Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Open brief aan de forumleden ...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Ik ben hier vrij nieuw en weet dus niet echt waarover het gaat, misschien goed, maar zeker is dat ik in de korte tijd als wat heb geleerd(wellicht gepikt!) De postieve respons is zo groot dat ik denk dat jullie er niet aan denken van je te laten beïnvloeden door verpesters... doe maar door, de goeden winnen altijd ..[
    En waanneer kan ik een eerste maal mee op fot- uitstap ??

    Comment


    • #92
      Beste BD & forum crew,
      Vanaf december ben ik "lid" van BD. Ik vond het een schitterend initiatief: een fotoclub op internet. In het verleden ben ik lang lid geweest van een 'gewone' fotoclub en met heel veel plezier heb ik jarenlang zwart/wit afgedrukt. De uitdaging voor mij was: een digitale camera. Na lang sparen heb ik deze. En het fotograferen doet me weer lol. Alleen: ik had hele hoge verwachtingen van BD-site die helaas vrij snel tot een zeer laag peil gereduceerd is: ik erger me ontzettend aan de inhoudsloze kritieken die gegeven worden op serieus ingeleverde en soms prachtige en soms een beetje mislukte foto's. Het lijkt er soms meer op van: als ik weer iets post, heb ik eerder mijn 'sterretjes' bij mijn naam; de inhoud van de post doet er niet zo veel toe. Wie zit er te wachten op een commentaar met flauwe dooddoeners? We zijn allemaal (op een paar na) amateurs die onze hobby serieus nemen en dus serieus behandeld willen worden, en wat van elkaar willen leren. Mijn voorstel is dan ook: omdat deze site iets geweldigs te bieden heeft en voor de makers heel veel vrije tijd en geld kost: maak het lidmaatschap een echt lidmaatschap, inclusief contributie en alleen batalende leden hebben toegang tot de BD-site. Het is niet zo dat ik geld over heb en daar mee kan smijten, maar voor deze 'club' zou ik best €50,- per jaar of meer over hebben als dat een aantal leden kan 'tegenhouden' die een andere opvatting hebben dan die van de makers van deze site.
      Op die manier wordt er meer aan de doelstelling van de site gedaan: positief en opbouwend met elkaar omgaan en samen betere resultaten op fotografie-gebied bereiken. Als het inhoudelijke niveau blijft zoals nu, ben ik bang dat ik heel snel afhaak. Helaas!!!!!!!!
      Met vriendelijke groet,
      Frans van Leeuwen

      Comment

      Working...
      X