Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pure Beauty

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Pure Beauty

Ik heb hier maar EEN mening (GEEN COMM.) over...

Als een "goede" fotograaf een mooi plaatje trekt.........

heb je GEEN fotoshop meer nodig............. toch??

Wat betreft je mentaliteit , tov andere BD'ers ...

Je hebt mijn respect verloren JIM007....
    >>> mijn "kritiek" is altijd mijn eerlijke "mening" en nooit mijn "commentaar" <<<

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maniac Bekijk bericht
      Het ergste is, vind ik, dat je zelf niet ziet dat dit volledig verkeerd zit.
      Hier is eigenlijk alles mee gezegd.
      mvg
      Antoine

Comment

dimiella hou u sexuele dromen voor u zelf gij insinueerd volledig verkeerde dingen
        zowel zij als de visa zijn zeer tevreden met de resultaten , ik heb respect voor men modellen
        en aan die 2 andere omnozelaars in plaas van eens trots te zijn dat een belg awards binnensleept iets wat jullie blijkbaar tot nu toe nog nie gedaan hebben en zo te zien aan't werk da ge maakt ook nooit ni zult halen

gijle gaat hier de vulgaire toer op ik ga der ni meer op in op zo'n uitspraken
        doe ma verder mensen ge zijt aan't tonen wat een bende zieligaards jullie zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jim007 Bekijk bericht
          dimiella hou u sexuele dromen voor u zelf gij insinueerd volledig verkeerde dingen
          zowel zij als de visa zijn zeer tevreden met de resultaten , ik heb respect voor men modellen
          en aan die 2 andere omnozelaars in plaas van eens trots te zijn dat een belg awards binnensleept iets wat jullie blijkbaar tot nu toe nog nie gedaan hebben en zo te zien aan't werk da ge maakt ook nooit ni zult halen

gijle gaat hier de vulgaire toer op ik ga der ni meer op in op zo'n uitspraken
          Wel, je mag nog gaan voor een Award, op het vlak van tactoloze communicatie dan....
          En mr Award-winner, je zal toch eens moeten stoppen met omhoog vallen, want hoe hoger je valt.......hoe harder het neerkomen.

Jesus Christ, wat een air heb jij over jezelf zeg.

Comment

in plaas van eens trots te zijn dat een belg awards binnensleept
            Een arrogant persoon zoals jij zal nooit mijn respect krijgen

Oorspronkelijk geplaatst door jim007
            En met deze wijze woorden kunnen we deze boeiende discussie misschien afsluiten?
            www.pixation.be

Comment

Ik had het eigenlijk meer over een tasje koffie drinken
              Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

Comment

Dit is allessinds één van de betere conversaties!

Het is sinds de kleuterklas geleden dat ik nog zo een onnozel manneke bezig heb gezien.
                Nikon d80 & d90//sigma 18-200 OS//nikkor 70-300 mm VR//nikkor 16-85mm VR

Comment

Over Nick DS
                  Camera Type
                  Nikon
                  BD Lidnummer
                  BD
                  Beroep
                  laborant
                  Hobby
                  reizen, foto's
                  Biography
                  pipi stinkt minder dan kaka

Oorspronkelijk geplaatst door Nick DS Bekijk bericht
                  Dit is allessinds één van de betere conversaties!

Het is sinds de kleuterklas geleden dat ik nog zo een onnozel manneke bezig heb gezien.

Comment

Zouden we dit topic beter niet sluiten - het gaat al lang niet meer over de foto

Topicstarten zinkt hoe langer hoe dieper weg in het moeras van de schaamte

En dat is jammer want de goede man is wel degelijk een goed fotograaf met een eigen stijl en knappe foto's (bekijk zijn website!).
                    Het is zeker niet mijn stijl (wel integendeel - ik hou niet van die afgelikte poppetjes), maar ik ben volwassen genoeg om te zien dat hier een gedreven en creatief iemand bezig is...
                    Maar Jimmy, misschien kan je ook nog eens een cursus volgen in menselijke communicatie en bescheidenheid. Je moet echt waar eens - morgen als je wat bekoeld bent - al je replies lezen sedert je hier aangemeld bent : je hebt een hoge eigendunk (daar is niets mis mee), maar je aanvaard geen tegenwind... Nogmaals, hoogmoed komt voor de val...

Wat mij betreft : topic sluiten en TS de kans geven om wat af te koelen
                    Greetz, Kariboe

Wat niet belet dat ik hier mij weer eens kostelijk heb geamuseerd, het was weer eens een tijdje geleden...
                    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Ik vind het spijtig dat mensen met duidelijk zeer veel kwaliteit hier zo naar beneden worden gehaald en zelfs worden weggejaagd.

Kijk naar alle reclames, magzines,...

Al die mensen die hier op de foto kakken dat het een paspop is etc.. staan gewoon niet open voor de hedendaagse fashion/beauty fotografie. Dat dit je stijl niet is en dat je dit niet mooi vind kan ik begrijpen, maar zo een kritiek geven op een domein waar je niets van kent (ik ken er ook niet veel van, maar ik kijk wel rond me en zie dat ALLE fashion/beauty reclames die bij de top horen dit soort van bewerkingen gebruiken) vind ik gewoonweg idioot tot zelfs naar het jaloerse toe.

Ik spreek hier enkel over de foto en de reactie op de foto en niet over de reacties op de reacties... De TS zou veel minder agressief moeten reageren, maar ik denk dat hij serieus op zijn tenen is getrapt geweest door zoveel mensen die extreem negatief hebben gereageerd. (in mijn opzicht ten onrechte)

Spijtig... want ik zou liever meer van deze topfoto's willen zien
                      www.carlwouters.com

Comment

Niet tegenstaande dat ik vind dat de reacties van TS idd "wat" minder heftig mochten zijn heb ik toch grote bewondering voor zijn werk.
                        De geposte foto in deze topic vind ik nu persoonlijk ook minder goed gephotoshopped. (de grotere versie is idd wel beter) maar nog niet volledig mijn smaak, iets te heftig.
                        Fototechnisch vind ik ze dan wel weer super.

Ik ben naar de site gaan kijken van jim007 en ik heb toch even met grote verwondering gekeken.
                        http://www.melissavanbelle.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlw Bekijk bericht
                          Ik vind het spijtig dat mensen met duidelijk zeer veel kwaliteit hier zo naar beneden worden gehaald en zelfs worden weggejaagd.

Al die mensen die hier op de foto kakken dat het een paspop is etc.. staan gewoon niet open voor de hedendaagse fashion/beauty fotografie. Dat dit je stijl niet is en dat je dit niet mooi vind kan ik begrijpen, maar zo een kritiek geven op een domein waar je niets van kent (ik ken er ook niet veel van, maar ik kijk wel rond me en zie dat ALLE fashion/beauty reclames die bij de top horen dit soort van bewerkingen gebruiken) vind ik gewoonweg idioot tot zelfs naar het jaloerse toe.

Ik spreek hier enkel over de foto en de reactie op de foto en niet over de reacties op de reacties... De TS zou veel minder agressief moeten reageren, maar ik denk dat hij serieus op zijn tenen is getrapt geweest door zoveel mensen die extreem negatief hebben gereageerd. (in mijn opzicht ten onrechte)

Alhoewel dit genre niet mijn ding is , kan ik hiermee volledig akkoord gaan
                          Canikon 40D - D200, D300

Comment

Jullie kijk op fotografie zou eens wat breder mogen zijn, regeltjes dit en regeltjes dat der zijn geen regels alles kan zolang men maar creatief bezig is , het zijn die enkele creatievelingen die het maken in de maatschappij de rest modderd daar wat achteraan zoals kuddedieren .
                            Dit vind ik een interessante quote.

De topicstarter geeft blijk van heel wat creativiteit en maakt foto's waar de meeste hier maar van kunnen dromen. Over barbiepoppen: de modellen vragen er vaak zelf achter. Als ik het dan niet doe omdat het minder mijn stijl is, vinden ze het wel fotografisch goed, maar ze hebben het toch liever afgebleekt . Dit wat respect naar de modellen betreft.
                            Er zijn gewoon verschillende stijlen en voor elke stijl is er wel een markt.

De fotografie die deze man brengt, gaat voor mij alleszins heel wat verder dan de standaard regeltjes die hier op BD telkens worden voorgeschoteld. 't is niet scherp, uw beeld staat scheef, de handen zijn afgesneden, het wit is uitgebrand. Jongens, kijkt toch eens verder dan dat...

De TS is uit zijn sloffen gevlogen. Nu, de BD-ers kunnen er ook wat van. Allicht is het na 5 uur bewerken wat slecht aangekomen. 't is altijd interessanter om het eerst wat te laten liggen, vind ik. Dan is uw attachment met uw foto wat minder en komt het minder hard aan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mexicano Bekijk bericht
                              Alhoewel dit genre niet mijn ding is , kan ik hiermee volledig akkoord gaan
                              Oorspronkelijk geplaatst door jim007
                              Jullie kijk op fotografie zou eens wat breder mogen zijn, regeltjes dit en regeltjes dat der zijn geen regels alles kan zolang men maar creatief bezig is , het zijn die enkele creatievelingen die het maken in de maatschappij de rest modderd daar wat achteraan zoals kuddedieren
                              Oorspronkelijk geplaatst door Carlw

ben het hier ook wel mee eens ....

wat een bende azijnpissers zitten hier op het forum; en ze weten en kunnen het allemaal beter ....

tsjonge jonge, hier zit nogal wat wereldtalent als je dit allemaal leest ...

ik heb de indruk dat iedereen de eerste wil zijn aan de eindmeet in een wedstrijdje afbreken ...

topic starter: til er niet te zwaar aan

het is nu eenmaal in om een ander af te breken tegenwoordig

en ik heb ook al heel wat mindere foto's gezien van zogezegde masters in photoshop
                              Mijn website: http://www.michelpyck.be

Comment

ik trek het me niet aan zenne , dank u
                                ik ben niet haatdragend he he

Comment

Working...
                                X