Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

I love hair

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: I love hair

Misschien een domme opmerking, maar waar moet TS dan posten ? Toch niet in Beoordeling* - hoop ik

Akkoord, er zitten foutjes in - maar ik heb hier al vreselijker gezien dat dan (tot mijn ergernis) wél op 'Oooh' onthaald wordt

* Fotobeoordelig is een ongelukkige zaak, je krijgt er (bijna) geen reacties, en het komt over als een veredeld beginnershoekje
    Last edited by mexicano; 23 juli 2009, 11:10.
    Canikon 40D - D200, D300

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mexicano Bekijk bericht
      Misschien een domme opmerking, maar waar moet TS dan posten ? Toch niet in Beoordeling - hoop ik

Akkoord , er zitten foutjes in - maar ik heb hier al vreselijker gezien dat dan (tot mijn ergernis) wél op 'Oooh' onthaald wordt
      Hij mag zeker in showcase posten, enige wat er mis is is dat hij kritiek moet leren aanvaarden en iets proberen te doen met het goede advies dat mijn hier geeft.
      Ik zit in een fotoclub en laat daar regelmatig foto's zien waarvan ik denk dat ze goed zijn en dan komt daar soms ook kritiek op en als je daar dan rustig over nadenkt en terug gaat kijken hebben die mensen 9/10 gelijk. Het is soms heel moeilijk om een eigen beeld waar je veel tijd ingestoken hebt nog neutraal te kunnen beoordelen en de fouten er nog uit te halen. Is een beetje hetzelfde als je eigen spellingsfouten verbeteren, dat is ook zeer moeilijk.
      Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
      http://www.stevevandegaer.be

Comment

------
        Last edited by rsvb; 24 juli 2009, 23:48. Reden: topic sloeg als een tang op 1 varken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rsvb Bekijk bericht
          Er zit gewoon discrepantie in de doelgroep waarvoor de foto is gemaakt en de forumleden (en niet zo'n klein beetje ook).
          Welke doelgroep kickt dan wel op zo'n matige afwerking?
          En kom niet af met "fashion", want daar wordt het betere werk ook veel subtieler afgewerkt.

Comment

-----
            Last edited by rsvb; 24 juli 2009, 23:48. Reden: topic sloeg als een tang op 1 varken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
              Qua plaat een heel mooie om naar te kijken. Mooi licht mooie comp en mooie modellen.

Over de eindbewerking is al eea gezegd en ik volg helaas.
              Volledig mee eens! Mooie plaat
              -flickr-

Comment

misschien een idee om dit soort discussies in de toekomst te voorkomen:

Als we nou met z'n allen stoppen met reageren op de foto's van Jim.
                Scheelt een pak ruimte op de server; niemand windt zich nog op en misschien doet Jim dan wat hij de vorige keer bij pure beauty al beloofd heeft (en nu weer): zijn superproffesionele werken ergens anders ter beoordeling aanbieden.
                Dan kunnen we weer verdergaan met onze hobby en leren van elkaar.

Groeten, Bert
                Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
                www.bertofotografie.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                  Jim, je bent een keigoede fotograaf en je foto's zijn prachtig. Deze foto is qua compo en belichting een prachtige foto.
                  Maar PLEASE, doe niet zo koppig en arrogant en ontvang de kritieken over je bewerking van de huid als een vent. Wat je met de huid hebt gedaan, zowel bij de vrouw als de man ziet er gewoon echt niet uit. Het eerste wat mij opviel waren de moedervlekken die gewoon mee vervaagd zijn De schepte op de mond en mondhoeken steken draconisch af bij de dichtgesmeerde porieen van de rest van het gelaat....met alle respect, een willekeurige amateur shopper kan dit ook....eventueel wil ik je dat bewijzen.
                  Dit is NIET persoonlijk, ik wens je alle bekendheid en roem van de wereld toe en je verdient het....wat fotografie betreft. Maar land op aarde en probeer in te zien dat dit geshop echt WAY OVERDONE is.
                  Misschien een domme opmerking, maar waar moet TS dan posten ? Toch niet in Beoordeling* - hoop ik

Akkoord, er zitten foutjes in - maar ik heb hier al vreselijker gezien dat dan (tot mijn ergernis) wél op 'Oooh' onthaald wordt

* Fotobeoordelig is een ongelukkige zaak, je krijgt er (bijna) geen reacties, en het komt over als een veredeld beginnershoekje
                  Hier zit nu eens een eigenwijze waarheid in cé
                  ik zie hier ook "platte foto's" de revue passeren , en die toch met oooh', en aaaah's worden overroepen als het van bekende namen komt
                  sommige denken dat ze "keihard "zijn omdat ze een beoordeling durven te geven die buiten de normen vallen ,met een hoop sterke uitspraken, om toch maar op een of andere manier af te kraken,geeft dit echt een bevredigend gevoel??
                  dan doe ik dit toch liever op een plezantere manier
                  in SC hoort men kritiek te geven die gefundeerd is,goed of slecht,maar maak er geen "Borgerocco" van ,want daar wordt het forum mee naar de ****** gedaan
                  en voor de rest bral, bral, bral.

Comment

Pff wat een reactie van de TS...Snap er niks van.
                    Bd wordt overspoeld van dit soort ongemakken..Jammer vind ik dat.
                    Eerst heel dit forim naar beneden halen en dan zeggen dat ze naar een forum gaan en dan toch nog eens proberen om alle lof te krijgen na een eerdere zware discussie...Mods doe er iets aan want dit ontsiert heel BD ..Dank U.
                    Mvg, Pascal,Schoonspikke
                    Als je schiet..schiet dan raak!
                    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

zie hier voor de mensen die beweren dat ik overshop zelfde foto andere zw toning
                      maar met detail

Comment

Ik vind het nog steeds een sterke plaat..
                        Mocht je nu wat minder flel gereageerd hebben was heel die heibel niet nodig geweest.
                        Je bent een goed fotograaf en dat kan je zien aan je werk.
                        Technisch kan en wil ik me er niet over uitspreken maar de bewijs is er toch dat je weet waar je mee bezig bent.Ik heb trouwens die technische kennis niet van het studio fotografie.
                        Maar die keren dat zulke topic ontaard in gescheld en verontwaardiging en macho haantjes gedrag zal dit forum nooit ten goede komen..
                        Leer er de volgende keer wat sportiever op reageren zou ik zeggen dan ben je zeker iemand die een stempel "mag" zetten op dit onderdeel.
                        Meer wou ik hier niet over kwijt en ik zou zeggen ....Laten we er over ophouden nu en lekker doorgaan met posten van heerlijk materiaal en genieten van al die verschillende dingen..

Ken je de film "The Karate Kid"
                        Zoals Myagi zei..Breath in breath out...wax in ..wax out..
                        Denk daar maar eens aan
                        Mvg, Pascal,Schoonspikke
                        Als je schiet..schiet dan raak!
                        500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Betreffende crops :
                          Waarmee (nogmaals) bewezen is dat we een foto niet moeten veroordelen op basis van een 900px/400kb plaatje
                          Canikon 40D - D200, D300

Comment

Waarmee (nogmaals) bewezen is dat we een foto niet moeten veroordelen op basis van een 900px/400kb plaatje
                            Waarom lukt het verkleinen bij andere (ook professionele) fotografen dan wel?

De update is veel beter maar kan je niet vergelijken met de eerst geplaatste foto. Deze versie is nog kleiner maar de huid (enkel van de vrouw) is een pak minder vlekkerig. Is het nu echt zo moeilijk om toe te geven dat de nabewerking slecht gedaan was?
                            www.pixation.be

Comment

Betreffende crops :
                              Het commentaar slaat op hetgeen het eerste gepost is. Wat er nu gepost is, heeft een geheel andere bewerking gehad. Kijk maar naar de structuur van de huid (op de 900px).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pixations Bekijk bericht
                                Waarom lukt het verkleinen bij andere (ook professionele) fotografen dan wel?

De update is veel beter maar kan je echt niet vergelijken met de eerst geplaatste foto. Deze versie is nog kleiner maar daar zit de huid (enkel van de vrouw) dan wel goed. Is het nu echt zo moeilijk om toe te geven dat de nabewerking slecht gedaan was?

Het is maar wat je nabewerking noemt : enkel de full-size en/of afdruk op groot formaat zijn belangrijk, niet de Internet-versies
                                (sommige hostings helpen zowieso je plaatje om zeep)
                                Canikon 40D - D200, D300

Comment

Working...
                                X