Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Open brief aan de forumleden ...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Beste Admin(nen)

    ik ben zelf ook mod op een ander forum en ook daar hebben we zulke problemen gehad. erg vervelend maar er zitten nu eenmaal idioten op het net. je hebt daar immers geen bewijs van intelligentie en goed sociaal gedrag van nodig.

    vooral blijven verder doen. er zijn hier véél meer mensen die jullie werk appreciëren dan zij die dat niet doen.

    Groetjes

    Jeroen
    www.vildaphoto.net

    Comment


    • #77
      ...... ..... ....... ....... ......
      .... ... ..... ...... .... ...... ...
      ... ... ...... .... ...... ...
      ... ... ...... .... ...... ...
      .... ..... ....... ...... ...
      ..... ....... ...... .... ...... ...
      ........ .......... ...... .... ...... ...
      ........... ............. ...... .... ...... ...
      ................ ................. ....... ......

      Meer moet da nie zijn!

      J.
      http://www.theafricabug.com

      Comment


      • #78
        ik wil ff zowel de gehele crew als alle vaste bezoekers van de site en het forum bedanken voor alles wat ik via bd al geleerd heb over digitale fotografie, pakweg 5 maanden terug was ik nog een absolute newbie, nu ben ik zelf ook verslaafd geraakt aan fotografie (en aan bd) en voor 1 keer ben ik blij dat ik verslaafd ben!

        keep up the good job !! een simpel antwoord op een vraag kan genoeg zijn iemand heel hard te helpen en het neemt voor jou maar een minuutje ofzo in beslag. Als je zelf hulp nodig hebt dan wil ook geholpen worden, dus ik vind het hier tof dat iedereen hier zijn steentje bijdraagt om problemen op te lossen, of mensen te helpen beter te worden in fotografie door opbouwende kritiek te geven op hun werk.
        Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

        Comment


        • #79
          Ik sluit mij by iedereen aan, laten we ons gewoon bij het fotograferen houden, en alleen positieve bijdragen leveren. Dit forum is om van te leren en niet om elkaar af te kraken.

          rob
          http:/home.planet.nl/~knegt221

          Comment


          • #80
            Hallo Allemaal incl: crew.

            Waar zijn wij mee bezig ????

            Ik heb in vogelvlucht alles doorgelezen.
            Ik vond de laatste jaren de tollerantie toch al veel minder worden in de gehele maatschappij maar dat het ook door moet dringen in dit fantastische forum, WAAR ZIJN WIJ MEE BEZIG.
            Als volwassen mensen zich gaan gedragen als kleine kinderen dan zijn we er nog niet.
            Kinderen kunnen vergeten en vergeven en spelen na tien minuten weer met elkaar, als je dieren een standje geeft...vijf minuten later komen ze weer om een aai en/of knuffel.

            Mij is geleerd, als er iemand zich negatief opstelt tegenover mij (dit geldt ook voor andere) gewoon links laten liggen en niet op reageren dan hebben ze er ook geen plezier van en dat komt harder aan dan elkaar verwijten naar het hoofd te slingeren.

            Ieder wezen op deze planeet vindt het maar niets om zich buiten de groep gezet/gesloten te worden/voelen.
            Dus ik denk dat negeren van bepaalde acties of reacties de beste oplossing is en gewoon verder gaan met de dingen die je leuk vind om te doen b.v. fotograferen en een ieder is zijn waarde te laten voor zover zij dan waarde hebben maar het inschatten in deze is uiteindelijk voor een ieder verschillend.

            Ik heb dus zoiets van ze mauwen maar een eind, ik ga gewoon verder.
            Nog een tip voor diegene die bepaalde tekortkomingen heeft "WORDT VOLWASSEN EN GEDRAAG JE DAAR NAAR"

            Veel Fotoplezier, Riny Smetsers. http://riny.instantlogic.com/


            http://www.riny-smetsers.nl

            Minolta Dimage 5 / Minolta Prog.3600HS(D) flitser.

            Comment


            • #81
              Ik sluit mij voor 100% wat zeg ik voor 200% aan de wijze woorden van Michel, ik heb deze forum via hem leren kennen, waarvoor mijn dank, hopelijk zal deze forum nog tientallen jaren blijven bestaan.

              Greetz

              Beste crew,
              Laat jullie niet ontmoedigen.
              Als er enkele verpesters tussen zitten, kan dit niet op tegen de honderden enthousiaste forumleden.
              en diegene die hier echt plezier beleven danken jullie , beste , crew.
              Want ik weet hoeveel werk er in zo'n forum steekt.
              [/quote]

              Comment


              • #82
                Ik sluit mij voor 100% wat zeg ik voor 200% aan de wijze woorden van Michel, ik heb deze forum via hem leren kennen, waarvoor mijn dank, hopelijk zal deze forum nog tientallen jaren blijven bestaan.

                Greetz

                Beste crew,
                Laat jullie niet ontmoedigen.
                Als er enkele verpesters tussen zitten, kan dit niet op tegen de honderden enthousiaste forumleden.
                en diegene die hier echt plezier beleven danken jullie , beste , crew.
                Want ik weet hoeveel werk er in zo'n forum steekt.
                [/quote]

                Comment


                • #83
                  Volledig met U eens...

                  Er zullen steeds rotte appels tussenzitten, maar ik ben er echt zeker van dat 99% van de leden, goede leden zijn.

                  Met mijn respect [B]voor julie goede werk en inzet![/b]

                  Comment


                  • #84
                    Hoi allemaal ,
                    ik ben hier nog maar pas nieuw op dit forum , maar ik vind dit een prachtig forum , en het moet gezegd worden : HIER IS AAN GEWERKT !
                    Proficiat voor dit zeer leerrijke forum , en doe zo verder !
                    Mij geraak je hier niet meer kwijt !

                    Groetjes ,

                    Filip
                    Crazyfil

                    Comment


                    • #85
                      Crew & forumleden,

                      Als beginnend (digitaal) amateur-fotograaf heb ik al heel veel bijgeleerd over de verschillende aspecten van onze hobby. En er gaat vrijwel geen dag voorbij dat ik niet op het forum aanwezig ben. Van al die heisa heb ik niet veel gemerkt, maar die mensen die hier de boel op stelten zetten beseffen niet dat er voor hen in de toekomst een heel interessante bron voor info verloren gaat

                      Doe zo voort

                      Sam Jae

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by Admin
                        Open brief aan alle forumleden ...
                        Helemaal mee eens
                        Homepage Asterix

                        Comment


                        • #87
                          Beste BD crew en Members,

                          Het gebeurt hier, het gebeurt daar! In ieder clubje of vereniging valt wel eens een rotte appel in de mand maar daarvoor hebben ze plukkers die deze weer onmiddelijk eruitgooien

                          BD crew doe zo voort en je mag binnenkort in St-Truiden op de veiling van Haspengouw komen werken als sorteerders

                          ik vind BD een goed en informatief geheel en ik hoop dat we deze zo kunnen houden.
                          Niet iedereen is zo goed met het schrijven van berichtjes, zodat enkele members een boodschap die eigelijk niet verkeerd bedoelt was verkeerd opvatten en daar gaan we dan weer naar het volgende hoofdstuk "THE REVENGE"

                          Mijn steun van 127kg heb je

                          groetjes to all

                          Comment


                          • #88
                            Ik gooi ook 75 kilo in de strijd. Ben sinds kort lid van het forum en het is meteen mijn favoriete hangplek op internet geworden.

                            Ik heb trouwens nog geen zeikers gezien maar zit daar uiteraard ook niet op te wachten. If you don't like it, get the **** out!

                            En natuurlijk bedankt dat ik als niet belg toch welkom ben op Belgium Digital!!
                            The alcohol doesn't make me forget about it all
                            It doesn't matter what season, the leafs can still fall

                            Comment


                            • #89
                              Als het een troost mag wezen : dit soort probleem is algemeen gekend door forumbeheerders. Leuk is inderdaad anders.
                              Maar volhouden is de boodschap : trek je op aan de velen zoals ik die hier gewoon komen om zich te amuseren.
                              Voor een beginnend digitalist zoals ik is dit forum van onschatbare waarde.
                              http://pieterbie.skynetblogs.be

                              Comment


                              • #90
                                Volledig mee eens !!

                                Steeds en overal "zitten er rotte appels tussen"...

                                Gelukkig zijn de meeste leden, "pareltjes".
                                Als-ook de "BD Crew"

                                Comment

                                Working...
                                X