Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat zijn uw ergernissen ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wat zijn uw ergernissen ?

Ik erger me alleen aan de ondraaglijke lichtheid van het bestaan, om Milan Kundera er nog maar eens bij te halen.

Voor de rest valt het best mee
    Meer foto's op mijn website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Ik stoor mij aan taalfouten....
      En ik erger mij nog meer aan reacties die daarop volgen zoals:
      "Dit is hier een forum over fotografie..."
      En het gekste van alles is: als ze echt willen dan kunnen ze het...

Lange teksten die je hier kan lezen en die ik moet lezen over de
      ganse breedte van een 22 inch scherm

Zinsconstructies waar je kop noch staart aan krijgt.

Er zijn hier ook collega's die zich aan mij ergeren.
      Niet veel maar ze zijn er.
      Vermits ik een democraat ben leg ik me daar bij neer en ben ik het eens
      met de meerderheid die anders denkt
      Ja, Theokus ik hou ook niet van taalfouten.
      Al moet men uiteraard een onderscheid maken tussen één enkele spelduivel en een totaal onverzorgde tekst.
      Helaas is onze Nederlandse taal bij de tienerjeugd serieus achteruit aan het gaan.
      Dat merk ik thuis meer dan genoeg, het chat- en smsgebruik is veel schade aan het aanrichten.
      Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
        Ja, Theokus ik hou ook niet van taalfouten.
        Al moet men uiteraard een onderscheid maken tussen één enkele spelduivel en een totaal onverzorgde tekst.
        Helaas is onze Nederlandse taal bij de tienerjeugd serieus achteruit aan het gaan.
        Dat merk ik thuis meer dan genoeg, het chat- en smsgebruik is veel schade aan het aanrichten.
        Ja dat is juist.
        Het zou wel kunnen helpen als je de kinderen aan hun verstand kon brengen
        dat je vooral één taal, de moedertaal of het Nederlands, goed moet
        kennen om een vreemde taal te leren...
        Zonder een basistaal zullen ze nooit volledig slagen
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Ik stoor mij aan taalfouten....
          En ik erger mij nog meer aan reacties die daarop volgen zoals:
          "Dit is hier een forum over fotografie..."
          En het gekste van alles is: als ze echt willen dan kunnen ze het...

Lange teksten die je hier kan lezen en die ik moet lezen over de
          ganse breedte van een 22 inch scherm

Zinsconstructies waar je kop noch staart aan krijgt.

Er zijn hier ook collega's die zich aan mij ergeren.
          Niet veel (SIC) maar ze zijn er.
          Vermits ik een democraat ben (SIC) leg ik me daar bij neer en ben ik het eens
          met de meerderheid die anders denkt

Ik erger me aan mensen die geen komma's gebruiken of nooit gehoord hebben van alinea's, én dan nog over de taalfouten zeuren, terwijl ze zelf geen haar beter zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door THESIS Bekijk bericht
            Ik erger me aan mensen die geen komma's gebruiken of nooit gehoord hebben van alinea's, én dan nog over de taalfouten zeuren, terwijl ze zelf geen haar beter zijn.
            Zie, dat pakt me nu, snik, snik.
            Tranen van gevoel lopen over mijn smoel....
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 350d Bekijk bericht
              aan de valse hoop die ik had om een perfecte foto te maken.
              Wacht maar, morgen! morgen! morgen zeg ik u!
              Canon 350D
              Meer op: http://griffintje.deviantart.com of blog: http://griffintje.blogspot.com/

Comment

ergernissen ... 't leven is veel te schoon en vooral veel te kort om me bezig te houden met ergernissen (allez da's toch de betrachting )
                The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door THESIS Bekijk bericht
                  hoort er wel een komma achter alinea's, als het volgende woord en is?
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
                    Een flash op een hotshoe. Veel geld voor slechte foto's. Ik heb zelf met mijn flash géén 20 foto's gemaakt. Yikes. Slechtste aankoop ooit.

-M-
                    En toch zou ik graag eens een foto zien.
                    Ik erger me aan mensen die maar beloven en die belofte niet nakomen.
                    Last edited by Macroshopper; 26 augustus 2007, 09:00.
                    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Kerdjie, kerdjie
                      Nu heb ik iets voor om me echt aan te ergeren.

Mijn grasmachine heeft gisterenavond een stukje (4 cm !) dolomiet van het tuinpad dat in het gazon terecht gekomen was recht in mijn oog gekatapulteerd. Gelukkig had ik de, achteraf beschouwd ongelooflijke, reflex om nog net op tijd mijn ogen te sluiten. En zeggen dat ik altijd een veiligheidsbril draag bij het minste kap of slijpwerk. Maar je gazon afrijden met zo'n bril op ...

Gevolg: een blauw-rood, pijnlijk, tranend, jeukend oog dat ik zelfs niet dicht kan krijgen. Veel slapen zat er niet in vanacht.
                      Het komt wel goed zegt de dokter (die wordt daar voor betaald zeker ), er is geen schade aan mijn oog (ja ja, het oog waarmee ik door de zoeker kijk ). Een gekneusde oogbal. Ik wist zelfs niet dat die dingen konden kneuzen.

Dat wordt een paar dagen zonder camera. Ik krijg nu al ontwenningsverschijnselen.

En neen, ik post géén zelfportretten vandaag.
                      Bezoek is welkom mits in het bezit van een goeie fles wijn of een bak trappist om de ergernis mee weg te spoelen.

Kerdjie, kerdjie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk bericht
                        Kerdjie, kerdjie
                        Nu heb ik iets voor om me echt aan te ergeren.

Mijn grasmachine heeft gisterenavond een stukje (4 cm !) dolomiet van het tuinpad dat in het gazon terecht gekomen was recht in mijn oog gekatapulteerd. Gelukkig had ik de, achteraf beschouwd ongelooflijke, reflex om nog net op tijd mijn ogen te sluiten. En zeggen dat ik altijd een veiligheidsbril draag bij het minste kap of slijpwerk. Maar je gazon afrijden met zo'n bril op ...

Gevolg: een blauw-rood, pijnlijk, tranend, jeukend oog dat ik zelfs niet dicht kan krijgen. Veel slapen zat er niet in vanacht.
                        Het komt wel goed zegt de dokter (die wordt daar voor betaald zeker ), er is geen schade aan mijn oog (ja ja, het oog waarmee ik door de zoeker kijk ). Een gekneusde oogbal. Ik wist zelfs niet dat die dingen konden kneuzen.

Dat wordt een paar dagen zonder camera. Ik krijg nu al ontwenningsverschijnselen.

En neen, ik post géén zelfportretten vandaag.
                        Bezoek is welkom mits in het bezit van een goeie fles wijn of een bak trappist om de ergernis mee weg te spoelen.

Kerdjie, kerdjie
                        Veel sterkte. Pijnlijke zaak hé, oogletsels. En dan kom je tot het besef dat je er maar 2 hebt en dat ze zo kostbaar en teer zijn. Soms is moeten brillen dan toch een voordeel, het heeft mij al meerdere keren gered.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                          Pijnlijke zaak hé, oogletsels.
                          Aaauw, aauw ... venten worden toch kleine kinderen als ze eens pijn hebben hoor ik mijn eega al denken. Maar ik geef geen kik, voor mijn kop niet!

Je hebt gelijk, het doet geen deugd. Da's zeer voorzichtig uitgedrukt.

En ik zit hier ongewild te janken bij elke reactie die ik post Tranen met tuiten

(Kom jij nu langs met die bak trappist ?)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            hoort er wel een komma achter alinea's, als het volgende woord en is?
                            grt,bouk.

Ja, om het lezen te vergemakkelijken. Verdere uitleg staat hier.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk bericht

Mijn deelneming, kan verdomd pijnlijk zijn ! Uit meedeleven zal ik deze week mijn gras niet afrijden, dat is het minste wat ik kan doen
                              To make your dreams come true, wake up

Comment

sterkte pendragon, zou er toch wel een foto van willen zien, al is het alleen maar om als afschrikwekkend voorbeeld te dienen voor andere grasmaaiers onder ons.
                                grt,bouk.
                                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                                X