Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Open brief aan de forumleden ...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Alles is al gezegd ... dikke pluim voor BD en jullie zien nu wel dat de 'tegenwerkers' serieus in de minderheid zijn... dus laat die je niet van je stuk brengen !
    Jan
    www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

    Comment


    • #47
      Kijk, als ik thuis ben is BD een deel van mijn huisbewoners: computer staat (bijna) hele dag op BD enz.
      Dit wil ik zo houden en ik gedraag me op BD zoals jegens mijn medebewoners: met respect.
      Laat ons dit zo houden.
      BD is geen vuilnisbak waar je je frustratie kan inkieperen en om dan vrolijk een ruzie zich te zien ontspinnen. Dit doe ik ook niet bij anderen.

      Voor de rest zijn hier vele zaken gezegd waar ik me bij aansluit.
      Mijn welgemeende complimenten aan de hele crew !

      Groeten,
      Saluti,

      Pascal

      Comment


      • #48
        Ik ben het er ook mee eens ...
        Go BD Go
        Hopelijk zal dit probleem snel opgelost worden zodanig dat we op een normale manier door kunnen gaan ...
        Once photography enters your bloodstream, it's like a disease ...
        -------------------------------------------
        Girly
        --------------------------
        Nikon Coolpix 880 - Canon EOS 300D
        --------------------------

        Comment


        • #49
          Ook ik ben het volledig eens met het bd crew, er zijn al zoveel lovende woorden gezegt over deze mensen dat ik enkel in herhaling kan vallen maar dit wil ik nog even kwijt, zonder bd zou elke avond een stuk minder leuk zijn en ik hoop nog vele jaren te kunnen genieten van deze site.
          Hopelijk hebben de ruziemakers het begrepen na het lezen van de brief en hebben ze nog een beetje respect.
          Voor wie het ruzien toch niet kan laten heb ik een volgende tip, maak een website bv. (www.ruzie.mee )met forum en maak daar ruzie zoveel als je wil maar hou het hier gezellig.

          digiron

          Comment


          • #50
            Originally posted by digiron
            Ook ik ben het volledig eens met het bd crew, er zijn al zoveel lovende woorden gezegt over deze mensen dat ik enkel in herhaling kan vallen maar dit wil ik nog even kwijt, zonder bd zou elke avond een stuk minder leuk zijn en ik hoop nog vele jaren te kunnen genieten van deze site.
            Hopelijk hebben de ruziemakers het begrepen na het lezen van de brief en hebben ze nog een beetje respect.
            Voor wie het ruzien toch niet kan laten heb ik een volgende tip, maak een website bv. (www.ruzie.mee )met forum en maak daar zoveel als je wil maar hou het hier gezellig.

            digiron


            Hahahaha, die vind ik echt goed!!!

            Sam greetzzzzzzz U
            -------------------------------------------
            Never apologize for showing feeling.
            When you do so, you apologize for the truth.
            -------------------------------------------
            Canon Stuff

            Comment


            • #51
              Ik zal het maar bekennen, IK geloof nog in Sinterklaas.
              Maar het is NIET waar dat hij straks weer op de stoomboot naar Spanje stapt om een jaar lang weg te blijven.
              Voor mij komt Sinterklaas al sinds vorig jaar augustus dagdagelijks minstens een half uur langs.
              Hij toont mij schitterende foto's, en geeft er zeer veel en interessante uitleg over. Hij leert mij om te gaan met mijn speelgoed (een G1 en PS).
              En zijn meer dan 1000 zwarte pieten maken er een vrolijke bende van.
              Al goed dat de hoofdpieten (Jaja, Sven, Peter, Jimmy, Erik en Wim) blijven zorgen dat de zaak goed blijft draaien, ook als de gewone pieten teveel kabaal maken.
              Ik zou, om in de sfeer van vandaag te blijven, bijna een liedje gaan zingen.
              Dank U Sinterklaas, en tot...
              morgen.

              Comment


              • #52
                Bijna dagelijks breng ik een bezoekje aan BD om er eens te 'neuzen'. Ik vind het fantastisch om de diverse foto's te bekijken en er via de diverse commentaren iets van op te steken. Dat heel wat fotografen hier hun kennis willen delen vind ik gewoonweg schitterend. Ik ben reeds 15-tal jaar fotograaf maar pas sinds korte tijd digitaal bezig. Ik heb nog veel te leren zowel op vlak van digitale technieken, internetgebeuren (hoe krijg je foto's op je webspace bvb) alsook op fotografisch gebied (daar geraak je nooit volleerd van).
                Nergens in mijn fotografische carriérre heb ik al deze items op één plaats gevonden; tot ik BD leerde kennen.
                Dank aan de BD crew en de positief ingestelde leden. Doe zo verder, als ik foto's op mijn toegekende webruimte krijg begin ik ook foto's te posten!

                positieve groeten,
                Joxy

                groeten,
                Joxy

                Comment


                • #53
                  BD-crew,

                  'k Geniet hier van prachtige foto's en van de humor, leer hier alle dagen veel bij en maak voor mezelf uit wat ik mooi of minder mooi vind.

                  Ben het volledig eens met alle hierboven vermelde positieve reacties.
                  Kan jullie frustratie begrijpen, zeker wanneer ik verneem dat jullie dit allemaal belangloos en in de vrije uurtjes fixen.

                  Laat jullie niet kisten jongens door enkele, om welke reden dan ook, mistevreden members.

                  Dirk

                  Comment


                  • #54
                    <font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">Beste BD crew, Chapeau, je moet het maar doen, belangenloos een site rechthouden. Ben sedert anderhalve maand lid geworden. Heb al enorm veel geleerd, waarvoor dank. Ben ondertussen ook overgeschakeld van analoog naar digital (coolpix 5700 - droom van een toestel, als amateur).Voor mij blijft het een toffe site, vriendelijke en gedienstige mensen. Af en toe ook al eens een minder lief antwoord gelezen. Valt voor, maar mag niet beledigend zijn. Het blijft tenslotte voor iedereen ontspanning, niet? Doe zo voort en laat jullie niet ontmoedigen door een handvol mensen met minder goede bedoelingen.Pol.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

                    Comment


                    • #55
                      Ik ben volledig akkoord en kan je dit meegeven.
                      In mijn pionierstijd, labg geleden dus , heb ik een BBS gedraaid.
                      Dat was de voorganger van het internet. De problemen die jullie hier
                      hebben had ik destijds ook al.
                      Er is weinig tegen te doen, je kan ze eventjes verwijderen maar ze
                      komen toch terug. Het beste is van met geen enkel woord te reageren.
                      Na enkele dagen valt dat vanzelf stil. Wanneer je gaat reageren blijven ze u verder uitdagen want dat geeft hun een soort kick.
                      Dus gewoon je verstand op nul zetten en niet reageren.
                      Laat jullie niet op stang jagen door die enkelingen die er plezier in
                      scheppen om een forum te verzieken. Het gebeurd op ieder forum, op iedere chatsessie, voor mij is het gewoon de agressie van de hedendaagse tijd. Ge voelt dat overal. Dus mensen laat het gewoon aan jullie voorbijgaan en doe zo voort. WIj hier duimen voor jullie.
                      Prachtig werk dat hier geleverd wordt en er zitten meer goede dan slechte bezoekers op dit forum hou dat in je gedachten.

                      Comment


                      • #56
                        Bedankt BD-Crew & Co

                        groetjes mia
                        altijd welkom op..... http://www.toeze.be

                        Comment


                        • #57
                          Ik ga hier volledig mee akkoord met wat Mon zegt.
                          Alhoewel ik vond dat de open brief van de crew hier zeker op zijn plaats is, wou ik eerst niet reageren, omdat dit weeral aandacht geven was aan.....terwijl die gewoon moeten genegeerd worden.

                          Nu ik maak van de gelegenheid gebruik, en dat is de enige reden waarom ik reageer, om ook mijn dank te betuigen aan de crew voor alle inspanningen, maar dit is niet de eerste keer dat ik dit echt gemeend doe.
                          Héél erg bedankt crew, en ook bedankt beste forumleden.
                          Willy.

                          Comment


                          • #58

                            Ben ook een frequente bezoeker. Heb al een paar keer zin gehad om mij te "moeien" in sommige dwaze discussies, maar nooit op de "post" knop geduwd .
                            Voor een keertje moei ik me wel: hup bd-crew hup!

                            Groeten,
                            Tom

                            Comment


                            • #59
                              Ben het met de meeste sprekers hier volledig eens!
                              Het forum verdient de steun van de gebruikers. En de mensen die Bd en het forum mogelijk maken?: geweldig, bedankt! Keep up the good work!

                              gert
                              Come on, don't be a bore: visit my photolog!BlackAdder's Finest Photographs

                              Comment


                              • #60
                                We zijn hier met zijn vijven in ons gezin, maar k'zou tegenwoordig beter zeggen "met zessen" want BD eist hier ook al heel wat aandacht op! Maar t'is met groot plezier.In de eerste plaats te danken aan jullie "de crew" maar ook aan de vele forumleden die het goed menen op deze site! Dank aan iedereen.
                                fredje.

                                Comment

                                Working...
                                X