Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat zijn uw ergernissen ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wat zijn uw ergernissen ?

In mijn hobby (kermisfotografie) is er veel ergenis. De grootste ergenis is wanneer mensen té dicht voorbij de lens wandelen en dus helemaal niet door hebben dat je een foto wil nemen.

Een bijkomende ergenis is wanneer mensen bij een kraam of molentje naar je gaan kijken en zich afvragen "wat is hij van plan?" Het ergste is wanneer ze recht in de lens blijven kijken, vooral als ze daarvoor zich moeten omdraaien.

En natuurlijk ook de mensen die niet kijken waar ze lopen en zomaar met hun tassen of schouders tegen je op botsen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reus Bekijk bericht
      Ik erger mij aan 'fotoopa's' die op een dag zeggen: ik verveel mij dus ik zoek een hobby. Ze pompen dan al hun kapitaal in 2000 € L lenzen bij de vleet. En ze gebruiken hun camera en flits op volautomatisch en kennen geen fluit van fotografie. En zit een student zich de hele vakantie zijn kl*ten af te draaien om toch maar eens een deftige lens te kunne aanschaffen om toch maar wat betere foto's te kunnen maken.

Is dat nu jaloezie of verschil in kapitaal weet ik niet.
      vraag dan aan je eigen opa om die hobby uit te oefenen en leen zijn lenzen

waar ik me aan erger zijn de menigen van sommige mensen. Waardoor een bos uit bomen moet bestaan en niets anders en een grasveld mooi kort gras met niets anders in. (in het openbaar bos met grasveldjes ) het grootste nadeel is dat ze hun gelijk nog halen ook zodat hier geen beest meer te vinden is in heel het bos. Het grasveldje met alle vlinders geen enen fladert er nog rond (of hij is verdwaald).
      [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

Kort en bondig, ik erger me aan onbeschofte mensen . . .
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Als automobilist erger ik me aan fietsers die niet op het fietspad rijden.
          Als fietser erger ik me aan automobilisten die op het fietspad parkeren.

Ik "rijd" me dus voortdurend te ergeren...
          Nikon D7000 + Nikkor 18-70 mm AF-S DX ED + Nikkor AF 85 mm f/1.8D
          SB600
          Tripod: Velbon CX 530

Comment

Ik erger mij aan jonge snaken die afgunstig zijn op andermans materiaal...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
              Ik erger mij aan jonge snaken die afgunstig zijn op andermans materiaal...
              www.myspace.com/photocaroline

Comment

Mensen in het algemeen.
                Algemene oppervlakkige mensen dus die meer belang hechten aan wat van hun is en wat anderen daar van denken dan wat andere mensen voelen. De grote massa die uitblinkt in het consumeren en het egoisme.
                Er is geen tijd meer voor een vriendelijke babbel of een helpende hand.
                Druk druk druk, meer meer meer, stress stress stress. BOEM.

ps: gelukkig ken ik ook enkele anderen!
                Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
                BE-Wommelgem
                .: 20D & D700 :.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mutse Bekijk bericht
                  vraag dan aan je eigen opa om die hobby uit te oefenen en leen zijn lenzen

waar ik me aan erger zijn de menigen van sommige mensen. Waardoor een bos uit bomen moet bestaan en niets anders en een grasveld mooi kort gras met niets anders in. (in het openbaar bos met grasveldjes ) het grootste nadeel is dat ze hun gelijk nog halen ook zodat hier geen beest meer te vinden is in heel het bos. Het grasveldje met alle vlinders geen enen fladert er nog rond (of hij is verdwaald).
                  Dun (die ex-productiebossen uit voor openplekken.
                  Plaats buiten de bossen aan die veldjes heggen. Een heg is een bos met twee bosranden waar het bos tussenuit is. Daar zul je de vlinders; vogels; insecten en velen zoogdieren vinden. Heggen geven ons de warmte en intiemheid terug.
                  Vervang dus prikkeldraad door heggen; want prikkeldraad plaats je om gevangenissen en kerncentrales en niet in het buitengebied.

Comment

En ik erger mij aan een draadje zoals deze.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iiyama Bekijk bericht
                      En ik erger mij aan een draadje zoals deze.
                      Ik erger mij aan wel meer dingen op BD

Comment

Er rest maar 1 oplossing meer: http://www.turnofftheinternet.com/
                        Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Ik erger me als ik voor de zoveelste keer semi-geinteresseerd moet doen tijdens het bekijken van de 1627 foto's van de Spanje-vakantie en de 3,5 uur durende en ongemonteerde video van het zwembad en de kinderanimatie aldaar.
                          Ik erger me ook aan de mensen die filmen en foto's nemen met één hand in hun broekzak omdat ik dan weet dat straks ergens ter wereld er weeral mensen zullen gedoemd zijn om het bovenstaande te ondergaan.

PaulM

Comment

Topic verplaatst naar Chit Chat. (aan verplaatsingen erger ik mij overigens niet)
                            Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
                            --------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JLP Bekijk bericht
                              (aan verplaatsingen erger ik mij overigens niet)
                              "Bol het hier dan maar af...!" Dat zou weer een regelneefergenis minder zijn En voor een keer nog on topic ook
                              Last edited by maGuy; 25 augustus 2007, 17:29.

Comment

Ik stoor mij aan taalfouten....
                                En ik erger mij nog meer aan reacties die daarop volgen zoals:
                                "Dit is hier een forum over fotografie..."
                                En het gekste van alles is: als ze echt willen dan kunnen ze het...

Lange teksten die je hier kan lezen en die ik moet lezen over de
                                ganse breedte van een 22 inch scherm

Zinsconstructies waar je kop noch staart aan krijgt.

Er zijn hier ook collega's die zich aan mij ergeren.
                                Niet veel maar ze zijn er.
                                Vermits ik een democraat ben leg ik me daar bij neer en ben ik het eens
                                met de meerderheid die anders denkt
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...