Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pure Beauty

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Pure Beauty

ik denk dat jullie ook niet alles goed lezen de foto stond er amper 1 min op en ze beginnen hier al onmiddelijk te zeggen dat de foto niet goed is
    hoe kunnen jullie een beeld beoordelen op amper een paar sec en dan gaan zeggen dat slordig shopwerk is mijn beelden zijn allemaal boven de 10 mega in jpeg en ik verklein ze hier na 250 kb is da nie normaal dat het kwaliteit verliest .
    Moeten ze dan onmiddelijk gaan laten uitschijnen dat andere het beter doen op 10 min
    Wat me dan meeste stoort is dat het die mensen zijn dat zo goed als niets shoppen staan commentaar te geven . ik vraag niet naar oe of waw maar naar een deftig respons . ALs ze niets deftig te zeggen hebben dan moeten ze ma zwijgen

PS Mad Max ik geef workshops

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jim007 Bekijk bericht
      ik ben net es na u werk gaan zien kzou beter zwijgen als ik van u was
      den dag dat ge da ook allemaal klaarspeelt zal ik met alle respect luisteren en lezen wa ge zegt

Over de foto geen slecht woord want ik kan dat helemaal niet...
      Over uw mentaliteit. Denk dat je hier niet lang gaat vertoeven op het forum!
      D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
      BD0290BE

Comment

ik ben net es na u werk gaan zien kzou beter zwijgen als ik van u was
        den dag dat ge da ook allemaal klaarspeelt zal ik met alle respect luisteren en lezen wa ge zegt
        Mijn werk heeft dan ook 0,0 te maken met dit topic. Ik heb zonder twijfel nog een lange weg te gaan maar kan perfect zeggen of een foto (naar mijn smaak) goed is of niet.

Tussen de laatste foto's (prachtig werk!) en de eerste zit wel een groot kwaliteitsverschil. De foto op zich is inderdaad dik in orde maar de bewerking kan gewoon beter. Ieder zijn mening natuurlijk, je post in showcase dus ik geef eerlijke commentaar

Hij ook
        Last edited by Pixations; 19 juni 2009, 22:14.
        www.pixation.be

Comment

Mooie pop. Ik heb er zo één in de kast liggen voor andere doeleinden.
          Nee, serieus nu. De bewerking is voor mij er ook over. Het linkse oor heeft een totaal andere kleur dan de rechtse. En volg ik de rest van de comments.
          Tip aan de creator: Misschien een beetje minder lange tenen hebben en ieders mening respecteren. Het forum dient voor opbouwende of positieve kritiek te geven.
          NOTA: proficiat met het behalen van je prijs. Hier kan ik alleen maar van dromen. Doe zo verder.
          Maar de foto die je gepost hebt is een minder goede van jouw. Aanvaard het. Ik ben ook niet in alles evengoed.
          Mijn kat is vandaag overreden en had pas vier jonge katjes. das veel erger.
          Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

Comment

ik denk dat jullie ook niet alles goed lezen de foto stond er amper 1 min op en ze beginnen hier al onmiddelijk te zeggen dat de foto niet goed is
            hoe kunnen jullie een beeld beoordelen op amper een paar sec en dan gaan zeggen dat slordig shopwerk is mijn beelden zijn allemaal boven de 10 mega in jpeg en ik verklein ze hier na 250 kb is da nie normaal dat het kwaliteit verliest .
            Moeten ze dan onmiddelijk gaan laten uitschijnen dat andere het beter doen op 10 min
            Wat me dan meeste stoort is dat het die mensen zijn dat zo goed als niets shoppen staan commentaar te geven . ik vraag niet naar oe of waw maar naar een deftig respons . ALs ze niets deftig te zeggen hebben dan moeten ze ma zwijgen

Die wil ik dan zeker niet bij jou volgen.

Btw je mag tot max 400kb gaan maar dat zal niet veel helpen, iedereen post hier met dezelde grootte maar bij sommige zie je het wel en bij andere weer niet, dus ligt het aan de fotograaf / bewerker.

Bij jouw foto is het shopwerk te opvallend.
            Daarom ook dar er geen 10 minuten voor nodig zijn om deze te zien.

Btw is het de bedoeling dat na het zien van je award deze foto beter word ?
            Ik heb nog eens gekeken maar zag geen verschil.

Oftewel:
            In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
            En kunnen zeker niet gebruikt worden om ander werk van een meerwaarde te voorzien.

Ook hoef je niet hetzelfde niveau te hebben om er een mening over te hebben.
            Als ik bij een 20 sterren top chefkok ga eten kan ik hem ook vertellen of ik iets lekker vind of dat er iets is aangebrand.

En je houding tegenover andere mensen hier vind ik behoorlijk minderwaardig

Greetz rich
            D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

Comment

waar zie jij een 2de oor ? ik zie alleen maar haartjes

Oorspronkelijk geplaatst door Dimiella Bekijk bericht
              Mooie pop. Ik heb er zo één in de kast liggen voor andere doeleinden.
              Nee, serieus nu. De bewerking is voor mij er ook over. Het linkse oor heeft een totaal andere kleur dan de rechtse. En volg ik de rest van de comments.
              Tip aan de creator: Misschien een beetje minder lange tenen hebben en ieders mening respecteren. Het forum dient voor opbouwende of positieve kritiek te geven.
              NOTA: proficiat met het behalen van je prijs. Hier kan ik alleen maar van dromen. Doe zo verder.
              Maar de foto die je gepost hebt is een minder goede van jouw. Aanvaard het. Ik ben ook niet in alles evengoed.
              Mijn kat is vandaag overreden en had pas vier jonge katjes. das veel erger.

Comment

Ben eigenlijk nog steeds benieuwd naar de post van de originele foto. Persoonlijke aanvallen aan het adres van bepaalde mede-bd'ers is blijkbaar stukken makkelijker.
                Veel praats heb je wel... van de 15 berichten die je op BD hebt geplaatst, zijn er 7 met een agressieve ondertoon. Niet echt goed bezig, Captain Longtoe!

Prettig weekend anyway
                BD0910BE

Comment

waar zie jij een 2de oor ? ik zie alleen maar haartjes
                  Ik dacht links dat het een stuk oor was maar het kunnen inderdaad ook haartjes zijn.
                  Doei, ik ga mijn katjes eten geven
                  Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

Comment

ik begin echt te denken dat gijle der echt om doen he waarom in godsnaam moet ik een origineel beeld plaatsen ik heb een afgewerkte post geplaast dat is al meer dan genoeg en heb der zelfs al spijt van want begrijpen doen jullie het niet
                    als ik in opdracht werk vragen ze ook ni naar het origineel waarom jullie wel ?
                    Ik val mensen aan hahaha ik verdedig mijn standpunt en sta volledig achter mijn bewerking ik heb zelfs al aan bepaalde mensen hier de full versie toegestuurd en daar geven ze toe dat de huid niet te soft of wat dan ook is
                    staat zelfs op de 1ste pagina
                    den ene ziet 2 oren den andere een soft skin , mensen word es wakker we zijn 2009 het digitale tijdperk foto's worden bewerkt als jullie het niet goed vinden zeg gewoon sorry nee doet het nie voor mij heb ik totaal geen probleem mee maar zit niet te kakken dat ik niets ken van CS
                    als ik der niets van ken zou ik ook geen werk hebben en misses Hyde ge moet gij gene workshop komen volgen zenne het is voor gevorderde

Oorspronkelijk geplaatst door kpr Bekijk bericht
                    Ben eigenlijk nog steeds benieuwd naar de post van de originele foto. Persoonlijke aanvallen aan het adres van bepaalde mede-bd'ers is blijkbaar stukken makkelijker.
                    Veel praats heb je wel... van de 15 berichten die je op BD hebt geplaatst, zijn er 7 met een agressieve ondertoon. Niet echt goed bezig, Captain Longtoe!

Prettig weekend anyway

Comment

kort en krachtig: ik vind het een mooie ....

het commentaar irriteert mij eigenlijk ook wel
                      Mijn website: http://www.michelpyck.be

Comment

kan verdorie hard aankomen he man, denken dat ge een ps held zijt en dan zo een comments krijgen, tja kan gebeuren maar als ik een tipje mag geven....
                        je post in showcase en hier zijn de meningen nu eenmaal keihard, zo is het en niet anders, kan je daar niet tegen post dan in een ander onderdeel en je zal zien dat het er al een stuk milder aan toe gaat!

maar ik geef toe ondanks je natrappen naar bd leden persoonlijk (wat trouwens heel onbeschoft is) kan je soms toch grappig uit de hoek komen zoals de opmerking naar madmax toe ("ik geef workshops) dat heb je nu net tegen de juiste persoon gezegd ik moest even lachen.....

nogmaals je foto op zich is goed het ps werk ziet er erg slordig uit en ja ook ik fix dit op 10 minuten ....
                        http://www.jvs-photography.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dimiella Bekijk bericht
                          Ik dacht links dat het een stuk oor was maar het kunnen inderdaad ook haartjes zijn.
                          Doei, ik ga mijn katjes eten geven
                          hopelijk kijk je dan wel beter en mik je in het voederbakje
                          Mijn website: http://www.michelpyck.be

Comment

Ik ben een grote amateurfotograaf..
                            Ik ben een absolute beginneling in Photoshop..
                            en voor beide kom ik er voor uit dat ik slechts tot aan de enkels kom van sommige BD'ers.

De foto is goe, dus op fotografisch vlak zit je heel goe..

Maar 'k ben blij dat ik geen workshop moet volgen van jou om te leren 'shoppen'.
                            Mocht ik toch ooit zo'n workshop volgen, dan zou dat bij Madmax zijn van BD hier.

Deze foto is na deze bewerking klaar voor dat kleine bakje op je bureaublad waar een paar papieren frommelkes inzitten.

Nogmaals, de foto is perfect, de bewerking is meer dan

En trouwens, als er hier zoveel zijn met gelijke meningen... leg u erbij neer, neem de originele foto en start over... zonde van die 5uur maar wat is 5u op een mensenleven...
                            Nikon D300s

\o/

Comment

jup daar zegt ge het goe ne amateur fotograaf ga gij ma workshops volgen
                              heel de reeks hier komt in een special over beauty in augustus uit

en wat die gelijke meningen betreft zijn der blijkbaar veel die snel aan't zelfde trouw trekken zijn der hier nie veel bij die een eigen mening hebben

Oorspronkelijk geplaatst door RobbyD Bekijk bericht
                              Ik ben een grote amateurfotograaf..
                              Ik ben een absolute beginneling in Photoshop..
                              en voor beide kom ik er voor uit dat ik slechts tot aan de enkels kom van sommige BD'ers.

De foto is goe, dus op fotografisch vlak zit je heel goe..

Maar 'k ben blij dat ik geen workshop moet volgen van jou om te leren 'shoppen'.
                              Mocht ik toch ooit zo'n workshop volgen, dan zou dat bij Madmax zijn van BD hier.

Deze foto is na deze bewerking klaar voor dat kleine bakje op je bureaublad waar een paar papieren frommelkes inzitten.

Nogmaals, de foto is perfect, de bewerking is meer dan

En trouwens, als er hier zoveel zijn met gelijke meningen... leg u erbij neer, neem de originele foto en start over... zonde van die 5uur maar wat is 5u op een mensenleven...

Comment

zijn der hier nie veel bij die zeggen wat ik wil horen
                                fixed.
                                www.pixation.be

Comment

Working...
                                X