Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het F1 Topic

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Het F1 Topic

Oorspronkelijk geplaatst door AudiR8 Bekijk bericht
    Dat was tijdens vrijdagstrainingen in Barcelona, waar hij Nigel Stepney vliegles gaf. Jawel, dezelfde die nu onder verdenking staat.

Nee in San Marino...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The photographer Bekijk bericht
      Heb het op verschilende fora gevolgd ivm de testday's en zag het niet zitten om voor een plekje in de massa 20€ en mss geen enkele goede foto te maken , dus ben ik thuisgebleven
      Ik net terug ik heb genoten. Foto's later op de site.
      Af en toe wel een irritant buitje.

Blijkbaar had Massa mijn Ferrari trui gezien tijdens het foto's maken achter op het circuit, want in zijn out lap kwam hij helemaal naar de binnenkant van de baan en stond bijna stil en naar mij en een maat te kijken. Was wel een grappig momentje.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McCoy24 Bekijk bericht
        Ik net terug ik heb genoten. Foto's later op de site.
        Af en toe wel een irritant buitje.

Blijkbaar had Massa mijn Ferrari trui gezien tijdens het foto's maken achter op het circuit, want in zijn out lap kwam hij helemaal naar de binnenkant van de baan en stond bijna stil en naar mij en een maat te kijken. Was wel een grappig momentje.
        ik heb al spijt dat ik niet tot daar gereden ben

het moment met Massa moet we tof geweest zijn , laat de foto's maar komen zou ik zeggen...
        FF Photography.be

Mijn Flickr account ...

Comment

Er staat een selectie op de site (zie onderschrift)

Ik had vandaag met een Ferrari 348 naar het circuit gegaan, maar wegens zaken van de eigenaar ging het niet door

Maar goed, gisteren was toch wel erg mooi... zeker omdat Massa mijn favoriet van het moment in de F1 is.

Verder zag ik ook dat verschillende andere forumleden ook mooie plaatsen gevonden hebben voor foto's. Er zit mooi werk tussen

Comment

Er staat een selectie op de site (zie onderschrift)

Ik had vandaag met een Ferrari 348 naar het circuit gegaan, maar wegens zaken van de eigenaar ging het niet door

Maar goed, gisteren was toch wel erg mooi... zeker omdat Massa mijn favoriet van het moment in de F1 is.

Verder zag ik ook dat verschillende andere forumleden ook mooie plaatsen gevonden hebben voor foto's. Er zit mooi werk tussen
            Wij hadden iets meer geluk met onze vlag

Massa

En dan door de zenuwen mislukte foto door den draad van Kimi die zen handje opsteekt naar 2 zotten die stonden te springen met nen vlag van ferrari in hun handen en nen 100-400

We hadden 3 dagen een prachtige plaats door medewerking van nen boer. Als alles meezit kijk ik om een stukske grond te huren van de boer met caravanke erop met uitzicht op cicruit!

jammer dat we blijkbaar meer regen gehad hebben dan de rest vand e mensen aan de andere kant van het circuit. Zeer weinig zon en dus jammergenoeg ook weinig licht gezien.
            Last edited by blazor; 12 juli 2007, 22:31.
            Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
            http://www.racenews.be

Comment

Ja ik was mijn Brazilaanse vlag vergeten stom van me... bij Bruno Senna op Silverstone was ik hem ook al vergeten. Eigenlijk moet deze bij mijn standaard uitrusting als ik naar het circuit ga.

Trouwens Massa was achter mij van de baan gegaan, en ik had geen zin om weer een kilometer door de slik en olie te baggeren in de hoop nog eventjes een glimpt van mijn favoriet van het moment op te vangen. Ik ben wel helemaal gek als Ferrari fan, maar nog niet gestoord
              Last edited by McCoy24; 13 juli 2007, 20:25.

Comment

Heb zelf al redelijk wat circuit ervaring , maar toen ik een tijd geleden naast J.F. Hemroulle in de Audi silhouette zat , werd het me snel duidelijk dat deze man nog een stuk gekker omging met snelheid en remzones dan ikzelf
                Aha!
                Misschien hebben we elkaar tegengekomen vorige week zondag in Spa Francorchamps
                Maar mijn vraag: zo zover ik weet heeft die A4 toch maar één stoel? (Rechts). Of plaatsen ze er ééntje bij?

O Ja... Tim Verbergt kent er ook wat van

Comment

album testdagen op http://www.extremeshots.be

greetz Kurt
                  Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
                  http://www.racenews.be

Comment

.................
                    Last edited by hombre complicado; 24 februari 2011, 15:51.

Comment

Het spionageverhaaltje in de F1 neemt weer een nieuwe wending... Coughlan zou de Ferraridocumenten aan verschillende McLaren medewerkers hebben laten zien, het enige dat die erover zeiden was dat hij ze moest vernietigen. ziet er niet zo best uit
                      Canon 350D
                      Meer op: http://griffintje.deviantart.com of blog: http://griffintje.blogspot.com/

Comment

Als het allemaal waar is snap ik waarom die McLaren's ineens zo snel zijn

Comment

Als het allemaal waar is snap ik waarom die McLaren's ineens zo snel zijn
                          Die auto's waren vorig jaar ook al snel hoor. Alleen ploften er toen nogal wat Mercedes motortjes.
                          Canon 350D
                          Meer op: http://griffintje.deviantart.com of blog: http://griffintje.blogspot.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlueInk Bekijk bericht
                            Aha!
                            Misschien hebben we elkaar tegengekomen vorige week zondag in Spa Francorchamps
                            Maar mijn vraag: zo zover ik weet heeft die A4 toch maar één stoel? (Rechts). Of plaatsen ze er ééntje bij?

O Ja... Tim Verbergt kent er ook wat van
                            ze plaatsen idd een stoel bij , was echt een leuke ervaring

was nog niet ingestapt of ze maakten me duidelijk dat ik mijn voeten tegen een metalen stijl voor me moest plaatsen aan de voeten , een bochtje later werd me duidelijk waarom

En dan nog wat over de race van vandaag op de Nurburgring:

Beetje chaotisch...een Spyker op kop

En dan wat leuke schuivers , toch straf dat zo'n modern circuit zo snel onder water loopt...

Enkel jammer dat Massa er op het laatst wat uitgeduwt werd door Alonso

Al bij al een leuke wedstrijd.
                            FF Photography.be

Mijn Flickr account ...

Comment

Enkel jammer dat Massa er op het laatst wat uitgeduwt werd door Alonso
                              T'zal wel weer geklasseerd worden als een racingincident zeker

De houding van Alonso na de wedstrijd ten opzichte van Massa was me echt een teken van onsportiviteit vond ik.
                              -The Black Horses-
                              Canon materiaal

www.theblackhorses.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The Black Horses Bekijk bericht
                                T'zal wel weer geklasseerd worden als een racingincident zeker

De houding van Alonso na de wedstrijd ten opzichte van Massa was me echt een teken van onsportiviteit vond ik.

idd ging er voor mij ook wat over...

maar Alonso is nu niet men favoriet ook niet

op naar de volgende zou ik zeggen , en eentje met een zegen voor Ferrari
                                FF Photography.be

Mijn Flickr account ...

Comment

Working...
                                X