Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Frank ik snap niet dat je zegt dat de eerste een mooie is..De opnames wel maar de bewerking heeft veel weg van een Babe uit een Xbox 360 spel..Ik zou eens graag de originele zien.
Sorry maar ik denk er niet alleen zo over denk ik..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
ik vind ze alle twee wel mooi, en inderdaad je moet er voor zijn voor die softe huid maar ik vind dit nog kunnen.
je ziet ook dat hier met veel nauwkeurigheid aan gefotosoept is
ook de belichting vind ik subliemv
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Frank ik snap niet dat je zegt dat de eerste een mooie is..De opnames wel maar de bewerking heeft veel weg van een Babe uit een Xbox 360 spel..Ik zou eens graag de originele zien.
eerlijk gezegd vind ik dat ook het is er precies opgeplakt
eerlijk gezegd vind ik dat ook het is er precies opgeplakt
Ik snap wat je bedoelt met het beruchte 'opplak-effect' maar eerlijk gezegd zie ik dat hier niet. De locatie en wolken zijn erg mooi. Zo wil ik het ook in mijn buitenfoto's.
Smaken verschillen nu éénmaal, niks mis mee
EDIT: net de voor-en-na van de eerste foto tegengekomen (het internet heeft geen geheimen voor mij ). Prachtwerk!
Ik snap wat je bedoelt met het beruchte 'opplak-effect' maar eerlijk gezegd zie ik dat hier niet. De locatie en wolken zijn erg mooi. Zo wil ik het ook in mijn buitenfoto's.
Smaken verschillen nu éénmaal, niks mis mee
EDIT: net de voor-en-na van de eerste foto tegengekomen (het internet heeft geen geheimen voor mij ). Prachtwerk!
in dat geval moet je gaan blenden voor dit resultaat
Probleem is dat je nooit kan zien wat iemand anders ziet.
Ik ben iemand die enorm houdt van surrealisme en over the top, als het het beeld maar ten goede komt.
En hier vind ik het fantastisch.
heb net ook de voor en na bekeken en dan blijkt toch wel dat het model van nature al een heel gladde huid heeft en dat de ts uiteindelijk niet zo hard heeft overdreven als je in eerste instatie zou denken voor mij in ieder geval 2 hele mooie
Canon 5D mkII,30D,500D EF 100mm F 2.8 Macro USM, Canon EF 70-200mm F/2.8 L IS USM II
Comment