Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

I love hair

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: I love hair

Oorspronkelijk geplaatst door Peterdep Bekijk bericht
    Het commentaar slaat op hetgeen het eerste gepost is. Wat er nu gepost is, heeft een geheel andere bewerking gehad. Kijk maar naar de structuur van de huid (op de 900px).
    het is de zelde bewerkte foto op de eerste zit een onone filter ortho film die totaal andere look geeft aan de foto omdat deze niet normaal bestemd is voor mensenlijke beelden maar ik zelf hou der wel van en deze is gewoon zw omzetting

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jim007 Bekijk bericht
      zie hier voor de mensen die beweren dat ik overshop zelfde foto andere zw toning maar met detail
      Een "andere zw toning". Komaan serieus blijven hé.
      Het sproetje in de hals is op deze foto veel scherper dan op de eerste foto. Een zw filter of toning gaat geen dingen verscherpen of verzachten hé, denk je dat we zo achterlijk zijn?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mexicano Bekijk bericht
        Het is maar wat je nabewerking noemt : enkel de full-size en/of afdruk op groot formaat zijn belangrijk, niet de Internet-versies
        (sommige hostings helpen zowieso je plaatje om zeep)
        Maar zo kan je alles wat niet goed gedaan is steken op het internet...

Mijn computer staat vol met foto's van modelfotografen en daar heeft geen enkel model last van een vlekkerige huid zoals de door jim007 geposte foto. Het was gewoon niet goed nabewerkt. Punt. En zeggen dat dit exact dezelfde foto is is nog grotere bull****.
        www.pixation.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
          Een "andere zw toning". Komaan serieus blijven hé.
          Het sproetje in de hals is op deze foto veel scherper dan op de eerste foto. Een zw filter of toning gaat geen dingen verscherpen of verzachten hé, denk je dat we zo achterlijk zijn?
          als je onone hebt zet em dan eens zelf over 1 van u beelden en vergelijk

nog ene uit de reeks gewoon in kleur gelaten
          Last edited by jim007; 23 juli 2009, 14:23.

Comment

och dit is gewoon belachelijk allemaal aant worden, sry maar ik wil hier ook even op reageren.

Jim, schitterende plaat (zeker als je de crops bekijkt) ik snap dat je uitvliegt.

Aan de vele (sry om te zeggen) zeveraars hier die voelen dat ze op zo een platen een reactie moeten geven omdat deze modellen zwaar gefotoshopt zijn en dat dit niet in hun (kleine) fotowereldje past, stop er gewoon mee en doe je oogjes open naar het soort platen dat verkocht wordt en overal in boekjes, reclames staat. Als je liever foto's ziet van vrouwen die niet bewerkt zijn, dan begrijp ik dit, maar dan moet je niet dit soort topics komen verzieken.

Ik geef toe dat de eerste foto (door de kleinere verkleining) iets te soft overkwam.

Maar wat een commentaar seg..... man man man ik zie hier duizenden fotos voorbij komen die zogezegd prachtig, schitterend, heerlijk,... de hemel worden ingeprezen, maar als je met die foto's professioneel zou gaan, zou je gewoon uitgelachen worden door je werkgever.

Ik kom nog niet aan de enkels van de meeste model fotografen hier, maar ik heb wel respect voor mensen die professioneel werken !!! (in tegenstelling met velen hier)
            Als je vind dat er in de modelwereld teveel gefotoshopt wordt ga dan op straat staan met een spandoek en ik zal je zeker en vast een pint komen brengen , maar laat die topics dan met rust en zeker de fotografen.

Het zijn niet de mensen zoals Jim die hier de sfeer verzieken hoor,...

anyways, ik hoop nog steeds dat de sfeer hier eindelijk wat beter wordt en dat niet de fotografen met duidelijk zeer veel talent worden afgebroken.

EDIT: Ik zie juiste je laatste... wauw, LANG geleden dat ik hier nog zo een foto gezien heb, pure klasse !!
            www.carlwouters.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlw Bekijk bericht
              Aan de vele (sry om te zeggen) zeveraars hier die voelen dat ze op zo een platen een reactie moeten geven omdat deze modellen zwaar gefotoshopt zijn en dat dit niet in hun (kleine) fotowereldje past, stop er gewoon mee en doe je oogjes open naar het soort platen dat verkocht wordt en overal in boekjes, reclames staat.
              Aan de (sry om te zeggen) kiekepiet: met het nabewerken van de huid is absoluut niks mis. Alleen: je kan dit goed doen of slecht
              www.pixation.be

Comment

Ik kom nog niet aan de enkels van de meeste model fotografen hier, maar ik heb wel respect voor mensen die professioneel werken !!!
                Het is niet omdat je professioneel werkt dat alles noodzakelijk goed is en dat je geen kritiek meer mag krijgen. Onze politici zijn ook professioneel aan het werk, doe die dan volgens u alles goed? I rest my case.

De nieuw geposte foto's vind ik stukken beter!!!
                Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                http://www.stevevandegaer.be

Comment

Het zijn niet de mensen zoals Jim die hier de sfeer verzieken hoor,...
                  Er wordt gewoon gereageerd op de huid - iedereen blijft vrij om te reageren op dit forum. De TS is ook vrij om ze te posten of niet.

Maar de TS reageerde (weeral) veel te arrogant en overdreven op opmerkingen. Wie verziekt dan de sfeer? De mensen die opmerkingen geven - wat uiteindelijk de bedoeling is van dit forum - of een TS die foto's post maar zwaar uithaalt naar al wie negatieve kritiek heeft?

Oorspronkelijk geplaatst door Pixations Bekijk bericht
                  Aan de (sry om te zeggen) kiekepiet: met het nabewerken van de huid is absoluut niks mis. Alleen: je kan dit goed doen of slecht
                  Viola, dat is nu net het hele punt. Kritiek op bewerkte huid counteren door te zeggen "dat is nu eenmaal fashion en wordt zo gedaan in dit genre" is gewoon fout. Bewerken, net als compositie kiezen of belichten kan je fout of goed doen. Daarom dat iédereen opmerkingen mag geven, en niet alleen mensjes uit het fashionwereldje.
                  Last edited by caleido; 23 juli 2009, 14:50.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                    Er wordt gewoon gereageerd op de huid - iedereen blijft vrij om te reageren op dit forum. De TS is ook vrij om ze te posten of niet.

Maar de TS reageerde (weeral) veel te arrogant en overdreven op opmerkingen. Wie verziekt dan de sfeer? De mensen die opmerkingen geven - wat uiteindelijk de bedoeling is van dit forum - of een TS die foto's post maar zwaar uithaalt naar al wie negatieve kritiek heeft?
                    ken je het spreekwoord de beste stuurlui staan aan wal
                    wel dat is de reden waarom ik zo zwaar uithaal der zijn hier sommige mensen bij als je na hun portfolio gaat kijken dat je echt van denk man waar zijn die mee bezig maar ik zwijg dan en dan zijn dat wel die personen die staan te springen om als eerste een ander af te breken, en merk dat niet alleen bij mij heb het onlangs nog gezien in andere soortgelijke topics
                    zoals bij de italiaanse schone bv

Comment

het is de zelde bewerkte foto op de eerste zit een onone filter ortho film die totaal andere look geeft aan de foto omdat deze niet normaal bestemd is voor mensenlijke beelden maar ik zelf hou der wel van en deze is gewoon zw omzetting
                      Dit is voor mij gezever. Wat telt, is de eerst geplaatste bewerking.

Comment

ken je het spreekwoord de beste stuurlui staan aan wal
                        wel dat is de reden waarom ik zo zwaar uithaal der zijn hier sommige mensen bij als je na hun portfolio gaat kijken dat je echt van denk man waar zijn die mee bezig maar ik zwijg dan en dan zijn dat wel die personen die staan te springen om als eerste een ander af te breken, en merk dat niet alleen bij mij heb het onlangs nog gezien in andere soortgelijke topics
                        zoals bij de italiaanse schone bv
                        En ken je het spreekwoord beauty is in the eye of the beholder?

Je hebt inderdaad mensen die gefrustreerd zijn, maar evengoed (of meer) mensen die wél een oog hebben voor detail en technische kant, zonder zelf een uitgebreide portfolio te hebben staan. Een dikke eigen website is géén vereiste om een mening te mogen hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mexicano Bekijk bericht
                          Het is maar wat je nabewerking noemt : enkel de full-size en/of afdruk op groot formaat zijn belangrijk, niet de Internet-versies
                          (sommige hostings helpen zowieso je plaatje om zeep)
                          Dit zijn wel degelijk niet dezelfde bewerkingen hé, waar is het moedervlekje naar toe ineens ? Blijkbaar moet onzen Jim dan toch maar eens luisteren naar die bende onozele amateurs , zoiezo is dit dan wel weer knap werk , alleen jammer dat je eerst het ganse forum over je heen moet krijgen om dat te beseffen
                          1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peterdep Bekijk bericht
                            Dit is voor mij gezever. Wat telt, is de eerst geplaatste bewerking.
                            wat telt is dat de huid perfect bewerkt is jij zegt dat ik teveel gesoft hebt terwijl ik zelfs nog niet aan diene tool denk ik verdedig mijn standpunt en bewerking
                            of ga je mij een leugenaar noemen , ik kan toch nog voor men eigen uitmaken wat ik allemaal gedaan heb aan dat beeld en wat niet en als der dan zoveel goeie rondlopen waarom zitten we dan met een tekort aan goeie pro fotografen zal ik tegen de mensen zegge manne kijk es rond in de fotoclubjes da zit daar vol

Comment

als je na hun portfolio gaat kijken dat je echt van denk man waar zijn die mee bezig
                              En dit komt dan van iemand die zijn profiel volledig annoniem houd en hier al 3 foto's gepost heeft, serieus portfolio dat jij durft laten zien.
                              Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                              http://www.stevevandegaer.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                                En dit komt dan van iemand die zijn profiel volledig annoniem houd en hier al 3 foto's gepost heeft, serieus portfolio dat jij durft laten zien.

kijk maar gerust es rond je kan zelfs heel de site in full screen bekijken

Comment

Working...
                                X