Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het F1 Topic

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Het F1 Topic

In het F1 Silverstone topic van : McCoy24 waren we al snel bezig over F1 in het algemeen , dat kunnen we vanaf nu hier doen

Met de Grand Prix van Indianapolis in het verschiet.....

Zal Hamilton opnieuw toeslagen of zal Massa weer ons vertrouwen krijgen...
    FF Photography.be

Mijn Flickr account ...

Re: Het F1 Topic

Ja idd, F1 is onderdeel van mijn onderwerpen. Er zou dan ook niks mooier zijn om hier wat verder in te groeien.

De McLaren's zijn het hele weekend al de sterkste, maar als trouwe Ferrari fan heb ik er toch goede hoop in dat Massa met de 1ste plek naar huis gaat.

Het is voor de sport ook leuk dat McLaren weer terug aan de top is, en dat na het vertrek van Schumacher als coureur we gelijk nieuw talent hebben.

Toch vind ik de F1 historie interessanter. Met name de tijd met Senna.

Comment

Indianapolis uitslag
      1) L.Hamilton
      2) F.Alonso
      3) F.Massa

beetje saaie race .... brandje bij N.Rosberg nu hij eens in de punten reed!Formidabele crash vorig weekend ...

Comment

Sorry, jongens, Lewis heeft het 'em alweer gelapt ... En Fernando zag er weer niet zo gelukkig uit...

Trouwens Vettel (19 j. en vervanger van Cubica) heeft in zijn eerste race ook zijn eerste puntje gepakt...
        Canon 10D, glass, flashes & extra's
        Fuji S602Z & extra's
        www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Yep, Ferrari stelde weeral telleur...Massa en the Iceman konden nooit écht een bedreiging vormen vandaag...slechte zaak want de voorsprong van Hamilton begint langzamerhand te groeien...

Spijtig voor Quick Nick eveneens (versnellingsbakprobleem)...mooi gereden overigens van de 19-jarige Vettel en direkt één waardevol punt gepakt.

Eindelijk ook eens Webber in de punten en zijn goede kwalificaties eens kunnen omzetten naar punten.

Sato => net nu ie iedereen begint te overtuigen van zijn maturuteit maakt ie een domme fout...
          Ralf => tja...

En de Spijkertjes hebben uitgereden.

Ehhhh wanneer is de volgende ???
          Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

Comment

jaaah formel einz !

ga straks loeren op één nr de uitzending in uitgesteld relais al heb ik de uitslag intussen al gehoord, vettel toch goed gepresteerd in zijn eerste formule 1 wedstrijd en dan nog zo'n jong pieke, werd vorig jaar bij bmw ingehaald als de nieuwe shumacher, ze hebben daar toch wel een neus voor jong talent, kubica slaat immers geen mal figuur

vriendelijke groeten, dimidub
            ik ben een nikon-mens met sigma-neigingen
            http://www.flickr.com/photos/dimidub/

Comment

http://www.f1media.be is u allen bekend natuurlijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Compumax Bekijk bericht
                http://www.f1media.be is u allen bekend natuurlijk.
                http://www.f1-club.be/ lijkt me beter . Ik ben verzot van F1. Volg iedere race probeer piloten te fotograferen en te ontmoeten Vorige jaar Heiki die vandaag knappe prestatie neerzette en waarvan ik zijn rechter puma handschoen heb waarmee hij de demo gaf in Zolder. Dit jaar een signeerde pet van Jonathan Cochet en binnenkort Massa en Kimi tegen het lijf te lopen. Zelf kart ik en hoop in 2008 alles op punt et hebben om een GP 2008 te kunnen organiseren in simulator .
                Last edited by blazor; 17 juni 2007, 22:37.
                Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
                http://www.racenews.be

Comment

Het was best een aangename race om naar te kijken. Toch heb ik wat zuur zitten kijken met Ferrari op P3 en P4.

Comment

Redelijk saaie race , en ja Hamilton doet het maar weer , ze gaan er nog een vette kluif aan hebben ....

Hopelijk meer Ferrari succes in de volgende race....
                    FF Photography.be

Mijn Flickr account ...

Comment

'k Heb de race niet gans kunnen volgen (examen gehad vandaag dus 'k had iets anders te doen ) maar kan alleen maar zegge dat de overmacht van McLaren toch bijzonder is. Jammergenoeg Nee, 't moet gezegd worden, ze hebben een godsgeschenk in de vorm van Hamilton.

Gaat Bernie nu terug beginnen zeggen dat het saai wordt, 't zijn altijd dezelfde

Hopelijk kan Ferrari in de toekomst meer gewicht in de schaal werpen. En als zij terug winnen, dan mag het terug saai worden.
                      -The Black Horses-
                      Canon materiaal

www.theblackhorses.be

Comment

Tja F1...
                        Begrijp niet goed waarom daar zoveel aandacht voor is. Wereldwijd nog geen 100 mensen die dat doen. In België alleen al zijn er zeker 2.000.000 sportieve mensen. Daarvan zijn er zeker 50.000 die op een zeer hoog niveau sport bedrijven. Daarvan zullen er zeker 10.000 zijn die wslk sneller en beter zullen rijden dan die 100 gepriviligeerden. Wordwide kan je vermoeden met wat gezond verstand dat het mogelijk is dat er minstens 100.000.000 mensen dit mss beter en sneller kunnen doen. Dat heb je niet bij andere "sporten".
                        Waarom noemt men dat wereldkampioen???? Er zijn er nog geen 100...
                        http://www.stich.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door axat Bekijk bericht
                          Tja F1...
                          Begrijp niet goed waarom daar zoveel aandacht voor is. Wereldwijd nog geen 100 mensen die dat doen. In België alleen al zijn er zeker 2.000.000 sportieve mensen. Daarvan zijn er zeker 50.000 die op een zeer hoog niveau sport bedrijven. Daarvan zullen er zeker 10.000 zijn die wslk sneller en beter zullen rijden dan die 100 gepriviligeerden. Wordwide kan je vermoeden met wat gezond verstand dat het mogelijk is dat er minstens 100.000.000 mensen dit mss beter en sneller kunnen doen. Dat heb je niet bij andere "sporten".
                          Ieder zijn hobby... Er zijn er ook miljoenen die voetbal interessant vinden, of vélokoersen... Dat zegt mij ook niets...

Het blijft een technische sport en het blijft een combinatie van een goede coureur en een goede auto (en de goede combinatie/set-up van beide)...
                          Canon 10D, glass, flashes & extra's
                          Fuji S602Z & extra's
                          www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door axat Bekijk bericht
                            Tja F1...
                            Je moet natuurlijk ook eerst bij die 100 geraken om al een kans te maken op die titel. Kzou zeggen, probeer het eens

En zoals Cooma zegt: ieder zijn hobby.
                            -The Black Horses-
                            Canon materiaal

www.theblackhorses.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The Black Horses Bekijk bericht
                              Je moet natuurlijk ook eerst bij die 100 geraken om al een kans te maken op die titel. Kzou zeggen, probeer het eens

En zoals Cooma zegt: ieder zijn hobby.
                              Klopt maar je hebt onwslk veel geld nodig dat is de enige verdienste.
                              Bedragen van 2 tot 4 miljoen euro. Zou het anders zeer graag proberen.
                              Persoonlijk vind ik daar niks aan: wat "gasduwen". Kan hier niet vertellen welke snelheden ik op gewone wegen haalde Tijd geleden, voor de snelheidsbeperkingen natuurlijk.
                              http://www.stich.be

Comment

Working...
                              X