Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gratis Liveview

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Gratis Liveview

breng die camera gewoon terug en vraag je geld ook weer. Volgende week staan die A200, A300 en A350s toch in solden en doe je nog een betere zaak.

G
    fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
    Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
      Of misschien juist wel?
      Je mag het geluk niet uitdagen é
      Twee Olympus bakjes; Enkele Olympus en Sigma bokalen variërend van 14 tot 200mm; Wat lichtjes en een zakje bijhorend speelgoed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geertvandenbroeck Bekijk bericht
        breng die camera gewoon terug en vraag je geld ook weer. Volgende week staan die A200, A300 en A350s toch in solden en doe je nog een betere zaak.

G
        tiens... A200 + kitlens aan 333 Euro bij mediamarkt... 'k had het gezegd hé!

G
        fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
        Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

Comment

Ik heb een half jaar geleden maar €7 meer betaald, dus dat vind ik nu niet echt solden.
          about.me/stijnv

Comment

Voor de geinteresseerden : vandaag een telefoontje gehad van de fotozaak (FK) : ik mag het toestel houden
            Zo zie je maar : eerlijk duurt het langst

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Polle2004 Bekijk bericht
              Voor de geinteresseerden : vandaag een telefoontje gehad van de fotozaak (FK) : ik mag het toestel houden
              Schitterend

Comment

voor alle betrokken partijen.

Comment

Tof !
                  Succes ermee.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nico3 Bekijk bericht
                    Inderdaad! Als de verkoper een fout maakt in zijn voordeel, ga je hier toch ook zelden iets van horen? alles van geweten en moraal en eerlijkheid! Das voor in sprookskes en voor op tv, maar als ik morgen zoiets meemaak dan zal ik inderdaad ook met een glimlach die doos opendoen en blij zijn dat ik eens zo'n geluk heb.. En 'er altijd aan denken als je dat toestel aanraakt'. Sommigen doen hier alsof de TS dat toestel heeft meegenomen uit de handen van iemand die net is gestorven..
                    En daar begint het al, met vooroordelen en veralgemeningen. Wie zegt dat die verkoper dat gedaan zou hebben? Natuurlijk, er zijn er die dat zouden doen, maar moet de rest voor die minderheid opdraaien?
                    Dit is hetzelfde wanneer je zou zeggen: alle Marokkanen zijn dieven (voor de duidelijkheid ik beweer dit niet).
                    Zoals Hombre al zei, doe een ander niet aan wat je zelf niet aangedaan wil worden, en je zal zien, de wereld zal een stuk positiever zijn.

Polle je hebt een goeie keuze gemaakt
                    Facebook
                    Flickr
                    500px

Comment

• Re: Gratis Liveview

Oorspronkelijk geplaatst door Surione Bekijk bericht
                      Zoals Hombre al zei, doe een ander niet aan wat je zelf niet aangedaan wil worden, en je zal zien, de wereld zal een stuk positiever zijn.
                      Hombre??? Dat zal ik wel geweest zijn : http://forum.belgiumdigital.com/2309870-post82.html
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                        Hombre??? Dat zal ik wel geweest zijn : http://forum.belgiumdigital.com/2309870-post82.html
                        Oké, jij was eerder
                        Facebook
                        Flickr
                        500px

Comment

Fantastisch! Ik voel me al beter thuis op deze wereldbol!
                          http://users.telenet.be/patric/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                            Oorspronkelijk geplaatst door Surione Bekijk bericht
                            Oké, jij was eerder
                            Nope, ik was een uurtje of 5 vroeger

Petje af voor zowel de topicstarter als de fotozaak!

Willy
                            Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht

Willy
                              Oops, had ik blijkbaar overgekeken, nu ja, dat betekent dus dat we gewoon hetzelfde redeneren . . .
                              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht

Willy
                                Petje af voor de fotozaak? Die zal gewoon de TS als klant willen houden. En de TS heeft er goed aan gedaan om het te melden. Om zo de relatie tussen hem en de winkelier goed te houden.
                                Waar een wil is, is een weg
                                ---------------------------------

Comment

Working...
                                X