Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gratis Liveview

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Gratis Liveview

Oorspronkelijk geplaatst door Strakkejakke Bekijk bericht
    Criminelen?

Wat een bende moraalridders hier zeg. De TS heeft gewoon geluk gehad, heb de indruk dat de rest gewoon jaloers is hier.
    Jaloers ? Op een A300 ? LMAO .. get a life dude ..

Comment

Ik vind dat dit hier toch heel sterk overdreven wordt hoor..

Een gerust geweten enz.. Het is niet dat hier iemand van sterft hoor!! Wss door die A300 te verkopen voor een A200 heeft die verkoper nog genoeg winst!

De TS moet dit gewoon voor zichzelf uitmaken, punt. Ik zou er in ieder geval eens om lachen en jippie roepen!

Maar omg, telkens aan denken dat je dat toestel vastpakt ed.. Er kleeft geen bloed aan ze!

En als er iets aan scheelt, en je doet het binnen é, EN hij ziet het, what the hell... Je hebt dan toch maar voor een x periode er van kunnen profiteren, punt.

Doe wat je zelf wil, als jij daar 's nachts niet kan van slapen, no worries, doe hem terug. Maar vind je deze reactie's zelf overdreven, pff trek er foto's mee tot hij uiteen valt!
      Inderdaad! Als de verkoper een fout maakt in zijn voordeel, ga je hier toch ook zelden iets van horen? alles van geweten en moraal en eerlijkheid! Das voor in sprookskes en voor op tv, maar als ik morgen zoiets meemaak dan zal ik inderdaad ook met een glimlach die doos opendoen en blij zijn dat ik eens zo'n geluk heb.. En 'er altijd aan denken als je dat toestel aanraakt'. Sommigen doen hier alsof de TS dat toestel heeft meegenomen uit de handen van iemand die net is gestorven..

Comment

Gewoon bijhouden en van profiteren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door b-@rt Bekijk bericht
          ... beeld je eens in dat je een 1Ds mk3 ipv een 1D mk3 zou meegekregen hebben, zou je ook zo eerlijk zijn? :-)
          Dit is de quote van de dag vind ik

Met de huidige concurrentie en prijszetting denk ik niet dat een winkel een A300 kan verkopen voor de prijs van een A200 en er nog geen verlies op doen (behalve als de A200 gewoon te duur stond van in het begin)

Ik zou er eerlijk gezegd ook aan twijfelen om hem toch terug te brengen, maar dat moet iedereen voor zich uitmaken en zijn beslissing niet laten afhangen van wat anderen zeggen ... maak voor jezelf de balans of je nog zaken met deze winkel wil doen of niet ? Als het een grote winkel is zullen ze de bluts met de buil wel kunnen dragen, is het een lokale, kleinere zelfstandige kan dit al eens tegenvallen, hun marge is sowieso al heel klein.

Mark
          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
            ROTFL .. waaruit moet blijken dat "eerlijkheid" zoiets is als elastiek .. het is rekbaar naargelang de omstandigheden ?

een gedenkwaardige draad LMAO !
            eigenlijk wel ja. Als ik hier in Zuid-Afrika volledig eerlijk ben en altijd alles perfect doe "zoals het een goed eerlijk mens betuigt" dan kost ik mijn firma duizenden, tienduizenden euro's en in sommige gevallen zelfs honderdduizenden euro's...dat wil ik niet op mijn nek halen, en ik zou garanti mijn job verliezen

ik daag u uit om met u gedacht van eerlijkheid eens een paar maanden in mijn schoenen te staan, je komt wenend naar huis, dat geef ik je op een bordje!

ben ik daarom nu een slecht mens waarvoor iedereen zich moet schamen?
            Last edited by Matthias; 27 juni 2009, 16:16.
            5DmkIII en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Polle2004 Bekijk bericht
              Hallo,

deze week kocht ik bij de fotohandelaar een Sony A200.
              Althans, dat dacht ik toch... na er mee thuis gekomen te zijn en alles netjes uitgepakt en enkele foto'tjes te hebben getrokken merkte ik ineens dat ik een A300 in mijn handen had (deze heeft ook een kantelbaar scherm maar dat merkte ik als beginner niet direct)...
              Wat doe ik hier mee ? Op het factuur staat uiteraard een A200.
              Nu is zo'n gratis kantelscherm en Liveview wel leuk natuurlijk maar wat als er een defect aan het toestel komt ?
              Ik ben dan ook geneigd het toestel terug te doen en een A200 te vragen of ben ik dan te eerlijk ?

Wat zouden jullie doen ?

Alvast bedankt !
              Wat staat op de doos, A300 of A200 ?
              Als er A200 op staat, dan heeft de handelaar ook de inkoopsprijs voor een A200 betaald en heb je wat wij noemen een mazzeltje...
              Foutje van de fabriek in jouw voordeel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Telekees Bekijk bericht
                Wat staat op de doos, A300 of A200 ?
                Als er A200 op staat, dan heeft de handelaar ook de inkoopsprijs voor een A200 betaald en heb je wat wij noemen een mazzeltje...
                Foutje van de fabriek in jouw voordeel.
                Op de doos staat A300, op het factuur A200; op het factuur staat nergens een serienr. of andere verwijzing naar de camera.
                Gekocht bij een grote handelaar maar werd er wel vriendelijk behandeld dus het zou best kunnen dat ik ze volgende week even opbel. Zoveel waarde hecht ik nu ook weer niet aan die Liveview en het kantelscherm

Heb er trouwens al leuke foto's van de kids mee gemaakt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Polle2004 Bekijk bericht
                  Op de doos staat A300, op het factuur A200; op het factuur staat nergens een serienr. of andere verwijzing naar de camera.
                  Gekocht bij een grote handelaar maar werd er wel vriendelijk behandeld dus het zou best kunnen dat ik ze volgende week even opbel. Zoveel waarde hecht ik nu ook weer niet aan die Liveview en het kantelscherm

Heb er trouwens al leuke foto's van de kids mee gemaakt

En dan moet de volgende uw camera als nieuw aanvaarden, ik denk dat je daar minder gelukkig zou om zijn he, indien je dat moest overkomen !
                  Ik wens steeds een verzegelde doos, geen demo van de dozenschuiver nodig .

MVG, Jeff C.
                  Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Heb je wel betaald voor een a200 body ??
                    Is het soms een schrijffout van de verkoper.
                    Dat je een a200 vroeg en een a300 body kreeg en betaald hebt.
                    Ik weet niet of er verschil van lens is tussen deze 2 camera's
                    Heeft de verkoper ze zich vergist in de camera's,
                    dan zit meestal de verkeerde lens erop.
                    Ik zou na het weekend opbellen en onderhandelen over de prijs.
                    Niet gebruiken.
                    Het verschil delen .
                    Eerlijkheid moet toch ook beloond worden.
                    Proberen je had hem tenslotte dit weekend nodig.
                    Eerlijkheid duurt het langst.

Comment

Als de doos al de 300 is dan denk ik dat er een foutje in de factuur zit en nergens anders
                      Wat heb je betaald voor de op factuur zijnde 200 en de 300 in de doos meegekregen
                      Als het nou een 300 in een doos van 200 was dan zou ik het terug doen mar nu neen want ik vermoed
                      dat je wel degelijk de 300 hebt aangekocht enkel de fout in het factuur te zoeken is

Want normaal scannen ze de doos voor de prijs te weten dus denk at je al een 300 gekocht hebt zonder het goed en wel zelf te beseffen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
                        eigenlijk wel ja. Als ik hier in Zuid-Afrika volledig eerlijk ben en altijd alles perfect doe "zoals het een goed eerlijk mens betuigt" dan kost ik mijn firma duizenden, tienduizenden euro's en in sommige gevallen zelfs honderdduizenden euro's...dat wil ik niet op mijn nek halen, en ik zou garanti mijn job verliezen

ik daag u uit om met u gedacht van eerlijkheid eens een paar maanden in mijn schoenen te staan, je komt wenend naar huis, dat geef ik je op een bordje!

ben ik daarom nu een slecht mens waarvoor iedereen zich moet schamen?
                        De vraag stellen is ze beantwoorden, zoals je zelf zegt: "zoals het een goed eerlijk mens betuigt"

Comment

Bottom line : welk bedrag staat er op de faktuur van je camera ?

Vergelijk dat even met de huidige prijzen van beide toestellen en je kan uitmaken of je nu een A200 of een A300 betaald hebt ... moet je je geen zorgen maken over eerlijk zijn en eventueel terug te keren naar de winkel

Mark
                          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                            Bottom line : welk bedrag staat er op de faktuur van je camera ?

Vergelijk dat even met de huidige prijzen van beide toestellen en je kan uitmaken of je nu een A200 of een A300 betaald hebt ... moet je je geen zorgen maken over eerlijk zijn en eventueel terug te keren naar de winkel

Mark
                            Uiteraard heb ik maar betaald voor een A200 anders zou de Liveview niet gratis zijn he

Comment

Das gewoon een 300 die in reklame stond -33% is dat toch ongeveer een 200 zeker.
                              D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Ik zal je de eerlijkheid van de keten Vandenborre (steeds de laagste prijs) eens illustreren.

Ik bel en vraag de prijs van de A300 met 18-70 kitlens. Antwoord 589 € (vorig jaar met kerstmis).
                                Ik meld hen dat Konijn aanbiedt aan 449, en dat er nog een cashback is.
                                Ze bieden me 499€, omdat minus de cashback dit ook 449 € is...
                                Nadat ik nog eens vermeldde dat op de 449€ ook nog een cashback komt, kreeg ik dan toch de 449€.

Dus ik naar de winkel. Stond toen in de rekken nog steeds aan 589€, enkel mits het tonen van mijn mail kreeg ik de 449€.
                                En denk je dat de prijs nadien verlaagd werd? Natuurlijk niet!

Wat die prijsgarantie betreft, is Colruyt veel eerlijker. Ik heb al diverse keren iets uit de Collishop cataloog besteld , en aan lagere prijzen gekregen dan in de cataloog.

Comment

Working...
                                X