Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gratis Liveview

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Gratis Liveview

Eerlijk duurt het langst . . . ik zou er geen seconde aan twijfelen om contact op te nemen en uit te leggen wat er gebeurd is. Vroeg of laat kan dergelijk besluit je meer opbrengen dan je denkt.

Ondertussen ook het topic verplaatst naar een gepaster forumonderdeel
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Jeetje, wat een vies draadje is dit gewoon
      Greetz, Kariboe
      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
      Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Weet je, ik vraag me af wat er zou gebeuren wanneer jij deze camera terug zou brengen. 10 tegen 1 dat die opnieuw 'als nieuw' wordt verkocht, al dan niet met een teller die terug op 0 is gezet Ze gaan hem écht niet als als 'occasion' verkopen ofzo hoor, want dan schiet die winkel er alsnog bij in. Wel, je zult maar degene zijn die vervolgens die camera koopt. Je zult je flink bedrogen voelen mocht je erachter komen.....
        www.indetailfotografie.nl

Comment

Houden
          Deze kans krijg je geen twee keer
          --- Panasonic FZ 50---
          ---Canon Eos 450D---

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
            laat jij je maar schamen, voor zoiets zou ik mij echt niet kunnen schamen. dit is een fout van de verkoper.
            houden die handel!
            En een fout in de andere richting? Dan is het kot wellicht te klein.
            Soit, je hebt hiermee wel duidelijk gemaakt dat we hier best nooit iets van jou kopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
              Weet je, ik vraag me af wat er zou gebeuren wanneer jij deze camera terug zou brengen. 10 tegen 1 dat die opnieuw 'als nieuw' wordt verkocht, al dan niet met een teller die terug op 0 is gezet Ze gaan hem écht niet als als 'occasion' verkopen ofzo hoor, want dan schiet die winkel er alsnog bij in. Wel, je zult maar degene zijn die vervolgens die camera koopt. Je zult je flink bedrogen voelen mocht je erachter komen.....
              Je vraagt je dit af, maar je weet het antwoord al.
              Misschien is die winkel gewoon correct. En waarom zou maar 1 op 10 winkels correct zijn?

Comment

Sinds wanneer moet je je schuldig voelen voor de fouten van een ander? Winkels moeten maar zorgen dat hun personeel weet waar ze mee bezig zijn, en niet de eerste de beste achter de toonbank zetten die totaal niets weet van de producten die hij verkoopt... En als er geen serienummer op jou factuur staat, hoe kunnen ze dan weten bij garantie dat het wel degelijk een toestel is dat zij verkocht hebben, en dat jij daar niet staat met een ander toestel (vb via ebay gekocht 2e hands). Zeer slordige winkel, ik zou daar niet meer teruggaan...

mvg
                Twee Olympus bakjes; Enkele Olympus en Sigma bokalen variërend van 14 tot 200mm; Wat lichtjes en een zakje bijhorend speelgoed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JvanKnal Bekijk bericht
                  Sinds wanneer moet je je schuldig voelen voor de fouten van een ander? Winkels moeten maar zorgen dat hun personeel weet waar ze mee bezig zijn, en niet de eerste de beste achter de toonbank zetten die totaal niets weet van de producten die hij verkoopt... En als er geen serienummer op jou factuur staat, hoe kunnen ze dan weten bij garantie dat het wel degelijk een toestel is dat zij verkocht hebben, en dat jij daar niet staat met een ander toestel (vb via ebay gekocht 2e hands). Zeer slordige winkel, ik zou daar niet meer teruggaan...

mvg
                  Het gaat niet over schuldig voelen, het gaat over eerlijk zijn.
                  En wees gerust, het serienr. zit in hun computer.

PS: eerlijk zijn kan een goed gevoel geven.
                  http://users.telenet.be/patric/

Comment

Tiens, en als die winkelier dat serienummer van de A300 nu als gestolen opgeeft, want het zit niet meer in zijn voorraad. Eens zien hoeveel er dan plots eerlijk worden.

Comment

Het feit dat je anderen om advies vraagt bewijst voor mij dat je ergens wel weet dat je heb best terugbrengt... En zoals al aangehaald door anderen: als het andersom was zou je toch ook niet twijfelen?
                      www.135mm.be
                      @135mm_leuven
                      info@135mm.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
                        Misschien een domme vraag, maar : Hoe kan je als consument zien hoeveel kliks je toestel heeft? Ik vermoed dat dit iets anders is als de (benaming) nummering van je foto's?
                        Canon 400D, 60D+ canon 17-85 IS usm + Sigma 105 F2.8 Macro + canon 50mm 1.8 + canon 70-200 l IS 4.0 + Metz 48 AF1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jotto Bekijk bericht
                          Misschien een domme vraag, maar : Hoe kan je als consument zien hoeveel kliks je toestel heeft? Ik vermoed dat dit iets anders is als de (benaming) nummering van je foto's?
                          Hangt van het merk af. Maar in de regel telt de (benamings)nummering gewoon door maar kun je die op terug op 0 zetten. Het feitelijke aantal clicks is bij heel veel toestellen niet na te zien als gebruiker. In de fabriek of reparatiecentre kunnen ze dat echter wel uitlezen....
                          www.indetailfotografie.nl

Comment

Een heel aantal mensen verdedigt hier de volgende logica: wie een fout maakt heeft het zitten en draait ervoor op. Wie hiervan profiteert is de winnaar en gaat lachend verder.

Draai de rol van klant en winkelier in het voorbeeld om, en iedereen zou steigeren bij dezelfde logica. Wel, dan klopt de logica gewoon niet hé.

Als u per ongeluk een zak met een compact meeneemt, terwijl u net betaalde voor een d700, dan kan die winkelier alle mooie argumenten van hierboven aframmelen. Hij maakte geen fout hé, de klant mag ook eens oplettend zijn zeker, 9 van de 10 klanten verdient toch genoeg, een winkelier moet toch niet heiliger zijn dan de paus zeker, ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JvanKnal Bekijk bericht
                              Zeer slordige winkel, ik zou daar niet meer teruggaan...

mvg

Of misschien juist wel?
                              pixelpusher

Comment

Ha - een draadje als een dwarsdoorsnede van het Vlaamsche volk..
                                Met een poll konden we er nog sneller de gepaste sociologische conclusies uit trekken!

Comment

Working...
                                X