Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

I love hair

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: I love hair

alles over God: maar tis wel waar SchoonSpikke!
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
      Heel leuk dat je in uw blog uw opstellingen van uw fltsen zet!!
      Graag eens een linkje. Ik vind 'em niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
        Bescheidenheid is een menselijke eigenschap die ofwel als een deugd ofwel als een zwakte wordt gezien. Hoe deze wordt gezien is uiteindelijk afhankelijk van je perspectief. Er bestaan in de diverse woordenboeken verschillende definities voor "bescheidenheid"; vaak wordt dit gelijk gesteld aan nederigheid, verlegenheid of eenvoud. In de tegenwoordige maatschappij kunnen al deze definities van bescheidenheid als negatief worden ervaren, omdat we ons vaak op ons "zelf" concentreren: "zelf"-respect, "zelf"-expressie en "eigen"-waarde.

Desalniettemin kan een bescheiden individu beschouwd worden als een mens met positieve eigenschappen. Bescheidenheid hoeft geen gebrek te zijn; iemand die zijn eigen sterke en zwakke punten herkent en tevreden is met wie hij of zij zelf is zal geen concurrentie en druk van anderen voelen.
        Een dergelijk iemand is er tevreden mee om in volledig bewustzijn van zichzelf met anderen om te gaan, om binnen de grenzen van zijn eigen vermogen te functioneren en om tevens met zelfvertrouwen binnen de grenzen van zijn eigen beperkingen te functioneren. Iemand die in eenvoud leeft en zich als zodanig gedraagt voert de dagelijkse taken en opdrachten uit zonder dat hier eerst een loftrompet voor nodig is. Het is niet nodig om dit onder de aandacht van anderen te brengen. Bescheidenheid gaat zachtmoedig te werk, maar met niet minder perfectie en zorg dan in het geval van mensen die hun daden continu moeten adverteren
        de pastoor spreekt hier wel de waarheid

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Queen Bekijk bericht
          de pastoor spreekt hier wel de waarheid
          Pastoor?

Onze Vader die in de hemel zijt, geheiligd zij Uw Naam.
          Uw Rijk kome, Uw Wil geschiede op aarde als in de hemel.
          Geef ons heden ons dagelijks brood
          en vergeef ons onze schulden,
          gelijk ook wij vergeven aan onze schuldenaren.
          En leid ons niet in bekoring, maar verlos ons van het kwade.
          Amen.
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

De updates vind ik zeer knap

mvg,

jeroen
            Canon 50D - Canon 70 - 200 F2.8 L IS - Canon 24 - 105 F4.0 L IS - Canon 50 F1.8 II - Canon Speedlight 430 EX II

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PSG Bekijk bericht
              Graag eens een linkje. Ik vind 'em niet.
              Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
              http://www.stevevandegaer.be

Comment

de eerste update is gewoon perfect voor mij
                de eerste daar zit zowat alles mis kwa bewerking, ik kan het zelf niet zo goed, maar dat was toch wel een blunder, niet?

keep up the good work, en kritiek is niet altijd zo slecht bedoeld hoor;
                No rules. Great shots.
                -

Comment

Wat een gedoe

Ik heb eens gegoogeled op "Jimmy Bollaerts"
                  en bv..

Daar staan echt wel van die "Vogue" achtige pareltjes tussen... Als deze dus ook van de TS zijn, chapeau dan, jij kan er écht wat van...

On the other hand...Maar manneke toch... Je zou volgens mijn opzoeking een goeie dertiger moeten zijn, maar de parlé die uit U komt ? De meeste pubers zijn dat stadium op hun 15de al voorbij... Ik kan bijna niet anders dan idd denken dat het een soort grap moet zijn zoals Robbydorine hierboven aanhaalt,

2. Van mij zal nooit iemand een foto zien, die ik voor een brochure of een promotiecampagne gemaakt heb, en wees gerust, ik heb er ook gemaakt, zij het wel in een totaal ander genre, VOOR de brochure verschenen is.
                  Dit getuigt m.i. van een onprofessionele houding die ik als opdrachtgever totaal niet zou appreciëren. Ik meende dan ook eerst hier niet te reageren, en onmiddellijk een mail te sturen naar de opdrachtgever, zodat hij de bedenkingen die "prutsers van fotografen maken" ook even mee kan lezen.
                  Zeer correct !
                  Last edited by tommmm; 26 juli 2009, 23:15. Reden: Schrijffout

Comment

Working...
                  X