Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Open brief aan de forumleden ...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Bedankt BD (crew en members).

    Ik heb hier al enorm veel geleerd en kom hier dan ook dagelijks al voor zeker meer dan 1 jaar. Doe gewoon zo voort en aan de mensen die met een probleem zitten regel het via email niet op het forum.

    Comment


    • #32
      Zowaar een keer met Stef eens

      Ben ondertussen ook alweer tig maanden met het BD virus besmet. Als webmees en fotofiel krijg je wel eens reacties met ondoordachte uitspraken. Daar doe ik niets mee omdat ik er domweg geen energie in wil steken, echter mensen die met doordachte reacties komen help ik graag. Als het BD ooit mijn hulp nodig heeft, dan zal ik er graag de energie in steken, omdat ik maar al te goed weet wat het voor een werk en inspanningen met zich mee brengt.

      Natuurlijk is een website/forum niets zonder z'n gasten, maar orde zal, en moet er zijn, dat is wel bewezen in het verleden. Gelukkig beschikt het gros van de bezoekers over gezond verstand en een dosis humor. Dus voor 2003, 2004, 2005 zie ik het wel positief in

      En nog een kleine hint voor de ID fakers, ga eens ergens in een hoekje van uw kamer staan met uw neus tegen de muur en probeer eens een kwartiertje reëel na te denken.

      Voor mij is en blijft BelgiumDigital een plek om te ontspannen en te genieten van jullie foto's. De ene foto spreekt me meer aan dan de ander, maar juist door de grote verscheidenheid aan onderwerpen heb ik ook andere foto's leren waarderen. Daarom weet ik zeker dat ik hier nog een boel zal opsteken, en dat dankzij de crew en de 'gasten' hier.
      http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

      Comment


      • #33
        Waar zijn die herrieschoppers? Ik lust ze wel rauw!

        ... even serieus!
        Eigenlijk mogen we blij zijn dat BD-Crew er zo emotioneel op reageert. Dit kan alleen maar betekenen dat ze dit forum/deze site met hart en ziel dragen. Zonder dat engagement bestaat deze site niet!

        Kop op en keep on shooting! De beeldjes dan, en niet op mekaar hé!

        PS
        Kunnen jullie eens geen open brief schrijven naar mijn werkgever. Sinds ik hier op het forum zit, geraak ik 's ochtends niet uit bed, ben ik niet meer uitgeslapen... dit heeft zo zijn gevolgen!!! LOL

        Dank u wel.

        Comment


        • #34
          Het onvermijdelijke is hier dan ook maar gebeurd, hoe meer volk op een forum, hoe groter de kans op ruzie.Het gebeurd op ieder forum, maar hier op BD vind ik dat er op de meest demokratische manier wordt gemodereerd.Op de meeste forums word er geband voor het minste, hier krijgen de mensen veel krediet, maar omdat de crew ook de tijd niet heeft om alles perfect te volgen, wordt soms ten onrechte aangenomen dat de ene al iets meer mag dan de andere.Dat sommigen hier dan e-mail gebruiken om hun ruzie verder uit te vechten is O.K. , maar dat ze het dan houden met dat mailen alleen, en het niet vermengen met postings op dit forum, want dat is voor iedereen verwarrend en draagt niet bij tot de spirit van BD. Met dank aan gans de crew.
          Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

          Comment


          • #35
            Originally posted by Triker
            Zowaar een keer met Stef eens

            Ben ondertussen ook alweer tig maanden met het BD virus besmet. Als webmees en fotofiel krijg je wel eens reacties met ondoordachte uitspraken. Daar doe ik niets mee omdat ik er domweg geen energie in wil steken, echter mensen die met doordachte reacties komen help ik graag. Als het BD ooit mijn hulp nodig heeft, dan zal ik er graag de energie in steken, omdat ik maar al te goed weet wat het voor een werk en inspanningen met zich mee brengt.

            Natuurlijk is een website/forum niets zonder z'n gasten, maar orde zal, en moet er zijn, dat is wel bewezen in het verleden. Gelukkig beschikt het gros van de bezoekers over gezond verstand en een dosis humor. Dus voor 2003, 2004, 2005 zie ik het wel positief in

            En nog een kleine hint voor de ID fakers, ga eens ergens in een hoekje van uw kamer staan met uw neus tegen de muur en probeer eens een kwartiertje reëel na te denken.

            Voor mij is en blijft BelgiumDigital een plek om te ontspannen en te genieten van jullie foto's. De ene foto spreekt me meer aan dan de ander, maar juist door de grote verscheidenheid aan onderwerpen heb ik ook andere foto's leren waarderen. Daarom weet ik zeker dat ik hier nog een boel zal opsteken, en dat dankzij de crew en de 'gasten' hier.

            Inderdaad! Goed gezegd.
            Ik denk dat haast iedere weldenkende BD'er zo over denkt.

            Ik wist eigenlijk niets van wat er zich allemaal achter de schermen bij BD zich afspeelde tot op heden. Het was dus ook eigenlijk behoorlijk schokkend nieuws toen ik hoorde wat sommige "mensen" op dit forum kennelijk doen. (sfeer verzieken, boze emails sturen naar forumbeheerders enz)

            Het is fijn te zien dat de BD crew hier toch even openheid van zaken geeft en hun onvrede daarover meld, zodat de mensen die dit aangericht hebben zich realiseren wat ze allemaal aanrichten EN dat de mensen die dit niet wisten (zoals ikzelf!) ook weten wat er allemaal gaande is. Ik hoop op een goede voortzetting van dit forum omdat ik ook van mening ben dat er veel te leren valt, gezellige sfeer kan zijn en er veel leuke kiekjes gepost en/of bezichtigd kunnen worden.

            Oja, en kritisch zijn moet op zijn tijd kunnen, maar wel gepast, netjes en goed doordacht. Daarbij moeten we elkaars meningen kunnen respecteren en bij foto's bedenken dat jouw smaak misschien wel eens kan verschillen van anderen!

            Nogmaals vele dank voor alles en alle goeds voor nu en de toekomst.

            Mensen pak die camera's en laten we weer genieten van elkaars fotowerk, tips, trucs en de ongekend goede humor van de meeste BD'ers.

            PS>> Ik weet ook wat het is om een site te moeten onderhouden, ik heb dan wel een kleine fotosite en die komt al maar niet af omdat ik er gewoonweg de tijd niet voor kan vinden, moet je nagaan wat een tijd een grote druk bezochte site als BD dan wel niet met zich meebrengt! Ook ik heb mij dit vroeger niet goed gerealiseerd totdat ik zelf een site(je) moest gaan onderhouden!
            Dus nogmaals chapeau voor het beheer!!!!

            Comment


            • #36
              Beste Jaja, Sven, Peter, Jimmy, Erik en Wim,

              We staan als één man achter jullie!
              en we staan achter de beslissingen van de crew.
              Diegene die zich daar niet kan bij vinden horen hier niet thuis.
              BD is de vriendelijkste en sympatiekste site die ik ken.

              En wie ons forum aanvalt zullen we hardhandig aanpakken ( zie foto)

              Comment


              • #37
                LOL , Mic.

                Veel meer kan ik er niet meer aan toevoegen. Volhouden, BD-crew, voor de vele andere members die Belgium Digital niet meer zouden kunnen missen (o.a. ik ). Wij zijn jullie zeer dankbaar om Belgium Digital alive and kicking te houden.



                Nikon D70

                Comment


                • #38
                  Als je een rotte appel ziet en je bijt er in dan word je zelf ziek.
                  Als je een rotte appel links laat liggen heb je er zelf weinig last van en zal deze vanzelf wel wegteren ...

                  Sterkte aan de BD-crew en dat deze site + forum nog lang mag blijven bestaan !
                  Mijn fotowebsite : www.filover.be

                  Comment


                  • #39
                    eerst ging ik niet op deze topic antwoorden omdat ik dacht dat het net de "rotte" appels in zicht bracht .. nu denk ik dat het ook een kans kan zijn om de "blozende" appels in zicht te brengen ..

                    Als je een rotte appel ziet en je bijt er in dan word je zelf ziek.
                    je hoeft niet ziek te worden van in een rotte appel te bijten .. maar smaken doet het nooit ..
                    [HR width=50%]

                    in ieder geval, ik ben ervan overtuigd dat er hier meer sympatieke mensen zijn met wie ik mijn hobby kan delen, die ik kan helpen en die mij helpen, dan dat er hier andere mensen vertoeven .. ook al proberen die paar enkelingen zich met meerdere nick's groter voor te doen dan ze zijn ... ik lees enkel de topics en replys die interessant zijn .. de andere filter ik er toch uit, en beschouw ik als ongeschreven

                    keep up the good work, Jaja, Sven, Peter, Jimmy, Erik en Wim!
                    we zijn er ook om jullie op onze beurt te steunen! .. een voor allen, allen voor een!

                    Comment


                    • #40
                      Met die serverprobleempjes de laatste dagen krijg ik soms al afkickverschijnselen als ik na 5 minuten nog niet op het forum geraak. Ik ben dan misschien niet iemand met 5 sterretjes onder mijn naam, maar als ik enkele minuten tijd heb kom ik hier es kijken. Heb dan ook veel geleerd en 't is een toffe sfeer hier. Laten we het zo houden en we gaan nog lang kunnen genieten van deze site!! En als ik bij die kleine discussie ivm de verkoopafdeling wat te 'commanderend' overkwam, mijn excuses hierbij, was enkel de bedoeling om fatsoenlijk te discussiëren om een juiste lijn te trekken tussen gewenst aanbod en hetgeen niet gewenst is en geen 'aanval' op de crew!

                      Keep up the good work!!

                      :: http://www.dpix.be ::

                      Comment


                      • #41
                        Ik heb hier zeer veel bijgeleerd op korte tijd ivm één van mijn hobbies, maar, nog belangrijker misschien, heb ik hier veel enthousiaste en interessante mensen ontmoet waarmee ik het erg leuk toeven vindt.

                        Kortom, bedankt voor dit alles en keep up the good work, Jaja, Sven, Peter, Jimmy, Erik en Wim.
                        ToM.___ //Fuji s602.
                        www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
                        It goes to 11 you know? 1 louder.

                        Comment


                        • #42
                          Open brief aan de BD-Crew :

                          Ik hou van jullie allemaal!
                          Dag dag
                          Vonne

                          The only real failure is to give up trying!

                          http://www.yvonnew.com
                          http://www.vonne.web-log.nl
                          and HFC forever!

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by Triker
                            Ben ondertussen ook alweer tig maanden met het BD virus besmet. Als webmees en fotofiel krijg je wel eens reacties met ondoordachte uitspraken. Daar doe ik niets mee omdat ik er domweg geen energie in wil steken, echter mensen die met doordachte reacties komen help ik graag. Als het BD ooit mijn hulp nodig heeft, dan zal ik er graag de energie in steken, omdat ik maar al te goed weet wat het voor een werk en inspanningen met zich mee brengt.

                            Natuurlijk is een website/forum niets zonder z'n gasten, maar orde zal, en moet er zijn, dat is wel bewezen in het verleden. Gelukkig beschikt het gros van de bezoekers over gezond verstand en een dosis humor. Dus voor 2003, 2004, 2005 zie ik het wel positief in

                            En nog een kleine hint voor de ID fakers, ga eens ergens in een hoekje van uw kamer staan met uw neus tegen de muur en probeer eens een kwartiertje reëel na te denken.

                            Voor mij is en blijft BelgiumDigital een plek om te ontspannen en te genieten van jullie foto's. De ene foto spreekt me meer aan dan de ander, maar juist door de grote verscheidenheid aan onderwerpen heb ik ook andere foto's leren waarderen. Daarom weet ik zeker dat ik hier nog een boel zal opsteken, en dat dankzij de crew en de 'gasten' hier.

                            Dit is zo goed beschreven, Merci Triker.........

                            Jaja, Sven, Peter, Jimmy, Erik en Wim: Zeer bedankt voor het openstellen en onderhouden van deze geweldige thuisbasis

                            mvg,
                            Z900
                            Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

                            Comment


                            • #44
                              Ik hou van jullie allemaal!
                              en van ons toch ook een beetje zeker Vonne ?
                              Peter

                              http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
                              http://www.photoblog.be/peterwarson

                              Comment


                              • #45
                                KORT MAAR BONDIG: VOLLEDIG AKKOORD MET DE BD-CREW!
                                'k Kan mij volledig inleven in hun ontgoocheling en voel de dingen perfect en volledig aan, zoals zij dat doen. Had de brief als lid van BD-crew (als ik dat was ) niet beter kunnen schrijven
                                Bedankt BD-Crew!!!



                                Sam greetzzzzzzz U
                                -------------------------------------------
                                Never apologize for showing feeling.
                                When you do so, you apologize for the truth.
                                -------------------------------------------
                                Canon Stuff

                                Comment

                                Working...
                                X