Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Het F1 Topic
Collapse
X
-
-
Re: Het F1 Topic
Oorspronkelijk geplaatst door The photographer Bekijk berichtHeb het op verschilende fora gevolgd ivm de testday's en zag het niet zitten om voor een plekje in de massa 20€ en mss geen enkele goede foto te maken , dus ben ik thuisgebleven
Af en toe wel een irritant buitje.
Blijkbaar had Massa mijn Ferrari trui gezien tijdens het foto's maken achter op het circuit, want in zijn out lap kwam hij helemaal naar de binnenkant van de baan en stond bijna stil en naar mij en een maat te kijken. Was wel een grappig momentje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McCoy24 Bekijk berichtIk net terug ik heb genoten. Foto's later op de site.
Af en toe wel een irritant buitje.
Blijkbaar had Massa mijn Ferrari trui gezien tijdens het foto's maken achter op het circuit, want in zijn out lap kwam hij helemaal naar de binnenkant van de baan en stond bijna stil en naar mij en een maat te kijken. Was wel een grappig momentje.
het moment met Massa moet we tof geweest zijn , laat de foto's maar komen zou ik zeggen...
Comment
-
Er staat een selectie op de site (zie onderschrift)
Ik had vandaag met een Ferrari 348 naar het circuit gegaan, maar wegens zaken van de eigenaar ging het niet door
Maar goed, gisteren was toch wel erg mooi... zeker omdat Massa mijn favoriet van het moment in de F1 is.
Verder zag ik ook dat verschillende andere forumleden ook mooie plaatsen gevonden hebben voor foto's. Er zit mooi werk tussen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McCoy24 Bekijk berichtEr staat een selectie op de site (zie onderschrift)
Ik had vandaag met een Ferrari 348 naar het circuit gegaan, maar wegens zaken van de eigenaar ging het niet door
Maar goed, gisteren was toch wel erg mooi... zeker omdat Massa mijn favoriet van het moment in de F1 is.
Verder zag ik ook dat verschillende andere forumleden ook mooie plaatsen gevonden hebben voor foto's. Er zit mooi werk tussen
Massa
En dan door de zenuwen mislukte foto door den draad van Kimi die zen handje opsteekt naar 2 zotten die stonden te springen met nen vlag van ferrari in hun handen en nen 100-400
We hadden 3 dagen een prachtige plaats door medewerking van nen boer. Als alles meezit kijk ik om een stukske grond te huren van de boer met caravanke erop met uitzicht op cicruit!
jammer dat we blijkbaar meer regen gehad hebben dan de rest vand e mensen aan de andere kant van het circuit. Zeer weinig zon en dus jammergenoeg ook weinig licht gezien.Last edited by blazor; 12 juli 2007, 22:31.Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
http://www.racenews.be
Comment
-
Ja ik was mijn Brazilaanse vlag vergetenstom van me... bij Bruno Senna op Silverstone was ik hem ook al vergeten. Eigenlijk moet deze bij mijn standaard uitrusting als ik naar het circuit ga.
Trouwens Massa was achter mij van de baan gegaan, en ik had geen zin om weer een kilometer door de slik en olie te baggeren in de hoop nog eventjes een glimpt van mijn favoriet van het moment op te vangen. Ik ben wel helemaal gek als Ferrari fan, maar nog niet gestoordLast edited by McCoy24; 13 juli 2007, 20:25.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door The photographer Bekijk berichtHeb zelf al redelijk wat circuit ervaring , maar toen ik een tijd geleden naast J.F. Hemroulle in de Audi silhouette zat , werd het me snel duidelijk dat deze man nog een stuk gekker omging met snelheid en remzones dan ikzelf
Misschien hebben we elkaar tegengekomen vorige week zondag in Spa Francorchamps
Maar mijn vraag: zo zover ik weet heeft die A4 toch maar één stoel? (Rechts). Of plaatsen ze er ééntje bij?
O Ja... Tim Verbergt kent er ook wat van
Comment
-
-
Comment
-
Het spionageverhaaltje in de F1 neemt weer een nieuwe wending... Coughlan zou de Ferraridocumenten aan verschillende McLaren medewerkers hebben laten zien, het enige dat die erover zeiden was dat hij ze moest vernietigen.ziet er niet zo best uit
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door McCoy24 Bekijk berichtAls het allemaal waar is snap ik waarom die McLaren's ineens zo snel zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlueInk Bekijk berichtAha!
Misschien hebben we elkaar tegengekomen vorige week zondag in Spa Francorchamps
Maar mijn vraag: zo zover ik weet heeft die A4 toch maar één stoel? (Rechts). Of plaatsen ze er ééntje bij?
O Ja... Tim Verbergt kent er ook wat van
was nog niet ingestapt of ze maakten me duidelijk dat ik mijn voeten tegen een metalen stijl voor me moest plaatsen aan de voeten , een bochtje later werd me duidelijk waarom
En dan nog wat over de race van vandaag op de Nurburgring:
Beetje chaotisch...een Spyker op kop
En dan wat leuke schuivers , toch straf dat zo'n modern circuit zo snel onder water loopt...
Enkel jammer dat Massa er op het laatst wat uitgeduwt werd door Alonso
Al bij al een leuke wedstrijd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The photographer Bekijk berichtEnkel jammer dat Massa er op het laatst wat uitgeduwt werd door Alonso
De houding van Alonso na de wedstrijd ten opzichte van Massa was me echt een teken van onsportiviteit vond ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Black Horses Bekijk berichtT'zal wel weer geklasseerd worden als een racingincident zeker
De houding van Alonso na de wedstrijd ten opzichte van Massa was me echt een teken van onsportiviteit vond ik.
idd ging er voor mij ook wat over...
maar Alonso is nu niet men favoriet ook niet
op naar de volgende zou ik zeggen , en eentje met een zegen voor Ferrari
Comment
Comment