebruik kent?

Ik citeer uit de samenvatting van zijn scriptie:
        Het foutief spatiëren van samenstellingen heeft voor alle proefpersonen tot een significante vertraging in het proces van begripstoekenning geleid. Daarnaast bleek dat mensen die de aaneenschrijfregel beheersen, significant meer moeite hebben met de verwerking van foutief gespatieerde samenstellingen dan mensen die deze regel niet beheersen. Wanneer de woorden volgens de regels gespeld werden, was het effect echter andersom: regelkenners hadden baat bij hun regelkennis en lazen de samenstellingen veel sneller dan de niet-regelkenners. Voor niet-regelkenners bleek het geheel niet uit te maken of een samenstelling correct of incorrect gespatieerd werd.

Wat is dus gebleken? Voor mensen die niet op de hoogte zijn van de regels maakt het niet zo veel uit of een samenstelling nou correct of incorrect gespeld is - zij doen er in beide gevallen even lang over om de tekst te lezen. Maar voor mensen die wél op de hoogte zijn van de regels heeft correct spatiegebruik een positieve invloed op het tempo van begripstoekenning en onjuist spatiegebruik juist een negatieve invloed. Wat ons betreft een extra reden om te strijden tegen onjuist spatiegebruik.
        Bron: http://www.spatiegebruik.nl/popup.php?id=1650
        Het platform Signalering Onjuist Spatiegebruik (SOS) strijdt op een vrolijke manier tegen onjuist spatiegebruik in de Nederlandse taal.

Comment

Banken met valse reclame

Laad hier uw gsm op, staat er op hun voordeur, een mens gaat binnen met een platte gsm, en nergens een stopkontakt met lader voor een nokia te vinden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
            Banken met valse reclame

Laad hier uw gsm op, staat er op hun voordeur, een mens gaat binnen met een platte gsm, en nergens een stopkontakt met lader voor een nokia te vinden
            Banken? dacht dat dat was om op te gaan zitten

Comment

Heel ergerlijk als mijn buurman, straat verder (- zelfde huisnummer - 4 eerste beginletters van de familienaam zijn gelijk-) me om de maand MIJN stapeltje post komt afgeven die verkeerdelijk in ZIJN brievenbus terecht kwam.

Nog ergerlijker is dat hij "per ongeluk" mijn uitreksels van mijn bankrekening geopend heeft. En alle andere brieven...

Nog veel ergerlijker is het als ik daarover een opmerking maak aan de postbode, die onmiddellijk weet waarover het gaat. Alsof hij het "wist".µ

Groetjes
              Skitch
              " Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )

Comment

Mannen die vrouwen niet met respect behandelen.
                Een man moet een vrouw in welk gedaante(en karakter ) dan ook
                respectvol behandelen.Dat is een man in mijn ogen.
                Ik heb ook hekel aan mannen die vrouwen als objecten zien, met de H-woord
                en wijf of n--kobjecten aanspreken.dat kan gewoon niet.Ik kan er echt niet tegen.Soms schaam ik me voor wat zij doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 123 Bekijk bericht
                  Mannen die vrouwen niet met respect behandelen.
                  Een man moet een vrouw in welk gedaante(en karakter ) dan ook
                  respectvol behandelen.Dat is een man in mijn ogen.
                  Ik heb ook hekel aan mannen die vrouwen als objecten zien, met de H-woord
                  en wijf of n--kobjecten aanspreken.dat kan gewoon niet.Ik kan er echt niet tegen.Soms schaam ik me voor wat zij doen.
                  Das de vrouwen hun eigen fout. Ik heb het ook met ondervinding moeten leren... behandel vrouwen met respect, en ze gaan met uw huis, auto en de helft van uw kapitaal gaan lopen. Behandel ze als oud vuil, en ze kruipen voor u. Om het zo lelijk te zeggen.

Ik ben van thuis uit ook opgevoed geweest om vrouwen met respect te behandelen, en als gelijke te beschouwen. Ik weet het vrouwen zijn duizenden jaren onderdrukt geweest, men heeft dat juk afgeworpen, en nu maken ze er zelf misbruik van. Hoeveel mannen worden er niet geterorisseerd door (hun) vrouw(en), dat komt allemaal niet in de boekskes . Durf als man een vrouw als gelijke behandelen, en je wordt er gewoon door misbruikt. En ik spreek niet alleen vanuit mijn eigen situatie, 'k zie het genoeg rond mij, mannen die gewoon slaaf van hun vrouw zijn, en zich er niet durven of kunnen tegen verzetten. Goeie jongens die gewoon maar een schim niet meer zijn, van wat ze geweest zijn. En 'k heb het zelf meegemaakt. Allemaal mannen die respect hebben/hadden voor het andere geslacht, allemaal zonen van na de sexuele revolutie, de eerste generatie die zo opgevoed geweest is, en allen verloren.

Sorry dames, maar dat de heren jullie terug als oud vuil beginnen behandelen, daar zijn jullie zelf de oorzaak van. We krijgen geen kans op deze wereld als we het niet doen....... Maar soit, we wijken af naar een sociale discussie .

'k wou gewoon zeggen veroordeel geen man die disrespectvol handelt tov van een vrouw, je weet nooit wat hij meegemaakt heeft en of jullie zelf de oorzaak daarvan zijn

Comment

Niet te geloven, mijn god..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                      Das de vrouwen hun eigen fout. Ik heb het ook met ondervinding moeten leren... behandel vrouwen met respect, en ze gaan met uw huis, auto en de helft van uw kapitaal gaan lopen. Behandel ze als oud vuil, en ze kruipen voor u. Om het zo lelijk te zeggen.
                      Euh... ik hoop dat je 'bibi' nu ook niet meeleest - of misschien juist wel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                        Euh... ik hoop dat je 'bibi' nu ook niet meeleest - of misschien juist wel
                        Die zit hier nu juist naast mij . Ik mag van haar geen geheimen voor haar hebben

Comment

Jumpers op harde schijven...
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                            Jumpers op harde schijven...
                            Haha theo, het zat je toch diep he

Over de vrouwenkwestie:
                            Ik denk dat jullie beiden wat "extremen" zijn, het zou beter zijn als mannen vrouwen respectvol zouden behandelen, dat is waar. Maar andersom is ook waar he, er zijn genoeg vrouwen die hun man gewoon volledig kaalplukken, en dat is dan vragen om uitgescholden te worden, of om disrespectvol behandelt te worden.

Wederzijds respect, dat is wat we zouden moeten hebben of hanteren.

En dat is zo met de "vrouwenkwestie", racisme en alle andere vormen van discriminatie. Wederzijds respect mensen

Amen

Comment

mijn god
                              Last edited by 123; 8 november 2007, 09:53.

Comment

Eventjes ventileren.

Ik erger mij aan mensen die ergens (de boekskes, het internet, life-TV) iets lezen en dan doen alsof ze expert ter zake zijn, of toch alleszins beweren de enige waarheid omtrend het onderwerp weten.

Vb.: "Van rood vlees krijg je kanker", "GSM straling is dodelijk", "alternatieve geneeskunde is veel beter dan conventionele", "Ik gebruik enkel natuurproducten want die zijn niet schadelijk (!!)", ...

PS: Strychnine, Botulinus toxine (botox), Atropine, Nicotine, Cocaine... Allemaal natuurproducten én uiteraard 100% veilig & gezond .
                                Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Working...
                                X