Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het F1 Topic

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Het F1 Topic

Oorspronkelijk geplaatst door axat Bekijk bericht
    Klopt maar je hebt onwslk veel geld nodig dat is de enige verdienste.
    Bedragen van 2 tot 4 miljoen euro. Zou het anders zeer graag proberen.
    Persoonlijk vind ik daar niks aan: wat "gasduwen". Kan hier niet vertellen welke snelheden ik op gewone wegen haalde Tijd geleden, voor de snelheidsbeperkingen natuurlijk.

zou het geld toch niet de enige verdienste noemen, ik heb het geluk gehad om een paar toerkes op zolder te kunnen meerijden met johnny van zeebroeck in een "poepsimpele" seat leon van amper 250pk, ben nu zelf geen echte platte maar was toch redelijk meurg na die paar rondjes, stel je daar maar eens een deel pk's meer bij voor, een pak gewicht minder en het dubbele van de topsnelheid van die seat, neem het van mij aan, die lucky few zijn halve goden...

vriendelijke groeten, dimidub
    ik ben een nikon-mens met sigma-neigingen
    http://www.flickr.com/photos/dimidub/

Comment

Je hebt er nog een hoop die racen toch? F3000of zo iets ? zijn er alweer een hoop meer en eigenlijk is F1 meer een teamsport waar dat er 1 den aap van de zaak is en moet zien te winnen.
      [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

Klopt maar je hebt onwslk veel geld nodig dat is de enige verdienste.
        Bedragen van 2 tot 4 miljoen euro. Zou het anders zeer graag proberen.
        Persoonlijk vind ik daar niks aan: wat "gasduwen". Kan hier niet vertellen welke snelheden ik op gewone wegen haalde Tijd geleden, voor de snelheidsbeperkingen natuurlijk.
        Blijkbaar heb je interesse en er ook geen bal verstand dus vraag ik me af waarom je hier replies plaatst.

Dit topic is voor autosport liefhebbers.

Ik vindt wel dat de sport minder mooi is geworden omdat geld en sponsors teveel inbrengen hebben.

BTW: Ik geef het je toen om 1,5uur onder G-krachten te staan en niet iedereen heeft het lef om over de 300km/h te rijden. Het lijkt wel niks, maar eens 15 minuten karten... Bij een half uur zijn de meeste al dood en dood op.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DimiDub Bekijk bericht
          zou het geld toch niet de enige verdienste noemen, ik heb het geluk gehad om een paar toerkes op zolder te kunnen meerijden met johnny van zeebroeck in een "poepsimpele" seat leon van amper 250pk, ben nu zelf geen echte platte maar was toch redelijk meurg na die paar rondjes, stel je daar maar eens een deel pk's meer bij voor, een pak gewicht minder en het dubbele van de topsnelheid van die seat, neem het van mij aan, die lucky few zijn halve goden...

Als je met een MTB een downhill doet in hooggebergte en je hebt dit nog nooit gedaan ga je op dezelfde manier reageren. Als je in de bouw een dagje als bleu meedoet ben je 's avonds bekaf. Enz..
          Maar als je dat tijdje doet en je hebt wat aanleg en/of feeling ervoor ga je dat snel kunnen.
          Je moet het ook niet overdrijven remember de karting waar een niet zo sportieve amateur won van een F1 coureur (Verstappen ofzo als ik me herinner. Enfin het gaat er alleen om dat er maar zeer weinig mensen dit kunnen doen en men dus moeilijk kan spreken over wereldkampioen: dat is wat ik wou zeggen, meer ook niet en de topic was toch open dacht ik: ieders mening toch?
          http://www.stich.be

Comment

no offence he axat, is mijn mening, ik sta stijf van bewondering ( niet al té letterlijk nemen ) voor professionele piloten, zijn heel complete sportmensen en geen krabbers

Last edited by DimiDub; 18 juni 2007, 19:08. Reden: typo
            ik ben een nikon-mens met sigma-neigingen
            http://www.flickr.com/photos/dimidub/

Comment

Als je met een MTB een downhill doet in hooggebergte en je hebt dit nog nooit gedaan ga je op dezelfde manier reageren. Als je in de bouw een dagje als bleu meedoet ben je 's avonds bekaf. Enz..
              Maar als je dat tijdje doet en je hebt wat aanleg en/of feeling ervoor ga je dat snel kunnen.
              Je moet het ook niet overdrijven remember de karting waar een niet zo sportieve amateur won van een F1 coureur (Verstappen ofzo als ik me herinner. Enfin het gaat er alleen om dat er maar zeer weinig mensen dit kunnen doen en men dus moeilijk kan spreken over wereldkampioen: dat is wat ik wou zeggen, meer ook niet en de topic was toch open dacht ik: ieders mening toch?
              Amateur. Kwil u eens in mijn plaats steken en een uur of 2 rondjes draaien in de top van Belgische Kartingwereld .
              Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
              http://www.racenews.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blazor Bekijk bericht
                Amateur. Kwil u eens in mijn plaats steken en een uur of 2 rondjes draaien in de top van Belgische Kartingwereld .
                Heb al wel gekart hoor. Maar is zoals je zelf nu zegt je geeft aan dat je dat goed kunt; dus zeg ik mogelijk doe jij dat beter dan al die F1 piloten.
                Dat was mijn redenering. Ik ken zelf wat kartingpiloten en dat zijn nu juist zeer sportieve mensen dat is mijn stelling.
                Nogmaals het gaat alleen over dat er maar bijzonder weinig mensen de kans krijgen, meer niet.
                http://www.stich.be

Comment

Heb al wel gekart hoor. Maar is zoals je zelf nu zegt je geeft aan dat je dat goed kunt; dus zeg ik mogelijk doe jij dat beter dan al die F1 piloten.
                  Dat was mijn redenering. Ik ken zelf wat kartingpiloten en dat zijn nu juist zeer sportieve mensen dat is mijn stelling.
                  Nogmaals het gaat alleen over dat er maar bijzonder weinig mensen de kans krijgen, meer niet.
                  Shummi is ook serieus geklopt in de 24h karting in duitsland maar probeer dat maar eens anders om. Die mannen karten al jaren niet meer . En als amateur die het circuit uit zen broekzak kent kan dit best wel zijn .

Comment

iedere gek zen eigen ding...

in ieder geval , moest je zo eens een volledige race achter een F1 piloot kunnen meerijden , enkel de G-krachten zullen vele van ons de das omdoen, laten we dan zwijgen over de concentratie en stressbestendigheid waaraan ze moeten voldoen , en de durf om tegen weerzinwekkende snelheden de bochten in te duiken.

Heb zelf al redelijk wat circuit ervaring , maar toen ik een tijd geleden naast J.F. Hemroulle in de Audi silhouette zat , werd het me snel duidelijk dat deze man nog een stuk gekker omging met snelheid en remzones dan ikzelf , laten we dan nog maar zwijgen over de F1 piloten die in de autosport aan de top zitten.

...

Op naar de volgende Grand Prix zou ik zeggen
                    FF Photography.be

Mijn Flickr account ...

Comment

Heeft er iemand weet van gratis kaarten voor Francorchamps op vrijdag?
                      Voor 2 jaar was er een wedstrijd van Total-Fina die er een pak uitgedeeld hebben.

Comment

goed laten we het leuk houden, sommige mensen hebben blijkbaar geen kennis van deze sport ander weer wel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McCoy24 Bekijk bericht
                          goed laten we het leuk houden, sommige mensen hebben blijkbaar geen kennis van deze sport ander weer wel.
                          Volledig mee eens, just have some fun

En voor wie weet heeft van gratis kaarten of iemand gratis wel meepakken naar F1, je weet me te vinden!
                          -The Black Horses-
                          Canon materiaal

www.theblackhorses.be

Comment

Gratis kaarten , vrees dat die er niet veel zullen uitgedeeld worden , of je moest ergens dicht bij de bron zitten...

Ik ga alvast naar de test day op Spa (10 juli)
                            FF Photography.be

Mijn Flickr account ...

Comment

Over dat gratis kaartje maak ik me niet zoveel zorgen, alleen vind ik het wel k***e dat die circuits in België nooit een bevestiging mailen dat de perstoegang geregeld is. Nu ga ik dus met een 50-50 gevoel naar het circuit.

Dat hebben ze bij Silverstone dan toch beter voor elkaar.

Wanneer de Ferrari niet kapot gaat tijdens de 60th Relay op Fiorano kom ik met een rode F430 anders een gele 348 naar het circuit. (Ik mag meerijden, of ja misschien ook wel zelf rijden.)

Om het topic een beetje leven in de blazen een vraag!

Wat je jou favoriete rijder aller tijden?

Mijn antwoord: Ayrton Senna en ik heb ook uit archiefbeelden veel bewondering voor Gilles Villeneuve. (Dijon 1979 Villeneuve VS Arnoux, mooiste F1 gevecht ooit!)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McCoy24 Bekijk bericht
                                Over dat gratis kaartje maak ik me niet zoveel zorgen, alleen vind ik het wel k***e dat die circuits in België nooit een bevestiging mailen dat de perstoegang geregeld is. Nu ga ik dus met een 50-50 gevoel naar het circuit.

Dat hebben ze bij Silverstone dan toch beter voor elkaar.

Wanneer de Ferrari niet kapot gaat tijdens de 60th Relay op Fiorano kom ik met een rode F430 anders een gele 348 naar het circuit. (Ik mag meerijden, of ja misschien ook wel zelf rijden.)

Om het topic een beetje leven in de blazen een vraag!

Wat je jou favoriete rijder aller tijden?

Mijn antwoord: Ayrton Senna en ik heb ook uit archiefbeelden veel bewondering voor Gilles Villeneuve. (Dijon 1979 Villeneuve VS Arnoux, mooiste F1 gevecht ooit!)
                                Idem hier. Zowel via fax als mail geen respons op het formulier

Comment

Working...
                                X