Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het F1 Topic

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Het F1 Topic

Als het over favoriete rijder gaat , dan ben ik 100% voor Ayrton Senna...

Als je bekijkt wat die voor F1 historiek heeft neergezet , prachtig hoor...

Heb ook enkele leuke zeldzame verzamelobjecten van hem.

Al ben ik ook wel fan van wat Shumi ons de voorbije jaren heeft laten zien.

Maar nee , toch maar Senna
    FF Photography.be

Mijn Flickr account ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blazor Bekijk bericht
      Idem hier. Zowel via fax als mail geen respons op het formulier
      En niet alleen bij Spa, ook bij circuit Zolder.

Bij de wat kleinere circuits zoals Chimay kom je wel makkelijk langs de baan te staan. (ook zonder perstoegang)

Toen ik op Silverstone aankwam lag er gewoon netjes een brief met m'n naam erop klaar. En Spa en Zolder worden toch ook vaak gebruikt dus vraag ik mij af waarom ze daar zo slordig zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The photographer Bekijk bericht
        Als het over favoriete rijder gaat , dan ben ik 100% voor Ayrton Senna...

Als je bekijkt wat die voor F1 historiek heeft neergezet , prachtig hoor...

Heb ook enkele leuke zeldzame verzamelobjecten van hem.

Al ben ik ook wel fan van wat Shumi ons de voorbije jaren heeft laten zien.

Maar nee , toch maar Senna
        Ja als we over Senna itmes gaan praten:P

Ik heb bijna alle wagens in schaal 1.18. Ooit ook een brief terug gehad van zijn zus Vivane en dan 2 weken terug foto's van zijn neefje Bruno kunnen maken. (dit laatste kan nog een leuk staartje krijgen, maar ik zeg niks zolang er niks zeker is.)
        Verder heb ik ook voor mijn 15e verjaardag een replica helm gehad (geen originele replica want het was om te karten en voor de scooter.)

Senna had gewoon dat beetje meer wat de andere niet hadden. Vooral omdat hij het ook goed voor had met kinderen en 2 weken voor zijn dood de AFS officieel had gestart. Helaas heeft hij er zelf niet lang van mogen genieten.

Op het circuit is Schumacher zeker zo goed te noemen. (wel een totaal andere klasse).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McCoy24 Bekijk bericht
          En niet alleen bij Spa, ook bij circuit Zolder.

Bij de wat kleinere circuits zoals Chimay kom je wel makkelijk langs de baan te staan. (ook zonder perstoegang)

Toen ik op Silverstone aankwam lag er gewoon netjes een brief met m'n naam erop klaar. En Spa en Zolder worden toch ook vaak gebruikt dus vraag ik mij af waarom ze daar zo slordig zijn.
          Met de renault world series lag dit jaar alles mooi klaar van mij . Maar de rest, belcar, champcar en andere event . En spa is de moeilijkste van beide . Race team zelf heeft mij doorgegeven als hun persoonlijke fotograaf en wil maar niet lukken. Nu fotografeer ik voor 3 team in de belcar en btcs. Hopelijk gaan deze 3 samen het wel kunnen regelen
          Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
          http://www.racenews.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blazor Bekijk bericht
            Met de renault world series lag dit jaar alles mooi klaar van mij . Maar de rest, belcar, champcar en andere event . En spa is de moeilijkste van beide . Race team zelf heeft mij doorgegeven als hun persoonlijke fotograaf en wil maar niet lukken. Nu fotografeer ik voor 3 team in de belcar en btcs. Hopelijk gaan deze 3 samen het wel kunnen regelen
            Spa doet vooral moeilijk als je Nederlandstalig bent

Je moet daar al zo'n beetje een FIA verklaring hebben om zonder problemen perstoegang te krijgen.

Comment

Ik heb een genummerde verzameling met alle wagens/ karts, enz waar Senna ooit autosport mee gereden heeft

verder , boeken , films... en wat prachtige foto's die men vader ooit van hem gemaakt heeft.
              Last edited by The photographer; 21 juni 2007, 16:17.
              FF Photography.be

Mijn Flickr account ...

Comment

Hoeveel kneuzingen zouden ze normaal gezien moeten krijgen (zonder speciale dingen) in 1 bocht ?
                Door al die G's
                Pentax K7,Pentax K100d,18-55mm,Tamrac velocity 7,20giga geheugen,Tamron 24-135mm,Pentax Mz 50+35-72mm,minolta Z10, Sigma 30mm f1.4,Pentax 50mm f1.4, Sigma 24 mm f2.8, Batterygrip.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The photographer Bekijk bericht
                  Gratis kaarten , vrees dat die er niet veel zullen uitgedeeld worden , of je moest ergens dicht bij de bron zitten...

Ik ga alvast naar de test day op Spa (10 juli)
                  Die waren in 2005 er wel voor vrijdag tijdens de vrije trainingen, echter was dit totaal uitgeregend !!
                  Last edited by tootje; 21 juni 2007, 17:20.

Comment

Als ik geen perstoegang krijg neem ik voor de F1 race denk ik een staanplaats kaart.

Comment

Geen toegang voor de Midsummer race op Zolder omdat teamfotografen geen perstoegang krijgen hmmzzzz

1.Ik heb al voor een team langs de baan op circuit Zolder foto's gemaakt (zonder problemen)
                      2.Ben ik een afgestudeerde fotograaf aan de fotovakschool in Nederland
                      3.Heb ik een perskaart (dat is ook niet echt goedkoop)
                      4.Professionele uitrusting van Nikon
                      5.Ik alleen geen contact met een magazine voor het moment.

Graag had ik toch wel wat meer erkenning voor mijn werk gehad....
                      Last edited by McCoy24; 30 juni 2007, 09:25.

Comment

Na het grote feest in Maranello lijkt Ferrari weer krachten gewonnen te hebben en waren ze in de eerste 2 trainingen 1 en 2. Nu maar hopen dat ze deze lijn door kunnen trekken.

Niet alleen als Ferrari fan maar ook voor de spanning in het kampioenschap.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McCoy24 Bekijk bericht
                          Na het grote feest in Maranello lijkt Ferrari weer krachten gewonnen te hebben en waren ze in de eerste 2 trainingen 1 en 2. Nu maar hopen dat ze deze lijn door kunnen trekken.

Niet alleen als Ferrari fan maar ook voor de spanning in het kampioenschap.
                          Ik hoop vurig met je mee
                          Zowel als Ferrari-fan als voor het kampioenschap
                          -The Black Horses-
                          Canon materiaal

www.theblackhorses.be

Comment

qualificatie's gp france

1 Massa
                            2 Hamilton
                            3 Raikkonen

Alonso had pech met zijn motor staat voorlopig op 10 !

de 4e startplaats is voor Kubica " na zo'n crash meegemaakt te hebben"

Comment

Het zal me verbazen als Alonso morgen vanaf P10 gaat vertrekken.

Als McLaren zeker is van de reparatie zullen ze het wel doen, aan de andere kant kunnen ze misschien beter de gok wagen een nieuwe Mercedes erin te leggen en tijdens de race naar voren opschuiven.

Ik heb vanmiddag de hele tijd zitten switchen van de MotoGP naar F1. Prachtig gevecht tussen Rossi en Stoner.

Comment

Ferrari 1 - 2

Comment

Working...
                                X