Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gratis Liveview

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Gratis Liveview

Eerlijkheid duurt het langst.

Ik moet wel even slikken als ik de ingesteldheid bekijk van sommige forumleden.
    Veel verkopers/kassiers mogen het kasverschil bijpassen uit eigen zak als ze een foutje gemaakt hebben. Leuk is anders als je zo een enkele dagen "gratis" mag komen werken.
    Blijkbaar is de winstmarge op zo'n toestel wel de moeite, als ik bepaalde reacties mag geloven.

En inderdaad, andersom had de wereld te klein geweest indien betaald was voor een A300 en een A200 afgeleverd werd.
    Doe andere mensen niets aan wat je zelf niet aangedaan wil worden.

Willy
    Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht

Doe andere mensen niets aan wat je zelf niet aangedaan wil worden.

Willy
      Dat vind ik nu eens een mooie ze, als iedereen zo moest handelen, de wereld zou er heel wat op vooruitgaan.

Comment

Bel de winkelier op en vraag of het kan kloppen dat je een A300 van hem mee hebt gekregen. En als hij zegt dat het kan kloppen, kun je vragen of het ook de bedoeling was. Als hij het niet weet, zal het een per ongelukke fout zijn. En moet je proberen samen eruit zien te komen voor een geschikte oplossing. Ik als winkelier zou jou het toestel laten houden, om jou als klant te houden. En jou goede mond op mond reclame te laten verkondigen. Maar een winkelier die wil dat je hem komt ruilen, die zal niet indirect gaan kijken hoe hij jou als klant kan houden. Zo ken ik nog meer zaken. Zo is er eem internetzaak.
        Waar een wil is, is een weg
        ---------------------------------

Comment

In Nederland hebben we een Sire spotje.: "We worden met z'n allen steeds asocialer!"

Ik vind dat je terug moet gaan. Je hebt niet gekregen waar je naar gevraagd hebt. Andersom had je dit topic nooit gestart.
          Fotoapparatuur
          Portfolio

Comment

jongens toch :d

supergrappig

gewoon houden die handel

kom nu
            I don't have a drinking problem except when I can't have a drink.

Comment

En wat gaat polle nu doen houden of terugbrengen?

mir
              De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Als je een beetje eergevoel hebt ga je gewoon terug . . . onlangs ook in een winkel 50€ teveel teruggekregen, persoon dacht dat ik met een briefje van 100 had betaald . . . geen haar op mijn hoofd dat er aan dacht om dat te verzwijgen . . . mijn stelregel is : doe nooit anderen aan wat je zelf ook niet zou willen meemaken.
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                  En wat gaat polle nu doen houden of terugbrengen?

mir
                  Het engeltje in mij heeft het gewonnen
                  Ik heb hen gisteren dan ook een mail gestuurd en de situatie uitgelegd.
                  Ik verwacht vandaag een mailtje terug .

Comment

Als je tevreden bent van de A300 kan je eventueel vragen om deze toch te houden mist dat je bijlegt (en de winkelier vragen of hij niet wat van de prijs afdoet (als beloning voor uw eerlijkheid)).
                    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Polle2004 Bekijk bericht
                      En, welk gevoel geeft dat? Besef in elk geval dat jouw karma veel positiever is geworden! Proficiat, ik twijfel weeral een beetje minder aan de mensheid.
                      http://users.telenet.be/patric/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Polle2004 Bekijk bericht
                        Proficiat, blij dit te horen. Laat je ons ook nog eens weten hoe het uiteindelijk is afgelopen?
                        Groeten,
                        Geert

Comment

Goed zo, je hebt de juiste keuze gemaakt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tkpatric Bekijk bericht
                            En, welk gevoel geeft dat? Besef in elk geval dat jouw karma veel positiever is geworden! Proficiat, ik twijfel weeral een beetje minder aan de mensheid.
                            Ik heb er eens over nagedacht en als je ziet hoeveel negatieve dingen er reeds gebeuren... op deze manier kan ik dan toch mijn positief steentje bijdragen
                            Der zullen er wel zijn die mij zot verklaren maar hey, I don't care !
                            Prettige dag verder iedereen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                              Als je een beetje eergevoel hebt ga je gewoon terug . . . onlangs ook in een winkel 50€ teveel teruggekregen, persoon dacht dat ik met een briefje van 100 had betaald . . . geen haar op mijn hoofd dat er aan dacht om dat te verzwijgen . . . mijn stelregel is : doe nooit anderen aan wat je zelf ook niet zou willen meemaken.
                              Ik heb ooit het omgekeerde meegemaakt. In een broodjeswinkel betaald met 50€, en teruggekregen voor 20€. De dag nadien viel mijne frank (of liever gezegd: euro) en ben ik teruggegaan en alles uitgelegd, en ze wisten ervan (hun kas klopte niet) en ze hebben mij netjes terugbetaald.

Eerlijk duurt het langst.

Dave
                              pixelpusher

Comment

tja, zo heb je ook andere hoor.
                                Ooit een duikjacket gekocht die werd verkocht aan 499 €. Ik betaalde, de verkoper aanvaarde gretig het geld, ik kreeg met een smile de jacket in mijn handen geduwd.
                                De dag erna viel mijn frank dat ik door verstrooidheid een briefje van 100 € (!) teveel had gegeven. Na talloze keren contact hebben opgenomen, kreeg ik just de nouga bollen terug. Ik moet wel zeggen: het was een verkoper, en niet de zaakvoerder zelf. Om opeens te zeggen dat in elke zaak je geld terug zou krijgen....
                                [CENTER]http://www.underwaterimaging.be
                                [FONT="Comic Sans MS"]Canon 7d, 17-85 usm is, 10-22 mm ; 100 mm macro, 70-200 usm 2.8 L IS II + ikelite onderwaterbehuizing en DS160 flitser[CENTER]

Comment

Working...
                                X