Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Gebruik hitmanpro dan maar eens om de spyware van je PC'ke te verwijderen. Zal al dadelijk een pakske sneller gaan.
Programma hier eens laten lopen. Bedankt voor de tip.
Is wel nogal een langdurige procedure aangezien deze Hitman er allerhande andere programm's zoals o.a. Ad-Aware en Spybot bijhaalt die ik toch al langer gebruikte. Maar inderdaad je Pc'tje wordt er wel wat sneller mee.
Mijn grootste ergernis is dat iedereen je in je omgeving kent als (hobby)fotograaf en je te pas en te onpas vraagt om foto's te komen maken bij iedere gelegenheid (zonder te spreken van enige compensatie natuurlijk).
Dat is nog beledigend ook: ik zeg dan immer vraag je mij nu omdat u vind dat ik een goede fotograaf ben of om dat u denkt, hij doet het wel gratis. Niet dus: ze kopen zelf maar een kamera. De fotograaf blijk bij veel organisaties altijd de sluitpost te zijn: ze hebben wel geld voor de vormgever en de drukker van een folder of plakkaat, maar van de fotograaf gaan ze er vanuit dat deze het gratis doet of tegen de minimale kosten van een afdrukje.
Wanneer ik dan de kosten noem zeggen ze: daar kunnen we ook voor bij een fotoburo terecht. Dat doen ze dan maar, ik zit er ook niet op te wachten.
Aan het feit dat het soms zoooo moeilijk is om commentaar op foto's te krijgen.
Nou, dat kun je toch nu niet meer zeggen hé na de comments op je mooie platen van Monschau.
Neem deze comments dan als een positieve opsteker voor de toekomst.
Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwersBekijk bericht
Nou, dat kun je toch nu niet meer zeggen hé na de comments op je mooie platen van Monschau.
Neem deze comments dan als een positieve opsteker voor de toekomst.
Jan,
dat zal ik zeker doen.
Maar ik sprak hier in het algemeen, niet enkel over mijn foto's.
Ik heb een Canon Eos 350D en ik erger me aan mensen die met een toet van een lens voor me inschieten en denken dat ze beter kunnen fotograferen omdat ze een Eos1 hebben .
Is natuurlijk onzin en ik weet wel beter, maar toch, vind het best vervelend.
Erger me ook als er weer eens een stofdeeltje op mijn sensor zit.
Grmbl, ik vertoef soms in stoffige omgeving om plaatjes te nemen en dan kan het gebeuren dat er stofdeeltjes in mijn camera kruipen.
Maar dan laat ik manlief de stofdeeltjes met fijn penseeltje van de sensor aaien (ik ben dan te gefrustreerd om het zelf te doen) en ik ben weer frustratie- en stofdeeltjesvrij voor een jaartje
Een flash op een hotshoe. Veel geld voor slechte foto's. Ik heb zelf met mijn flash géén 20 foto's gemaakt. Yikes. Slechtste aankoop ooit.
-M-
koop dan eens het boek van Lumiquest "flash, the most available light" dan weet je hoe je die flits moet gebruiken. (maar wees gerust na het opheffen van een ergernis is er al een nieuwe ergernis om de hoek )
... terug uit verlof komen
... het prominente 'litske' voor de lens tijdens vakantiekiekjes
... AF die het laat afweten net je die zo hard nodig hebt
... het prominente rood licht tijdens optredens
... ...
Ik erger mij aan 'fotoopa's' die op een dag zeggen: ik verveel mij dus ik zoek een hobby. Ze gebruiken hun camera en flits op volautomatisch en kennen geen fluit van fotografie.
Ik erger mij aan 'fotoopa's' die op een dag zeggen: ik verveel mij dus ik zoek een hobby. Ze pompen dan al hun kapitaal in 2000 € L lenzen bij de vleet. En ze gebruiken hun camera en flits op volautomatisch en kennen geen fluit van fotografie. En zit een student zich de hele vakantie zijn kl*ten af te draaien om toch maar eens een deftige lens te kunne aanschaffen om toch maar wat betere foto's te kunnen maken.
Is dat nu jaloezie of verschil in kapitaal weet ik niet.
Da's 't leven hé. 't Zijn ook allemaal opa's die met van die dure sportkarren rijden .
Comment