Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Open brief aan de forumleden ...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Tribal69
    Ik sluit me graag bij Eddy aan meer woorden hoef ik er niet aan te wijden...
    Idem dito, ik kom hier graag, heb ook al eens woorden gehad, maar ik blijf hier graag komen.

    Wil me trachten in te zetten om deze site aangenaam te houden.
    Ben welgeteld 1 dagje minder lang lid als Jaja... ( ja, ja ! )

    Mailde Jacques vroeger zeer regelmatig, doch door de omvang van dit forum en uit eerbied voor zijn schaarse nachtrust is dit jammer genoeg gedaan. Jaja kan moeilijk honderden mails per dag reply-en - hier dient het forum voor, zo heeft iedereen er nog iets aan.
    Met de andere crew leden had ik iets minder contact, maar Jacques zal zeker weten wat BD voor mij betekent...en hoezeer ik de crew waardeer.

    Soms mis ik wel de diep-menselijke e-mail gesprekjes die we af en toe hadden, maar hier is nu de chat-box voor in de plaats gekomen.
    Jammer genoeg typ ik niet zo snel Bestaan er geen chat-boxen met speech-recognition ? - lol !

    Enfin, crew, mijn belofte tot een positieve ingesteldheid heb je !
    Ik wil er aan werken.
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

    Comment


    • #17
      Aan de gehele Crew en alle forum leden die het hier gezellig maken.
      Ik vind dit een toffe site waar ik al heel erg aan verslaafd ben al post ik niet veel. Ik heb ook veel waardering voor de crew voor het vele werk en hun geduld met deze onaangename voorvallen.
      Mijn ervaring is ook, dat als je een mailtje stuurt met een verzoek er dan heel snel antwoord op komt ondanks hun drukke werk.
      Hopelijk gaan jullie met veel plezier door met al jullie werk, want wij waarderen jullie heel erg.

      Groetjes
      Angenita - Canon 50D - Canon Eos 350D + Sigma 17-70 + BG-E3 + Sigma 24 - 60 + Canon 50mm + Canon 70 - 300mm IS USM + 100mm Canon macro lens + een setje Soligor tussenringen
      http://www.ansvanvliet.nl/

      Comment


      • #18
        Beste crew-leden,

        Het lijkt mij uiterst vervelend en ontmoedigend voor jullie om zo bejegend te worden, terwijl
        jullie juist de grootste complimenten verdienen. Bij deze:

        Jaja, Sven, Peter, Jimmy, Erik en Wim, hartelijk dank voor alles.

        Bedenk, als het weer eens zover is, dat 99% van de leden jullie door dik en dun steunen.

        Comment


        • #19
          Beste BD & forum-crew,

          Laat de moed niet zakken door die enkelingen die de boel willen verpesten maar trek je op aan de zoveel forumleden die het wel goed bedoelen. Ik zal je in ieder geval steunen
          Mvg Patrick Billen, alias Tommie
          www.wondermooi.be
          www.patrickbillen.be

          Comment


          • #20
            Jammer genoeg is het inherent aan een plek waar veel mensen samenkomen dat er wrevel ontstaat. Dit gebeurd zelfs in bejaarden-tehuizen enz. en is helaas moeilijk te voorkomen.

            Ik kan me goed voorstellen dat je als crew van een forum de vervelende aspecten van een comunity harder voelt dan als bezoeker/lid. Zeker als je moet beslissen of je hard optreedt of een ruzie dood laat bloeden.

            Mischien zijn er oplossingen die jullie ergenis en stress besparen. (behalve dan de fora opheffen....)

            Een goede raad voor iedereen inclusief mijzelf: mocht je in emotie een bericht of reply hebben geschreven, wacht een uurtje voor je op -SEND- klikt. Ga in die tijd een wandelingetje maken, strijken, een foto bewerken, de liefde bedrijven, enz enz. Ook per e-mail opheldering vragen kan helpen. Meestal is een opmerking die in het verkeerde keelgat schiet niet zo bedoeld.



            Groeten,
            Ronald
            http://fotografie.jouwweb.nl/

            Comment


            • #21
              En wij sluiten ons volledig aan bij de voorgaanden.
              Dorgaan hoor, ik volg deze fora bijna dagelijks en beleef er nog altijd veel genoegen aan en ben er zeker van dat er zo nog wel een paar duizend members zijn.
              Albums
              Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

              Comment


              • #22
                sluit mij eveneens/uiteraard ook aan met de reakties van voorgaanden en de positieve die nog moeten volgen. ( moet wel ruimschoots onderdoen voor onze vriend Eddy/emacquoy, want mijn "support" bedraagt "slechts" 70kg ipv 117 , maar dat zal toch nog ruim voldoende zijn, denk ik ). Succes nog aan de Crew en aan allen die een (positieve) bijdrage leveren, op welke manier ook, aan de essentie van dit forum nl de fotografie.

                Comment


                • #23
                  Sinds februari is BD een deel van mijn leven geworden en ik zou héél graag hebben dat het zo zou blijven.
                  Ik sta op met BD en ik ga slapen met BD
                  Maturin, dat vind ik een prima raad..euh...behalve van de strijken dan
                  Bedankt crew en bedankt aan de vele toffe vrienden die ik hier gekregen heb
                  "Alive and Kicking"

                  http://www.pbase.com/tinnew

                  Comment


                  • #24
                    Jullie hebben ook mijn volledige steun!!
                    Doorgaan !! We hebben hier al ongeloofelijk veel geleerd.
                    Ik sluit mij aan bij alle bovenstaande postings.

                    Jaja, Sven, Peter, Jimmy, Erik en Wim, hartelijk dank voor alles!!
                    Jullie inspanningen worden zeker wel gewaardeerd.

                    Tim.

                    www.gijbels.net

                    Comment


                    • #25
                      BD-crew, bedankt voor dit leuke en interessante forum !
                      Tevens bedankt aan de forumleden die het beste voor hebben
                      met het forum en constructief deelnemen !

                      Yoda.
                      "Away put your weapon, I mean you no harm"

                      Comment


                      • #26
                        Zoals velen heb ik hier op BD en het BD-forum al menig prettig uurtje beleefd en heb er bovendien heel veel geleerd en hoop dat nog lang te kunnen doen!

                        Dus ook van mij een welgemeende DANK aan de BD&forum-crew!
                        eMJeke
                        website

                        Comment


                        • #27
                          Bd-crew....

                          ook van mij bedankt voor al die inspanningen !

                          toch een kleine opmerking : zeggen dat BD JULLIE forum is en vragen dat wij ons dan ook zonder meer moeten schikken naar JULLIE regels vind ik toch wat te ver gaan.......

                          als BD staat waar het vandaag staat is dat vooral, maar niet alleen door de crew...zonder leden was BD slechts een kort leven beschoren....
                          daarom : ook bedankt aan alle leden die hier nuttige bijdrage leveren en BD mee hebben gemaakt tot wat het is !

                          Stef

                          Comment


                          • #28
                            BD crew dank voor al het werk dat u in Belgiumdigital steekt, doe zo verder!!! en laat u niet doen door een groepje pesters.
                            Ik en Trees wensen jullie een vrolijk kerst- en eindejaars feest.
                            Hopelijk ontmoeten wij weer eens elkaar in 2003 op de 4é BD dag.

                            Erik.D en Trees

                            Comment


                            • #29
                              Hallo Stef,

                              Bedankt voor je opmerking.

                              In de "open brief" staat slechts 1 verwijzing naar "eigen" (als ik het goed voorheb):
                              "Er zijn er die zich menen het recht te moeten toeëigenen om te komen vertellen hoe WIJ ons EIGEN FORUM moeten beheren en modereren ..."
                              Dit forum is in die zin ons "eigen" forum omdat we het platform aanbieden, niet meer niet minder. Een echt EIGEN forum zou een platform zijn waarop wij onze ideeën en meningen verkondigen - en dat is allesbehalve het geval denk ik ...
                              We staan open voor iedereen ... en dus is het forum het forum van iedereen die ertoe bijdraagt.

                              Voor de rest zijn we zeer duidelijk denk ik:
                              "Het forum bestaat uit de leden die eraan bijdragen."
                              Daar zijn we ons dus zeer van bewust - en die waardering hebben we ook duidelijk en meemaals uitgesproken/neergeschreven.

                              Wat betreft "zonder meer schikken", daar ben ik het niet helemaal mee eens.
                              We houden - waar mogelijk - rekening met de suggesties en vragen van forumleden en hebben ook vaak aanpassingen gedaan in die zin.
                              En dat blijven we ook doen in de toekomst - waar mogelijk uiteraard.

                              Aan de andere kant, een forum kan ook niet zonder "regeltjes".
                              Die zijn er in elk forum.
                              Het verschil zit hem (naar mijn mening) in het feit dat er op dit forum een zeer directe dialoog mogelijk is met de crew - en dat heeft zo zijn voordelen, maar soms dus ook nadelen ...

                              Groeten,
                              Jaja

                              Originally posted by Stef
                              Bd-crew....

                              ook van mij bedankt voor al die inspanningen !

                              toch een kleine opmerking : zeggen dat BD JULLIE forum is en vragen dat wij ons dan ook zonder meer moeten schikken naar JULLIE regels vind ik toch wat te ver gaan.......

                              als BD staat waar het vandaag staat is dat vooral, maar niet alleen door de crew...zonder leden was BD slechts een kort leven beschoren....
                              daarom : ook bedankt aan alle leden die hier nuttige bijdrage leveren en BD mee hebben gemaakt tot wat het is !

                              Stef
                              Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                              Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                              Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                              Comment


                              • #30
                                M'n oprechte felicitaties aan Sven en de rest van de "BD-Bende"...
                                Het is dankzij jullie dat ik m'n S30'tje met veel plezier gebruik, ener meer mee doe dan alleen maar "point and shoot"... Want dat was het als leven beschoren zonder de hulp van jullie en de forummembers...
                                Ik hoop hier nog lang te kunnen "rondhangen"

                                Laat de rotte appels nu maar de mand verlaten...

                                Get out, stay out and don't come back
                                An  a day keeps frustration away!
                                http://www.demey-deleus.be

                                Comment

                                Working...
                                X