Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

WAAROM maken we foto's?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: WAAROM maken we foto's?

    Er zijn TWEE hobby's/interesses die ik sinds mijn trouw heb overgehouden.

    Dit zijn natuur(fauna en flora) en fotografie.

    Deze beoefen/doe ik nog altijd met plezier.

    Vroeger was het voor mijzelf en familie te laten genieten, maar sinds de digitale fotografie laat ik ook anderen meegenieten. Ze moeten niet, maar mogen altijd meekijken en genieten naar hetgeen ik heb gezien en vastgelegd.

    En nu we ook nog wat leeftijd, tijd en geld hebben, we van de dokter wat meer moeten bewegen, gaan we dan wandelen waardoor we vanalles zien dat we vroeger in geen 10 jaar zagen, en willen we dit op de foto zetten,( lukt niet altijd maar tja,) waardoor de obsessie nog een beetje groter wordt.

    En dan komen we s'avonds moe en voldaan terug thuis en zijn we niet uitgerust om s'anderdaags terug te gaan werken.

    Daarom fotografeer ik.
    Groetjes
    ----JO

    Comment


    • #92
      Re: WAAROM maken we foto's?

      Oorspronkelijk geplaatst door mic
      Ik maak foto's om ze te bewerken... want ik ben verzot op Photoshop... en je kan niet met Photoshop spelen zonder foto's... Daarom maak ik foto's...
      das nog eens een reden zeg


      Grts
      Formatje13(+5+1+1)

      ps, ik maak fotos die als de pc geformateerd is ze dan kwijt ben en alles opnieuw moet doen

      Comment


      • #93
        Re: WAAROM maken we foto's?

        gewoon,omdat ik wil vast leggen wat mijn oogen zien ,en mijn gevoel aanspreekt ,denk ik ,wie weet?
        groetjes,polydoor.

        NIKON D80

        Comment


        • #94
          Re: WAAROM maken we foto's?

          ik fotografeer omdat compositie me aanspreekt,de beste compo uit alles halen.het jagen achter die ene plaat die op alle vlakken prachtig en perfect is.
          met een foto zie je trouwens meer dan je op het moment met je eigen ogen zag.
          ik fotografeer niet om het verleden vast te leggen,maar gewoonweg om een gevoel te krijgen als je een foto bekijkt,is dat nu droevig of blij..
          tja,tis een passie
          website: www.stijnboelens.com

          Comment

          Working...
          X