Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

I love hair

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: I love hair

Oorspronkelijk geplaatst door lana Bekijk bericht
    ze heeft vast een hele mooie huid & kvind het een heel mooi plaatje... so good work models & photographer... maar de nabewerking is echt niet ok...

nu heb je 2 opties... of heel hard blijven roepen of kijken & verdergaan
    Mee eens. De compositie is gewoon perfect evenals de expressie van je modellen. Enkel de nabewerking is niet van hetzelfde niveau.

En iedereen heeft het hier over de huid van de vrouw (wat klopt), maar wat je met de kin van de man gedaan hebt is in mijn ogen toch nog net iets erger.
    www.pixation.be

Comment

Persoonlijke mening, he! -->

Mondhoeken van de dame zijn ongelukkig scherp tgo de blurry skin.
      Witte uitgebrande vlekje op topje van de neus stoort
      De twee "pukkeltjes" van de dame zijn mee-geblurred (oftewel wegklonen, oftewel niet mee blurren), want dit staat in ongelooflijk contrast hoe je de wang van de man geblurred hebt, en z'n baardgroei scherp laten staan hebt. Vooral de donkere vlek onder z'n mondhoek valt op.

De compositie vind ik dik ok, de belichting ook, maar de afwerking is niet top.

Nu, beste Jim007. U post in "showcase", het forumonderdeel waar je je aan scherpe kritieken kunt verwachten. Ik vind uw reaktie behoorlijk lame, en behoorlijk onprofessioneel. Live with it, turn the page, go on, and learn something!

Greetz!
      www.brunodyserinck.be
      https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Iedereen heeft het over de huid.
        Ik weet niet of het passend is om het over de make up te hebben, maar ze hebben het meisje precies twee blauwe ogen geklopt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jim007 Bekijk bericht
          wete wat allemaal ( ale niet allemaal) maar aan al die zeveraars he die zogezegd alles goed en beter weten tot je hun werk bekijkt he
          bekijk het maar ben hier weg op dit forum de meeste onder jullie geven niet eens een defitge beoordeling op een foto , de dag dat jullie zelf een deftig beeld maken kom dan eens een deftige beoordeling geven op andermans werk en ja ik hoor jullie nu al zegge dat ik onbeleefd ben enz wel eerlijk gezegd kan me ni schelen ik heb al gemerkt dat hier een leuk klieksk zit dat andere graag afbreekt ipv te leren wat andere met jullie proberen te delen en nu praat ik niet alleen maar over mijn topic heb het al bij andere gezien hier . Wel voila men laatste post geniet er van en zeik tegen andere en blijf vooral proberen om ook es een goed beeld te schieten he doc grtz
          Dat heb je wel nog eens gezegd maar blijkbaar heb je toch meer nood aan veel oeeh's en aaach's dan je zelf wil toegeven, blijkbaar hunker je echt wel naar reacties van die bende onozelaars/amateurs hier ( zie http://forum.belgiumdigital.com/f41/...ml#post2302915 ), als je niet tegen kritiek kunt moet je idd niks meer komen posten en zeker al niet op een amateurforum, of kom je niet genoeg aan de bak op de pro fora ? Probeer in godsnaam iets met die kritiek te doen in de plaats
          Last edited by RDB; 22 juli 2009, 20:05.
          1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

Comment

Qua plaat een heel mooie om naar te kijken. Mooi licht mooie comp en mooie modellen.

Over de eindbewerking is al eea gezegd en ik volg helaas.
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
              Iedereen heeft het over de huid.
              Ik weet niet of het passend is om het over de make up te hebben, maar ze hebben het meisje precies twee blauwe ogen geklopt.
              hmmmm, eerste wat mij opviel is da stof op die sensor, kijk in haar nek en boven haar lip.
              hmmmm, kon het nie laten, sorry.

wat ik wil zeggen is, eerste kijk op foto was voor mij ok hoor, maar met commentaar te lezen kon ik wel begrijpen wat anderen zeiden, heb juist een reply geplaatst in andere post over appelboom hoe tof ik het vond dat hij harde kritiek positief opvatte en dat ik dit wel meer wou zien, en dan kom ik hierop, en vond dit jammer. Je moet nu niet eenmaal akkoord gaan, maar verdedig je dan met jou standpunten, dan kan er nog over gebabbeld worden, en ben je te erg aangevallen bij het lezen van commentaar, geef ne schruwel en denk eerst na voor je ontploft, vond je het onterecht, ga in de aanval, maar op een goeie manier.

sorry dude. I follow the rest.
              Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RDB Bekijk bericht
                Dat heb je wel nog eens gezegd maar blijkbaar heb je toch meer nood aan veel oeeh's en aaach's dan je zelf wil toegeven, blijkbaar hunker je echt wel naar reacties van die bende onozelaars/amateurs hier ( zie http://forum.belgiumdigital.com/f41/...ml#post2302915 ), als je niet tegen kritiek kunt moet je idd niks meer komen posten en zeker al niet op een amateurforum, of kom je niet genoeg aan de bak op de pro fora ? Probeer in godsnaam iets met die kritiek te doen in de plaats
                aaaaah! da's diene zelfde dude van "pure beauty"? hahahahaha... en hahahaha
                www.brunodyserinck.be

Comment

Misschien moet een TS als er twijfel is, gewoon een 100% cropje bijzetten.
                  Beetje meer werk, maar moddergevechten & co kosten ook het nodige werk én frustratie.

Comment

ik kan me moeilijk voorstellen dat een klant daar tevreden mee is, als het gratis is misschien wel .....
                    knappe plaat maar.....het shopwerk is helaas totaal mislukt! spijtig
                    http://www.jvs-photography.be/

Comment

Jim, je bent een keigoede fotograaf en je foto's zijn prachtig. Deze foto is qua compo en belichting een prachtige foto.
                      Maar PLEASE, doe niet zo koppig en arrogant en ontvang de kritieken over je bewerking van de huid als een vent. Wat je met de huid hebt gedaan, zowel bij de vrouw als de man ziet er gewoon echt niet uit. Het eerste wat mij opviel waren de moedervlekken die gewoon mee vervaagd zijn De schepte op de mond en mondhoeken steken draconisch af bij de dichtgesmeerde porieen van de rest van het gelaat....met alle respect, een willekeurige amateur shopper kan dit ook....eventueel wil ik je dat bewijzen.
                      Dit is NIET persoonlijk, ik wens je alle bekendheid en roem van de wereld toe en je verdient het....wat fotografie betreft. Maar land op aarde en probeer in te zien dat dit geshop echt WAY OVERDONE is.

Comment

En dan nog alles ontkennen ook... snap niet hoe iemand die blijkbaar pro opdrachten doet zo infantiel reageert... in een topic waar per definitie kritiek en opmerkingen volgen.

Toen ik de foto zag, zag ik eerst de bewerkte huid - op de vrouw en ook selectief op de man - pas dan het sensuele plaatje.
                        Kan toch onmogelijk de bedoeling zijn geweest.

De kaaklijn van het meisje - toch één van de belangrijkste kenmerken van een mooi model - verdwijnt bijna helemaal.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                          aaaaah! da's diene zelfde dude van "pure beauty"? hahahahaha... en hahahaha
                          Is dit echt nodig? Ik sluit me uiteraard aan bij de mening van de rest. Ik vind dit een prachtige foto wat compo enz. betreft. Echter het shoppen is er te veel aan. Maar kijk eens hoe bv Monica hier haar mening over geeft. Dit is op een mooie manier verteld hoe zij er over denkt. Sommigen proberen mensen tot het uiterste te drijven en lokken onnodige discusies uit. Al is de reactie van Jim op verschillende fotobeoordelingen ook niet hoe ze zou moeten zijn.

Greetz....
                          Greetz, Evolutionneke

Comment

Ik ben hier behoorlijk nieuw en onervaren op dit forum. Ik ben absoluut amateurfotograaf die graag mooie plaatjes schiet en beseft dat hij veel tekortschiet om ooit professioneel te kunnen worden. Maar ik doe m'n best.
                            Ik heb alle kritiek gelezen en soms gaat men te ver, maar de waarheid is dat je absoluut een mooie foto hebt gemaakt met een ongelukkige nabewerking. Of die kritiek van anderen nu uit frustratie, dan wel uit goed bedoelde overtuiging wordt gegeven is een punt dat ter discussie kan staan, maar als je je foto post in showcase, mag je je toch verwachten aan heel kritische blikken. En soms gaat men er over en soms zijn de reacties terecht. Feit is dat jouw reactie niet echt professioneel is en ik hoop dat je dat ook inziet en dat je toch nog de moed hebt om nieuwe foto's te posten. Ik kijk er al naar uit.

gr,

Mark Mendonck

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door evolutionneke Bekijk bericht
                              Is dit echt nodig? Ik sluit me uiteraard aan bij de mening van de rest. Ik vind dit een prachtige foto wat compo enz. betreft. Echter het shoppen is er te veel aan. Maar kijk eens hoe bv Monica hier haar mening over geeft. Dit is op een mooie manier verteld hoe zij er over denkt. Sommigen proberen mensen tot het uiterste te drijven en lokken onnodige discusies uit. Al is de reactie van Jim op verschillende fotobeoordelingen ook niet hoe ze zou moeten zijn.

Greetz....

Doe eens uw ogen open en lees m'n eerste post in deze topic!

Luister, diene gast wil inderdaad niet anders dan "ooooh's" en "aaaah's" horen op zijn werk. Maar vanaf er een beetje tegenwind is gaat hij ten aanval met lame reakties.
                              Ik kon m'n lach inderdaad niet onderdrukken dat hetzelfde liedje zich hier weer herhaald.
                              Ik vind dat kritiek gefundeerd moet zijn, wat ik ook gedaan heb.
                              als ik de optelsom van mijn posts met aangaande reakties even bekijk, zijn ze over het algemeen totaal niet vrij van kritiek en ik heb daar totaal geen probleem mee, ik gebruik de kritiek als middel om het te verbeteren.
                              Bij m'n laatste inzending, in het "plaats eens een extreme photoshop bewerking"-topic, heb ik een bewerking ingestuurd waar ik ongeveer 9 uur aan gewerkt heb (ik ben amateur, ja), en iemand vond het overdone... Kan ik ook uit m'n krammen schieten en zeggen: "wat denkt die wel?"... Maar in het licht van dit forum (is nog altijd een fotografie-forum) heeft hij wel gelijk: tis idd wat overdone. Ik heb enkel geargumenteerd dat ik geen gebruik gemaak heb van niet-fotografische elementen.

So... life goes on bro.
                              www.brunodyserinck.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jim007 Bekijk bericht
                                wete wat allemaal ( ale niet allemaal) maar aan al die zeveraars he die zogezegd alles goed en beter weten tot je hun werk bekijkt he
                                bekijk het maar ben hier weg op dit forum de meeste onder jullie geven niet eens een defitge beoordeling op een foto , de dag dat jullie zelf een deftig beeld maken kom dan eens een deftige beoordeling geven op andermans werk en ja ik hoor jullie nu al zegge dat ik onbeleefd ben enz wel eerlijk gezegd kan me ni schelen ik heb al gemerkt dat hier een leuk klieksk zit dat andere graag afbreekt ipv te leren wat andere met jullie proberen te delen en nu praat ik niet alleen maar over mijn topic heb het al bij andere gezien hier . Wel voila men laatste post geniet er van en zeik tegen andere en blijf vooral proberen om ook es een goed beeld te schieten he doc grtz
                                Lol, zij je dat ook al niet bij uw post "pure beauty"?
                                En waarom zouden we willen leren van iemand die heel veel slechte commentaar krijgt.
                                Kan zijn dat je de wereld denkt over jezelf, maar als de wereld denkt dat je niet goed bent kom je daar niet ver mee. Misschien leer jij beter eens luisteren naar mensen die ook weten waar ze mee bezig zijn ipv koppig uw eigen ding te doen en elke keer op uw bek te gaan.
                                Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                                http://www.stevevandegaer.be

Comment

Working...
                                X