Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Is maar goed ook alleen jammer voor Spyker van die betalingen, maar aan de andere kant had ik ook voor 100% achter Lauda gestaan.
Voor de mensen die het gemiste hebben: Video Link
Ik weet ook wel dat die gasten in stappen denken maar dan nog als je in je versnelling gaat blijven staan dan nog hoor je te beseffen dat je volgende stap niet bij het draaien van de lollypop moet gebeuren maar bij het wegtrekken ervan.
Wat brengen wij toch weer voort eerst Jos Grindbak Verstappen en nu weer Christijan Tank-Trottel Albers.
Laat Doornbos zijn kunsten maar eens vertonen, volgens mij heeft nederland daar een betere coureur mee alhoewel dit op voorhand moeilijk te zeggen is.
Is maar goed ook alleen jammer voor Spyker van die betalingen, maar aan de andere kant had ik ook voor 100% achter Lauda gestaan.
De beste stuurlui.... Vergeten we voor het gemak even dat Verstappen op Imola in 1996 ook z´n halve tankinstallatie meenam? Of dat ie in 2001 op Interlagos vriendelijk raceleider Montoya voorbijliet om die vervolgens eraf te torpderen?
Albers heeft twee-en-een-half seizoen F1 gereden, non stop. Dat heb ik nog niet veel Nederlanders zien doen. Jammer dat hij in de media bij voorbaat al negatief wordt beoordeeld.
Ook als Chris geen tankincident had gehad, zou het einde verhaal zijn geweest. Ja ook als hij continu vóór Sutil had gereden, punten had gehaald of wat dan ook. Het is een pure geldkwestie en dat is jammer nu hij net het lek boven lijkt te hebben.
Volgens mij was Verstappen geen erge brokkenpiloot hoor. Althans, hij crashte niet meer dan gemiddeld door eigen schuld.
Nee, maar dat doet Albers dus ook niet! My point is, Verstappen en Albers nemen beide een tankinstallatie mee, maar bij Albers wordt daar meteen heftig en vooral negatief op gereageerd.
Het tankslang verhaal van Albers vind ik zelf maar zwaar opgeblazen bull****.
Ik bedoel als je teamgenoot een onverwachte pitstop maakt per toeval in de ronde waar Albers zijn pitstop maakt kan ik snappen dat je zo min mogelijk tijd wilt verliezen. Een foutje uit irritatie en concentratieverschil is dan snel gemaakt.
In het verleden zijn er al vaak domme fouten gemaakt, ook in de pits.
Maar ff wat anders... zijn er al mensen naar de Spa F1 tests geweest?
Ik denk meer dat het aan geeft hoe belangrijk een paar 100ste van een seconde in de F1 is. Ook voor de kleine teams. Het heeft vaak met veel geld te maken. In dit geval kost het geld
Schumacher heeft toch ook een paar jaar terug tijdens de GP van San Marino een monteur omver gereden doordat hij te laat in de remmen ging..
Schumacher heeft toch ook een paar jaar terug tijdens de GP van San Marino een monteur omver gereden doordat hij te laat in de remmen ging..
Dat was tijdens vrijdagstrainingen in Barcelona, waar hij Nigel Stepney vliegles gaf. Jawel, dezelfde die nu onder verdenking staat.
@DrJeckyll: Er is een statement van Albers dat ik verrassend weinig terughoor, maar ik wel geloofwaardig vind.
Als Albers binnenkomt staat Sutil al binnen en moet dus achteraanschuiven. Op het moment dat Sutil wegrijdt, rijdt Albers naar de plek en voor hij het weet staat hij opgekrikt. Hij realiseert zich dat de auto nog in de versnelling staat. Je kunt je voorstellen wat er gebeurt als de wielen gaan draaien terwijl monteurs die er willen afdraaien, je kunt dan niet meer tot tien tellen zullen we maar zeggen. In een eerste reflex houdt hij dus het rempedaal ingedrukt. Als hij dan weer wordt neergezet neemt de routine de reflex over, verwarring alom.
Ik kan begrijpen dat hij al in 1st gear staat, en dus zonder nadenken gas geeft, maar hij moet toch zien dat die lollypop niet omhoog komt en iets sneller terug in de remmen gaan ipv alles mee te sleuren tot buiten de pit?
Maar ff wat anders... zijn er al mensen naar de Spa F1 tests geweest?
Heb het op verschilende fora gevolgd ivm de testday's en zag het niet zitten om voor een plekje in de massa 20€ en mss geen enkele goede foto te maken , dus ben ik thuisgebleven
Comment