Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gratis Liveview

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Gratis Liveview

Oorspronkelijk geplaatst door Thomasho Bekijk bericht
    Ergens heb je gelijk, maar gaat de verkoper eerlijk zijn tegenover jou als hij een fout maakt in zijn voordeel?

Nee, wees daar maar zeker van.
    Akkoord, maar je eerlijkheid, die deel uitmaakt van je persoonlijke moraliteit zou onafhankelijk daarvan moeten werken.

Comment

Ik vind dat dit hier toch heel sterk overdreven wordt hoor..

Een gerust geweten enz.. Het is niet dat hier iemand van sterft hoor!! Wss door die A300 te verkopen voor een A200 heeft die verkoper nog genoeg winst!

De TS moet dit gewoon voor zichzelf uitmaken, punt. Ik zou er in ieder geval eens om lachen en jippie roepen!

Maar omg, telkens aan denken dat je dat toestel vastpakt ed.. Er kleeft geen bloed aan ze!

En als er iets aan scheelt, en je doet het binnen é, EN hij ziet het, what the hell... Je hebt dan toch maar voor een x periode er van kunnen profiteren, punt.

Doe wat je zelf wil, als jij daar 's nachts niet kan van slapen, no worries, doe hem terug. Maar vind je deze reactie's zelf overdreven, pff trek er foto's mee tot hij uiteen valt!
      Canon 5D2 en wat glas

Comment

... beeld je eens in dat je een 1Ds mk3 ipv een 1D mk3 zou meegekregen hebben, zou je ook zo eerlijk zijn? :-)

Als het een lokale (eventueel zelfs bevriende) dealer is kan je overwegen terug te gaan, als het een winkelketen is ... spreek je toch niet met de eigenaar en zal die keten dat wellicht ook dat verhaal opbrengen en een A300 claimen naar hun distributieketen denk ik.
        Imagination is more important than knowledge...
        http://www.kiekje.be

Comment

volkomen mee eens wat Matthias zegt...... houden die handel ..... das een "one shot change" dat je waarschijnlijk nooit meer zal krijgen ....dus niet twijfelen ...houden da spul, velen zullen zeggen het is "oneerlijk" ..................;
          [B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tkpatric Bekijk bericht
            Ik voel plaatsvervangende schaamte over de oneerlijkheid van sommige leden. Een beetje empathie kan nooit kwaad.

Ik voel een plaatsvervangende schaamte over de onkundigheid en de slordigheid van een of andere dozenschuiver, die hier mee het bewijs leverde dat je niet tot 3 moet kunnen tellen voor zijn Job. Je gaat je toch niet heiliger voordoen als de Paus Hé, die zegt ook tegen de negerkes dat een condoom geen bescherming geeft tegen aids, en ... heeft door die uitspraak doden op zijn geweten, toch denk ik niet dat Hij der zijn slapen voor laat.

MVG, Jeff
            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stijn.V Bekijk bericht
              Als je een Alpha 200 wou kopen ga ik er vanuit dat je live-view niet zo belangrijk vindt. Dan zou ik er mee terug gaan naar de winkel, en misschien doen ze wel een geste .
              en
              hub2805

Ik zou het toch melden en zeggen dat ik hem zal terugbrengen, als ze de vervoerkosten terug betalen of komen verwisselen op hun kosten(het is jou fout niet).
              Misschien zeggen ze dan om het zo te laten en heb je toch een A300 zonder gewetensproblemen.
              Denk dat deze 2 replay's de beste zijn
              Het is gemakelijk gezegd het is de verkoper zijn fout, is wel een beetje waar maar toch.
              Zelfs de replay van RuZ is een waarheid die je ook zal terug laten keren naar de winkel in kwestie

Persoonlijk zou ik zeker terug gaan met alles en vragen of ze de fout willen herstellen en de kostprijs van het heen en weer rijden op zich wille nemen
              Als het een beetje een deftige winkelier is zal die zeker U een gunst verlenen.

Even dit nog, ben je van plan om geregeld terug te gaan naar die winkel om een lens of iets anders bij te kopen ?
              In geval van JA zou het antwoord simpel moeten zijn.
              vergissen is menselijk en vergeven goddelijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny K Bekijk bericht
                en

Denk dat deze 2 replay's de beste zijn
                Het is gemakelijk gezegd het is de verkoper zijn fout, is wel een beetje waar maar toch.
                Zelfs de replay van RuZ is een waarheid die je ook zal terug laten keren naar de winkel in kwestie

Persoonlijk zou ik zeker terug gaan met alles en vragen of ze de fout willen herstellen en de kostprijs van het heen en weer rijden op zich wille nemen
                Als het een beetje een deftige winkelier is zal die zeker U een gunst verlenen.

Even dit nog, ben je van plan om geregeld terug te gaan naar die winkel om een lens of iets anders bij te kopen ?
                In geval van JA zou het antwoord simpel moeten zijn.
                vergissen is menselijk en vergeven goddelijk
                Prachtig antwoord.
                http://users.telenet.be/patric/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KazzZ Bekijk bericht
                  Wss door die A300 te verkopen voor een A200 heeft die verkoper nog genoeg winst!
                  Ja dag jan, hoeveel % winst denk je dat er een camera is die overal aangeboden wordt en waar veel concurrentie in is?
                  Ben benieuwd of je wel gaat reageren...

PS: wens geen standpunt in te nemen in deze zaak, maar ik leer hier wel heel veel over andere BD-leden, het is hier echt een doorsnee van onze maatschappij, tot en met criminelen en helers.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thomasho Bekijk bericht
                    Er is een verschil tussen handelen met zaken en handelen als mensen onder elkaar.

snip
                    ROTFL .. waaruit moet blijken dat "eerlijkheid" zoiets is als elastiek .. het is rekbaar naargelang de omstandigheden ?

een gedenkwaardige draad LMAO !

Comment

Criminelen?

Wat een bende moraalridders hier zeg. De TS heeft gewoon geluk gehad, heb de indruk dat de rest gewoon jaloers is hier.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Strakkejakke Bekijk bericht
                        Criminelen?

Wat een bende moraalridders hier zeg. De TS heeft gewoon geluk gehad, heb de indruk dat de rest gewoon jaloers is hier.
                        Er zijn er een paar op zoek naar een 'zalig' verklaring ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Strakkejakke Bekijk bericht
                          Criminelen?

Oei ik was toch wel het éénrichtingsverkeer vergeten zeker, alleen als je benadeeld wordt mag je nog moord en brand schreeuwen?

Comment

Als je hier soms kijkt naar de gehanteerde prijzen in het "Aangeboden-topic" kan je hier soms idd wel denken dat er criminelen op BD actief zijn
                            Laatst nog een **D van een half jaar oud zien staan aan 10€ minder dan de nieuwprijs...
                            Meer foto's te zien op http://www.kermisreportages.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
                              Oei ik was toch wel het éénrichtingsverkeer vergeten zeker, alleen als je benadeeld wordt mag je nog moord en brand schreeuwen?

Ja want jij bent consument en klant is koning nietwaar?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scooterguy Bekijk bericht
                                Als je hier soms kijkt naar de gehanteerde prijzen in het "Aangeboden-topic" kan je hier soms idd wel denken dat er criminelen op BD actief zijn
                                Laatst nog een **D van een half jaar oud zien staan aan 10€ minder dan de nieuwprijs...
                                Vragen staat vrij he...
                                Ben je daarom een crimineel?
                                De eventuele koper moet zich maar beter informeren,en de verkoper zal wel snel doorhebben dat zijn prijs te hoog is.Of idd een koper vinden die geen idee heeft van de huidige nieuwprijzen.

mir
                                De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Working...
                                X