Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kumi Monster (18+)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: Kumi Monster (18+)

    Haha

    Iedereen begrijpt elkaar hier verkeerd en ik begrijp er helemaal niets van.

    Mooi werk Patrick en dan heb ik het bij deze foto meer over hoe je de mensen doet flippen en minder over de foto zelf.

    Ik vind ook wel dat je een keer een fetishburkinafoto moet trekken. Maar dan ook een Boedha met een touw door zijn gat en vergeet dan ook de bosjesmannen niet te knevelen en daarna zou je de borsten van een joodse dame moeten vastbinden.
    Zie vooral dat alle religies aan bod komen want die katholieken hier zijn niet blij dat je enkel met de nonnekes lacht.(en ze zien zelfs nonnetjes waar er geen zijn zoals op deze foto,ik denk dat ze last hebben van het verwarhettopicsyndroom)

    Allez ik kijk al uit naar je volgende foto en al de reacties die daarop zullen volgen.

    Blijven gaan man.

    En bij deze wens ik iedereen veel relativatievermogen toe , sommigen hier aanwezig kunnen wel wat gebruiken.

    Groeten Vince
    Last edited by DaVinzius; 16 april 2009, 10:56.

    Comment


    • #92
      Re: Kumi Monster (18+)

      Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
      Denk je werkelijk dat ik hier kom smullen van een paar blote borsten om vervolgens commentaar te spuien?
      Monica, denk je werkelijk dat ik hier tegen jou persoonlijk bezig was? Zegt meer over jou dan over mij.

      om voort te gaan op jouw elan:

      @Monica...met alle respect, maar je hebt mijn reply totaal verkeerd begrepen. Lees em nog eens. Ik zal effe helpen: en ik citeer mezelf: " eerst gaan zoeken naar alle posts met een +18 vermelding om "blote tieten te zien" en daarna effe wat commentaar spuien over het onderwerp." einde citaat. Als jij je daar door aangesproken voelt, tja..... wie ben ik dan om dat te ontkennen.

      En by the way, je weet niet wat mijn job is, ik ben misschien al 30 jaar gynaecoloog, of parenclubuitbater, misschien zit ik wel dagelijks in een sauna of...


      Wat mij betreft hoef ik deze discussie zelfs niet eens te voeren.


      @Kstyle: doe gewoon verder zoals je bezig bent
      Nikon D200- 18-200 VR --- 50mm 1.4

      Comment


      • #93
        Re: Kumi Monster (18+)

        Ik doe niet meer mee
        Last edited by edjeB; 21 mei 2009, 15:57. Reden: Ik doe niet meer mee
        ---------------- Ik doe niet meer mee

        Comment


        • #94
          Re: Kumi Monster (18+)

          op naar de 100,jongens toch wat een belachelijk gedoe dat deze hier aan het worden is,mms weten jullie het nog niet,maar K Styles heeft hier gisteren een "DIJK VAN EEN PLAAT BINNEN GESMETEN" in een ander draadje wel te verstaan. en het is een zeer mooie,mms kunnen jullie die foto langs hier beoordelen

          Comment


          • #95
            Re: Kumi Monster (18+)

            en het is een zeer mooie,mms kunnen jullie die foto langs hier beoordelen
            Die met de tattoo? OK laat ons het daar eens over hebben.
            (sorry, graptje)

            Comment


            • #96
              Re: Kumi Monster (18+)

              Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
              Bij mijn weten gebeurd dat niet maar zal het eens checken.

              Hans
              De tags zijn gewijzigd, niet enkel bij deze post, maar ook bij mijn andere posts blijkbaar (heb niet gecheckt bij anderen hun tags). Op zich stoort mij dit niet heel erg, maar vraag me toch af waarom het gebeurd is. Ik heb ze telkens gebruikt om in max. 5 woorden de inhoud van de post te beschrijven. Waarom wordt dit dan terug gebracht tot soms 1 woord? Waarom zijn telkens de woorden fetish, latex, bondage steeds verdwenen, waarrond de foto's toch hoofdzakelijk draaien? Als je enerzijds als TS vijf keywords kunt ingeven, waarom ze dan anderzijds gaan wegmodereren. 't Zijn toch geen verboden woorden he? Dan kun je misschien de tags beter schrappen, of enkel door de mods toegankelijk maken...

              Patrick.

              Comment


              • #97
                Re: Kumi Monster (18+)

                ja maar ik vond de tags bij jouw onderwerpen soms meer als reclame voor een seksboetiek klinken:
                fetish, bizar, latex, bondage, kinky.
                Misschien daarmee dat ze er paal en perk aan gesteld hebben?

                Comment


                • #98
                  Re: Kumi Monster (18+)

                  Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                  ja maar ik vond de tags bij jouw onderwerpen soms meer als reclame voor een seksboetiek klinken:
                  fetish, bizar, latex, bondage, kinky.
                  Misschien daarmee dat ze er paal en perk aan gesteld hebben?
                  Tja, moet zijn zeker? Wel vreemd dan dat *ik* er niet mee begonnen ben. Iemand is begonnen met die tags "fetish - latex - etc" bij mijn foto's te zetten, om mensen te "waarschuwen", toen er nog eens een keer veel ophef was. En ik ben dat trouw blijven verder doen bij alle volgende foto's, en doe dat nog, tot iemand me zegt dat het niet meer mag. Zo'n keywords/tags zijn net als de 18+ warning altijd een mes dat aan 2 kanten snijdt.

                  Patrick.

                  Comment


                  • #99
                    Re: Kumi Monster (18+)

                    Ik doe niet meer mee
                    Last edited by edjeB; 21 mei 2009, 15:58. Reden: Ik doe niet meer mee
                    ---------------- Ik doe niet meer mee

                    Comment


                    • Re: Kumi Monster (18+)

                      Yesss, nummer reply nummer 100!!!!!

                      En even on topic als de rest hier

                      Comment


                      • Re: Kumi Monster (18+)

                        Ik doe niet meer mee
                        Last edited by edjeB; 21 mei 2009, 15:58. Reden: Ik doe niet meer mee
                        ---------------- Ik doe niet meer mee

                        Comment


                        • Re: Kumi Monster (18+)

                          Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                          ja maar ik vond de tags bij jouw onderwerpen soms meer als reclame voor een seksboetiek klinken:
                          fetish, bizar, latex, bondage, kinky.
                          Misschien daarmee dat ze er paal en perk aan gesteld hebben?
                          OMG, censuur op woordgebruik in de tags. Ook dat nog.

                          Maar ja, want kan je verwachten op een forum waar je een ******vlieg zelfs niet bij naam mag noemen in het onderdeel macro . Zie je de ****** : QED !

                          Comment


                          • Re: Kumi Monster (18+)

                            Ik doe niet meer mee
                            Last edited by edjeB; 21 mei 2009, 15:58. Reden: Ik doe niet meer mee
                            ---------------- Ik doe niet meer mee

                            Comment


                            • Re: Kumi Monster (18+)

                              Hoi Kstyle

                              Moet zeggen man je foto's doen het toch keer op keer om hier de moraalridders en dergelijke tot eindeloze discussies te verleiden , ,zaagt de één hier niet dat je foto overbelicht is dan is het wel dat er ééntje zaagt over het model omdat ze te weining kleren aan heeft en de verkeerde kleding draagt op je foto's of de belichting en andere onzinnige praat verkopen .

                              Het is zoals hier al meermaals tersprake is gekomen ,dat er sommige hier de boel verpesten met hun commentaar en zodoende er bijna geen nieuwe post meer komen uit schrik dat de persoon zelf wordt uitgescholden voor al wat moois is ,en dus geen opbouwende kritiek of aanwijzingen worden gegeven hoe het mss zou moeten zijn in hun ogen ,dus als fotograaf hier heb je geen eigen keuze meer hoe je een foto maakt of wilt tonen want telkens eindigd het hier in een ruzie .

                              Het moraal en de rest zijn ver zoek geraakt in de voorbije maanden hier op het forum ,en het wordt steeds erger en erger ,daarom dat ik alleen hier nog lees en geen foto's meer post en soms nog eens mijn eigen mening hier neerschrijf ,niet dat het bij sommige in goede aarde valt ,maar zal mij een worst wezen .

                              Ik kan alleen maar zeggen blijf je ding doen waarmee je bezig bent ,en je hebt hier al mooie foto's laten zien in mijn ogen en door mijn ogen gezien .

                              Groetjes

                              Ardesign
                              Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

                              Comment


                              • Re: Kumi Monster (18+)

                                over de foto :

                                een krachtig beeld wat een bepaalde emotie oproept. Tis niet mijn ding, maar ik vind het wel een heel knap beeld. En het wijkt een beetje af van de norm, en daarom wordt het er ook interessanter op. (waarmee ik niet wil zeggen dat een beeld dat afwijkt van de norm persé interessanter zou zijn)

                                of dat nu overbelicht is of niet, wat maakt het uit ? Moet een foto technisch perfect zijn om een superfoto te zijn ? ik denk het niet. Het resultaat van het beeld in z'n geheel is uiteindelijk toch belangrijker dan 1 of ander technisch hoogstandje. Ik denk zelfs dat in dit geval de foto minder goed zou zijn. Imperfecties geven dikwijls een meerwaarde boven het steriele perfecte en kunnen bijdragen tot een beter geheel.

                                Comment

                                Working...
                                X