Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Open brief aan de forumleden ...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Heb dit idd al op menig forum gezien, dat de boel verziekt. Maar ik heb op dit forum al zoveel gezond verstand en vriendelijke reacties gezien dat ik zeker ben dat dit kan overstegen worden.

    Iedere dag kom ik hier sinds enkele maanden kijken voor mooie foto's en gedetailleerde uitleg. Bedankt aan zij die dit gaande houden (BD crew + alle members die zo behulpzaam zijn).
    Fuji S602z

    Comment


    • #62
      Beste Jaja, Sven, Peter, Jimmy, Erik en Wim,

      In eerdere commentaren heb ik al gezegd dat de digitale camera mijn fotohobby een nieuw leven inblies. Dat is echter slechts een deel van de waarheid. Dit forum heeft daar, zeker voor een zeer groot deel, aan bijgedragen. De sfeer die hier gewoonlijk heerst komt op mij over als een knusse mix van interesse, leerzaamheid, behulpzaamheid en kameraadschap. Dat is nogal opmerkelijk als je bedenkt dat de meeste forumleden elkaar zelfs nooit hebben ontmoet.

      Gastheer zijn van dit forum lijkt mij een moeilijke taak en kan alleen bevrediging geven als de leden zich gedragen als gasten in de beste betekenis van het woord.

      Voor mij zijn jullie altijd perfecte gastheren geweest. Maakte ik op het forum een foutje, dan volgde een discreet e-mailtje met vriendelijk gestelde aanwijzingen. Daarvoor nog mijn dank.

      Helaas huisvest deze wereld lieden die, tenminste, sociaal wat minder valide zijn. Niet zelden genieten deze mensen van het feit dat ze even in de aandacht van velen kunnen staan. Dat die aandacht een negatief karakter heeft is voor hen niet van belang. Helaas, ook hier komen ze voor …

      Graag zou ik jullie excuses willen aanbieden voor hun gedrag om de bittere smaak die je van zo iets overhoudt weg te nemen. Maar ook hier: helaas.

      Net als de vorige schrijvers kan ik alleen maar zeggen: ga door het forum is ZEER de moeite waard.

      Groeten,
      Willem
      Canon EOS 20D 2,5-50 1,8-50 17-40L 24-105L 70-200L ex1,4
      http://www.xs4all.nl/~wvdburgh Updated: 3 januari 2003. Onderwater dia’s gedigitaliseerd.

      Comment


      • #63
        BD-crew en BD-leden,

        Ik reageer pas laat want ik was 5 dagen niet in staat om te pc'en.

        Maar laat het duidelijk zijn dat we (alle DIGICAM-freaks) niet zonder BD kunnen.
        Dus een groot HIEP HIEP HOERA voor de geweldige crew en de leden die er ook veel tijd in stoppen.

        De individuen die hun zinnen hebben gezet om dit forum te "verkankeren" moeten hun heil maar ergens anders zoeken. Hier is voor hen geen plaats.
        Alleen voor mensen die opbouwend bezig zijn.

        Ik moest dit even kwijt.

        Nogmaals BD-crew, GA ZO VOORT

        Groetjes uit een ijskoud Purmerend.
        André Barnier
        SONY DSC RX10IV 24-600mm
        http://www.pbase.com/abarnier

        Comment


        • #64
          Hoewel het cijfertje onder mijn naam dit niet laat vermoeden, ben ik al vele maanden een dagelijks bezoeker van dit forum.

          Door problemen op de pc (vieze beestjes op de schijf) ben ik al 6 dagen BD-loos. Zoude da nu geloven... ik slaap niet goed meer.
          Ik kom eventjes vlug loeren vanop een andere computer en wat vind ik... deze topic !!! Amaai gasten, gijllie kunnen ne mens nogal doen verschieten hoor. Wel laat het duidelijk wezen :

          DOOR DE TOMELOZE INZET VAN ENKELE CREWLEDEN EN DE DANKBARE RESPONS VAN HONDERDEN (DUIZENDEN?) IS DEZE SITE EEN VAN DE BESTE PLAATSEN OP HET INTERNET GEWORDEN. LAAT HEM NIET KAPOT MAKEN DOOR 'N KLEINE MINDERHEID DIE GEEN BENUL HEEFT VAN ELEMENTAIRE BELEEFDHEID !!!

          Aan de BD-crew en alle andere gelijkgestemden : GA ZO DOOOR - GE ZIJT GOE BEZIG !!!

          Met vriendelijke groeten,
          Kariboe

          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

          Comment


          • #65
            Hallo crew & mede BD'ers,

            Je zal mij nooit inhoudelijk zien reageren op de onzin die sommige (would be-)leden soms menen te moeten formuleren op dit forum.

            Meestal zijn het zielepoten die denken dat ze zich op die manier 'interessant' maken...

            Het gaat hen doorgaans hoegenaamd niet om de interesse in digitale fotografie, maar om hun eigen (soms tijdelijk) gefrustreerde persoontje.

            Ik begrijp dat het kan knagen als ze je 'kindje' aanvallen, maar langs de andere kant moeten jullie voor ogen houden dat je zo'n gedrag helaas nooit zal kunnen uitsluiten (of je moest rigoureus elk dergelijk gedrag afstraffen door de daders er meteen uit te gooien - maar wie wil zich daar constant mee bezig houden !?).
            Wat niet wil zeggen dat er soms moet worden opgetreden als leden persoonlijk worden aangevallen of hun eigen mailbox als verlengde van het forum wordt misbruikt.

            Een forum is in de regel relatief onpersoonlijk en zal - er zijn minder barrières - sneller leiden tot onbegrip en misverstanden.

            Van tijd tot tijd zullen dergelijke polemieken dus sowieso de kop terug opsteken - daar valt dus niets aan te veranderen, maar dat is buiten het forum ook zo.

            Mede gelet op alle lovende reacties - waar je deze reply aan mag toevoegen - hoop ik dat de crew er inmiddels wel van zal overtuigd zijn (als ze dat vroeger al niet wisten ) dat ze echt wel goed bezig zijn.

            Het BD-forum is in z'n geheel een streling voor het oog, is zonder meer bijzonder professioneel, zeer nuttig & heel informatief, leuk, ... en werd gaandeweg zelfs een deel van het leven van vele leden, ook - al heb ik doorgaans weinig tijd om veel te reageren - het mijne !!

            Dus : steek je tijd niet in het reageren op die enkele pubers die - omwille van een tijdelijke inzinking of om welke infantiele reden dan ook - menen de rest de les te moeten spellen, laat dat gewoon even bezinken en keep up the good work !! - Ik ben ervan overtuigd dat de 99.9 % leden die dagelijks van het forum genieten er net zo over denken !

            beste groeten,
            Geert

            Comment


            • #66
              'k lees zonet die open brief (en - heerlijk - de bemoedigende reacties).

              Schitterend hoe deze BD-site, en dit BD-forum bestaat en draait - enkel BEWONDERING en LOF ervoor ('k wou zo graag véééééééééél meer passeren hier, moet m'n tijd nogal verdelen)...

              Voor de CREW: jullie slàgen erin, om ondanks kleinmenselijkheden (van horen zeggen maar kan het me voorstellen) het goeie/leuke te laten bestaan en groeien. DA'S GEWELDIG !!!!

              Ge weet toch he, er zijn al vaker fora tenonder gegaan... die beheerders (hoe begrijpelijk ook) bezweken daaronder,
              maar jullie blijken STERK te zijn, wat tot voordeel is van de overgrote meerderheid van gepassioneerde gebruikers. Proficiat voor die sterke ingesteldheid.
              Bravo, en dank voor alle moeite

              wie kijkt als een kind en poëzie in alles vindt,
              wint aan levenswaarde

              Comment


              • #67
                Met aandacht heb ik dit topic gelezen omdat het mij meteen ook opviel. Door omstandigheden is het lang geleden dat ik hier nog eens langs ben geweest. Weet dat jullie een goede beslissing hebben genomen, rotte appels horen hier niet thuis. Ik heb zelf al mogen ervaren dat dit een heel goed forum is en ik weet dat je hier veel kunt opsteken en op heel wat mensen kunt tellen. Jullie doen het allemaal heel goed hoor nogmaals een dikke proficiat en van harte doe zo voort jullie krijgen allemaal mijn steun.
                Grtz, Patrick
                http://www.trikke.be
                Ik doe het met Canon.

                Comment


                • #68
                  Juist BD crew. De barometer kan danig zakken bij zulke negativisten. Ik heb weinig tijd en daarom zeer weinig gepost maar kom toch elke dag even langs het forum. Er is zoveel interessants te lezen, een pure ontspanning. Doe verder en smijt het ongedierte er maar uit.
                  Veel succes en dank voor de inspanningen
                  Miel

                  Comment


                  • #69
                    Hallo Miel , wij zijn blij weer iets van u te horen ( tijdje geleden op 2é BD dag in Meise )
                    Groeten

                    Erik.D en Trees

                    Comment


                    • #70
                      Waarde BD Crew, beste collega's, mijn dank aan ieder die hier een positieve bijdrage levert. Het leven is alle dagen knokken , wikken geven en nemen. Fotografie is dan ook mijn uitlaatklep en heeft mij alvast veel gegeven. Als ik al tijd heb kom ik hier dan ook eens graag ontspannen en dat kan dank zij jullie en ik wil dat graag zo houden. Vandaar ook mijn onvoorwaardelijke steun voor een positief BD en aan ieder vele mooie beelden in 2003.
                      Luc "iKKe"
                      http://www.jip.be/luc

                      Comment


                      • #71
                        Wegwerkzaamheden, onder gelopen tunnels, filles,
                        ik laat mij niet aflijden. Ik leef met die
                        zalige gedachte dat ik zo een ijsgekoelde... foto zal posten bij BD.
                        Ach BD-liers, BD-liers de glaasjes van plezier.
                        Het forum met vriend en ruggespraak.
                        Drink maar ....... POST MET MAAT.
                        Met de beste groeten.

                        Comment


                        • #72
                          Jaja, Sven, Peter, Jimmy, Erik en Wim,
                          Ik had me al meermaals afgevraagd hoe jullie dit volhouden. Chapeau!
                          Je zal wel gemerkt hebben dat ik iets minder op dit forum vertoef dan vroeger, maar ik kom toch nog wel regelmatig eens langs.
                          Jullie hebben mijn volledige sympathie. Hopelijk is dit geen nieuws.
                          Groeten,
                          Jos
                          http://www.jos-echelpoels.smugmug.com

                          Comment


                          • #73
                            Als onderbeginneling (sinds 04 december op deze site) kan ik mij volmondig aansluiten bij de positieve voorgaande commentaren.
                            Het immense werk van de BD crew verschaft ons niet alleen uren plezier maar schept ook een band tussen de leden onderling. Anderzijds beantwoordt deze site aan een behoefte van heel wat mensen om betere en mooiere foto's te maken. Nu hebben we ten minste een plaats waar we in verband met onze hobby een vraag kunnen stellen en bovenal een interessant antwoord kunnn krijgen.
                            Langs deze weg wordt aan de positieve ontwikkeling gewerkt van de kunstbeoefening.
                            Nogmaals van harte proficiat en moge BD nog lang aanwezig zijn in cyber-space.
                            "A thing of beauty is a joy for ever."

                            Comment


                            • #74
                              Hallo BD-crew en BD-leden.

                              Ik ben nog niet zo lang lid van BD maar ik denk inderdaad dat het meer dan zijn plaats heeft verdiend en er alles aan moet gedaan worden zodat het blijft. Odebetuigingen zijn niet echt meer nodig, daar zijn de vele reacties op dit topic een "levend" bewijs van. Ik zou gewoon voorstellen om op onruststokers en ander stukken ongeregeld gewoon niet meer te reageren. Deze personen hebben er immers juist plezier in om te kijken naar de vele reacties op hun belachelijk gedoe. Als mijn hond thuis iets mispeutert is de beste straf hem negeren. Na een paar uurtjes krijgt hij het daar erg moeilijk mee en zal hij de volgende keer (misschien) wel eens nadenken. Daarbij, bij het negeren van die "sujets" kan men zijn/haar energie richten op positieve dingen. Wat niet uitsluit dat we de crew van BD niet moeten bijstaan in moeilijke omstandigheden. Bij deze ...

                              mvg,
                              Giant Pat
                              Do or Do Not - There is no try ...
                              www.giantpat.be

                              Comment


                              • #75
                                Er is al zo veel gezegt en geschreven waar ik het mee eens ben.
                                dus vooral door gaan met BD, ik zou niet weten wat ik zonder dit form zou moeten doen!
                                Vr.groeten Discus
                                Canon G2
                                http://home.hccnet.nl/r.toor/

                                Comment

                                Working...
                                X