Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat zijn uw ergernissen ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Wat zijn uw ergernissen ?

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
    B eter even naar de dokter. Die kan eventueel een beetje vocht aftappen uit die borsa.
    En als het moet een beetje antibiotica voorschrijven als de ontsteking ernstig is.
    Dan is het na enkele weken (bijna)vergeten. Alhoewel het een "gevoelige" plaats zal blijven. Om je te herinneren an de elleboog hygiëne .
    Anders kan je er maanden, jaren mee sukkelen....
    Ben dan maar naar de dokter geweest omdat de pijn niet meer te harden was.

Heeft me inderdaad antibiotica voorgeschreven, maar dit moest ik maar nemen indien het erger werd.
    Dinsdag werd het inderdaad nog erger, maar gelukkig was dit mijn laatste werkdag van de week.
    Heb voor de rest van de week geen bureauwerk meer gedaan en ik moet zeggen dat het momenteel serieus verbeterd is. Is bijna niet meer gezwollen en doet enkel nog pijn als ik er serieus wat druk opzet.
    Antibiotica laat ik vooralsnog bij de apotheek en ik hoop dat tijd nu ook weer alle wonden heelt
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
      Of een goede kinesist. Die kunnen ook wonderen doen.
      Probleem is dat hij nergens kon masseren aangezien ik bij aanraking verging van de pijn.
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
        Bij mij hebben ze het wel anders gedaan. Eerst een epidurale inspuiting gekregen met verdovingsmiddel en daarna de inspuitingen tussen de wervels. Het is dan wel pijnloos en je hoort een akelig krakend geluid als ze met de dikke naald zitten te peuteren.
        De eerste keer was het met een dagopname. 1,5 jaar later hetzelfde laten doen en 2 uur na de ingreep mocht ik al vertrekken. Nu na 2,5 jaar begin ik weer last te krijgen maar stel de volgende injecties zo lang mogelijk uit omdat je deze ingreep maar 3 keer in je leven mag laten doen (gevaar op ostheoporose)
        Mijn overgebuur zweert bij een osteopaat te gaan maar ik twijfel nog.
        Dus dat zou ook mijn tweede zijn, amaai.
        Je weet toch dat zulke inspuitigen niet zonder risico's zijn?

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Om het af te leren, nog maar weer eens een ergernis:
          terrasjes waar muzak uit de luidsprekers klinkt.
          snappen die uitbaters dan niet dat de klant gewoon rustig iets wil drinken, zonder steeds maar dat gejengel om zn hoofd?
          stop de muziekte !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            En ik erger mij aan het feit dat ik hier in de zetel gekluisterd zit met een hernia terwijl het buiten exelent weer is om kiekjes te schieten, potverdorie
            Alle steunbetuigingen zijn welkom.

Grtz, RF

Veel sterkte,in het Ekerse ken ik een chiropractor die echt heel goed is,zend maar Pm als je info wil.

Walter
            D850

Comment

Een grote ergernis zijn de steeds toenemende onzinnige discussies op dit forum dat meer en meer op ruzies uitdraaien.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

ik voel me aangesproken want ik maak ook wel eens ruzie , maar dat is dan omdat ik me er laat aan vangen om de trollen te voederen.
                En de laatste tijd zijn er hier al wel enkele over de vloer geweest.
                Als men de moed zou hebben om die gewoon te bannen zou in sommige topics de rust snel weerkeren.

Comment

Ik erger mij aan beestjes die geen begrip hebben voor de fotograaf, en gewoon hun ding doen, zonder er bij stil te staan dat ze misschien wel roem en eer kunnen behalen door even te poseren voor de lens.
                  :30D::5D::Sigma 18-50 F2.8 EX DC::Canon 17-40L F4::Canon EF 70-300 F4-5.6 IS USM::Canon 100 F2.8 macro::Canon EF 300L F4 IS::knutselspul:

Comment

Ongedierte heeft de helft van mijn kroppen sla opgegeten...

Ik vermoed dat vandaag de andere helft voor de bijl gaat

Mijn wraak zal zoet zijn..

Comment

Mijn wraak zal zoet zijn..
                      Hoezo? Maar dan is het te laat.
                      Je moet ze te lijf gaan met het plantaardig insecticide Pyretrex, is een biologisch insecticide op basis van pyrethrum.
                      Kan geen kwaad, alleen voor de beestjes.
                      Last edited by Control-Z; 9 juni 2009, 10:36.

Comment

Hoezo? Maar dan is het te laat.
                        Je moet ze te lijf gaan met een oplossing van tabak. Dat is een vergif voor die beestjes, maar tegelijk een natuurproduct, kan geen kwaad in de natuur. In de handel verkrijgbaar.
                        Huh?

Tabac is hier iig goed te vinden (Wervik).

Comment

je was me te snel af, voor ik mijn antwoord verbeterde.
                          Ik weet namelijk niet zeker of die tabakconcentraat dat je dan moet verdunnen, verkrijgbaar is in de handel. (ik vermoed van wel)
                          maar in iig wordt of werd het gebruikt: aftreksel van tabak in water, dan de beestjes daarmee besproeien.

Maar zoals in mijn verbeterde antwoord: pyrethrum (Pyretrex is de handelsnaam) is een veilig en biologisch bestrijdingsmiddel, verkrijgbaar in de handel.

Comment

je was me te snel af, voor ik mijn antwoord verbeterde.
                            Ik weet namelijk niet zeker of die tabakconcentraat dat je dan moet verdunnen, verkrijgbaar is in de handel. (ik vermoed van wel)
                            maar in iig wordt of werd het gebruikt: aftreksel van tabak in water, dan de beestjes daarmee besproeien.

Maar zoals in mijn verbeterde antwoord: pyrethrum (Pyretrex is de handelsnaam) is een veilig en biologisch bestrijdingsmiddel, verkrijgbaar in de handel.
                            ik denk dat we het over andere beestjes hebben.

Die van mij zijn iets groter en hebben een lange(re) staart.

Comment

Die van mij zijn iets groter en hebben een lange(re) staart.
                              o ja, slakken bedoel je natuurlijk.
                              Dan kan je "SLAK S" korrels strooien van het merk KB. Dat is wel chimic, maar heel effectief.
                              Ik gebruik het onder de rabarber, die eten ze ook helemaal kaal.
                              Jammer van je lekkere sla.

Comment

o ja, slakken bedoel je natuurlijk.
                                Dan kan je "SLAK S" korrels strooien van het merk KB. Dat is wel chimic, maar heel effectief.
                                Ik gebruik het onder de rabarber, die eten ze ook helemaal kaal.
                                Jammer van je lekkere sla.
                                neen, nog groter en met haar op (ik denk muizen of ratten)

't wordt tijd dat ik mijn ander tuinhuis heb, want dat van nu staat gewoon op blokken op de aarde.

Comment

Working...
                                X