Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

I love hair

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: I love hair

Oorspronkelijk geplaatst door jim007 Bekijk bericht
    het zal aan u liggen
    en eerlijk gezegd uwe comentaar zal me een worst wezen als ge niets anders kunt doen dan balken volg dan zelf wa cursussen ge hebt het zelf meer dan nodig kheb net uwe site eens bekeken en stop ook eens bij pearl ze doen der een actie
    Die hebt ge de vorige keer ook al bekeken

Beschaafd discussiëren is duidelijk niet aan u besteed dus ik zal het even op uw niveau zeggen: retard.
    www.pixation.be

Comment

zucht....hopeloos.
      Het ga je goed Jim
      Gelukkig heb je wel naar de amateurs geluisterd en aanpassingen aangebracht...
      waar zou de pro zonder prutsers zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jim007 Bekijk bericht
        het zal aan u liggen
        en eerlijk gezegd uwe comentaar zal me een worst wezen als ge niets anders kunt doen dan balken volg dan zelf wa cursussen ge hebt het zelf meer dan nodig kheb net uwe site eens bekeken en stop ook eens bij pearl ze doen der een actie
        Onbeschofte vent , blijkbaar nooit een opvoeding gekregen , mijnheer Bollaerts, schande dat zo iemand zich prof noemt .

Comment

Ik heb me even door de pagina's heen geworsteld, en dat puur omdat mijn mond letterlijk openvalt.

Ik ken Jimmy van naam, en heb al mooi werk van hem gezien, zo ook deze keer.
          MAAR!!!!: Wat hier op pagina 1 staat is een hele mooie foto die zonder enige twijfel verprutst is door de nabewerking. Hier is surface blur of Median noise gebruikt, en als TS dit ontkent is dat wel héél erg dom, want dan is het net alsof hij volhoudt dat iets dat blauw is toch rood is.
          De eerste toevoeging met crop is gewoon erg goed. Goede huidbewerking en gewoon prachtfoto's.
          Bij die laatst geplaatste kleurenversies is weer teveel gesoft.

Beste Jimmy,

Laat mij vooropstellen dat je een goede fotograaf bent, maar deze keer heb je overduidelijk geblunderd, en je maakt het nog véél erger door het gewoon stijfkoppig te blijven ontkennen. Je komt hierdoor erg arrogant over en beledigd mensen onterecht, en da's nergens goed voor, want al ben je nog zo goed, bedenk dan dat er altijd mensen rondhuppelen die nog vele malen beter zijn.

Geef je fout gewoon toe, leidt een stukje gezichtsverlies, trek je schoenen aan en ga weer op beide benen staan. Alleen zo kom je verder.

En als je nu nog steeds blijft ontkennen dat die eerste niet gesoft is, dan kan ik jou helaas nooit meer serieus nemen.

Groetjes, Marius
          Zonder *Klik* geen foto!!!http://www.mariussuiker.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mariussuiker Bekijk bericht
            Ik heb me even door de pagina's heen geworsteld, en dat puur omdat mijn mond letterlijk openvalt.Groetjes, Marius
            lol.. ben nu op vakantie en eerlijk is eerlijk.. hier kan geen goed boek tegenop
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

ik twijfel sterk of jimmy wel degene is die hij beweert te zijn......
              ik ken verschillende prof fotografen waarbij meneer jimmy in het niets verdwijnt met zijn foto's maar zo een pretentie heb ik nog nooit bij geen van allen gemerkt ...
              de meeste goede fotografen zijn trots dat wel maar gij Jimmy amai, je mag van mij je fotokes voor uzelf houden pfffff zo nen dikke nek zeg......degoutant gewoon....
              http://www.jvs-photography.be/

Comment

MODS,

wordt het eens geen tijd dat hier een Slot op gaat want ik heb al lang een paar keer overgegeven....Dank U...
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                  MODS,

wordt het eens geen tijd dat hier een Slot op gaat want ik heb al lang een paar keer overgegeven....Dank U...
                  Mee eens - het gaat hier al lang niet meer over de foto's...
                  Web: http://www.hanscouwenbergh.be
                  Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

Comment

Dit topic doorlezen kost al heel wat tijd.
                    Er wordt inderdaad nogal wat met modder gegooid. Het topic zuiveren zou een nette bezigheid zijn, met de klemtoon op 'bezigheid'.
                    Mogen we alle leden vragen om enkel nog te antwoorden als het een bijdrage kan leveren.
                    Topics sluiten is niet onze wens, maar als de 'moddergevechten' blijven duren ligt het slotje klaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pixations Bekijk bericht
                      Die hebt ge de vorige keer ook al bekeken

Beschaafd discussiëren is duidelijk niet aan u besteed dus ik zal het even op uw niveau zeggen: retard.
                      Ik heb uw site ook bekeken en direct tussen mijn bookmarks gezet, misschien gaat hier wel iemand zeggen dat dat niet slim is maar volgens mij kan ik nog wat leren van wat ik daar zie.
                      Heel leuk dat je in uw blog uw opstellingen van uw fltsen zet!!
                      Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                      http://www.stevevandegaer.be

Comment

-----
                        Last edited by rsvb; 24 juli 2009, 23:46. Reden: topic sloeg als een tang op 1 varken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rsvb Bekijk bericht
                          Waarom niet het origineel geplaatst met de vraag aan de criticasters laat u maar eens zien wat u er van maakt?
                          Graag! Zeer graag zelfs!!!
                          www.brunodyserinck.be
                          https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Moderator je zou hier al veel moddergooien kunnen vermeden hebben door deze foto gewoon volgens de reglementen verwijderd te hebben. In de reglementen staat duidelijk dat er geen reclame mag gemaakt worden. Hier wordt duidelijk reclame gemaakt dus voor mij weg met deze foto.

On topic, ik denk dat jim hier gewoon met ons aan het lachen is en dat dit ook het doel was van deze foto. Een groot vuur stoken. En branden doet het.
                            Wat de foto betreft, als deze foto in de vorm, dat ze hier gepost is, zal gebruikt worden dan vreet ik mijn muts op en dat met kenteken(uit messing) er bij.
                            Ik vind dit wel een fantastische foto.
                            Het is een mooie compo. Niet origineel maar wel mooi.
                            Voor de rest is dit en schoolvoorbeeld van hoe een bewerking niet moet. Ik zou deze foto liever in de beginnershoek hebben omdat hier enorm veel is uit te leren voor de beginners. Wat er allemaal aan scheelt is al uitvoerig uitgelegd.
                            Mijn samenvatting Of JIM is met onze voeten aan het spelen of hij meent het en vind zijn foto echt goed maar dan geef ik de raad mee om eens naar een pro te gaan en een andere mening te horen dan niet pro's op BD.
                            Ook hier nog veel werk weggelegd voor de MOD
                            Robby
                            Minder tijd achter de computer
                            Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rsvb Bekijk bericht
                              Waarom niet het origineel geplaatst met de vraag aan de criticasters laat u maar eens zien wat u er van maakt?
                              Dan zou het ver gaan dat we al moeten bewijzen dat we het beter zouden doen dan de poster al moet je hier niet veel moeite doen om beter te zijn dan Jim
                              Robby
                              Minder tijd achter de computer
                              Is meer tijd achter de camera

Comment

Bescheidenheid is een menselijke eigenschap die ofwel als een deugd ofwel als een zwakte wordt gezien. Hoe deze wordt gezien is uiteindelijk afhankelijk van je perspectief. Er bestaan in de diverse woordenboeken verschillende definities voor "bescheidenheid"; vaak wordt dit gelijk gesteld aan nederigheid, verlegenheid of eenvoud. In de tegenwoordige maatschappij kunnen al deze definities van bescheidenheid als negatief worden ervaren, omdat we ons vaak op ons "zelf" concentreren: "zelf"-respect, "zelf"-expressie en "eigen"-waarde.

Desalniettemin kan een bescheiden individu beschouwd worden als een mens met positieve eigenschappen. Bescheidenheid hoeft geen gebrek te zijn; iemand die zijn eigen sterke en zwakke punten herkent en tevreden is met wie hij of zij zelf is zal geen concurrentie en druk van anderen voelen.
                                Een dergelijk iemand is er tevreden mee om in volledig bewustzijn van zichzelf met anderen om te gaan, om binnen de grenzen van zijn eigen vermogen te functioneren en om tevens met zelfvertrouwen binnen de grenzen van zijn eigen beperkingen te functioneren. Iemand die in eenvoud leeft en zich als zodanig gedraagt voert de dagelijkse taken en opdrachten uit zonder dat hier eerst een loftrompet voor nodig is. Het is niet nodig om dit onder de aandacht van anderen te brengen. Bescheidenheid gaat zachtmoedig te werk, maar met niet minder perfectie en zorg dan in het geval van mensen die hun daden continu moeten adverteren
                                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                                Als je schiet..schiet dan raak!
                                500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Working...
                                X