Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kumi Monster (18+)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kumi Monster (18+)

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
    Wat een onzin. En waarom zou je dat dan wel moeten doen .

Je geeft de naaktfotografie van Madmax als voorbeeld. Wel, ik bekritiseer toch ook Madmax niet omdat hij alléén magere modellen fotografeert? Ik vind dat hij zo dapper zou moeten zijn om ook mollige dames naakt te fotograferen. Want zijn modellen zijn geen representatieve staalkaart van de samenleving, dus hij is ook niet consequent .

Waar gaan we naartoe als we al opgelegd worden WAT we moeten fotograferen?
    Ik zeg niet wat MOET...ik zeg slechts wat ik er van vind. Als je daar problemen mee hebt dan spijt mij dat zeer. Ik verander echter niet van mening, integendeel zelfs.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
      en als je die platen niet wenst te zien of je houdt er niet van, wel klik dan het topic niet aan
      Ik heb een vraag voor u.
      Beoordeelt u een foto alleen op technische kwaliteiten of ook om expressie en emotie?
      Als ik u goed begrijp, mogen alleen mensen in een topic hun mening geven als ze waardering hebben voor een foto?
      Uw reaktie is nu precies waar de houding waar ik aanstoot aan geef. Kstyle heeft het recht om zijn foto's te plaatsen en mensen hebben het recht om het mooi te vinden en dat kenbaar te maken. Ik heb het recht om er kromme tenen van te krijgen en dit te uiten.

... Dit is een typisch voorbeeld van veel clicks en comments halen met een mindere foto, maar dat is echt niet alleen bij Patrick zo hoor.
      wie interesseert het aantal clicks nou? Het is toch veel belangrijker dat er een inhoudelijke discussie gevoerd KAN worden over emoties die een foto oproept?

Zelf heb ik laatst een foto aan een amateurfotograaf getoond welke hij absoluut niet goed vond wegens te afleidende achtergrond en wat was het nog allemaal.
      Toch raar dat deze zelfde foto is gepubliceerd in een blad hé .
      Maar zelfs dat kon de man in kwestie niet overtuigen, want volgens hem zou deze foto geen enkele kans maken op een wedstrijd... En weet je... Hij had gelijk. Op een wedstrijd had die foto niets te zoeken, gezien op de meeste wedstrijden de jury bestaat uit gefrusteerde oude mannen die op zoek zijn naar foto's van "den ouwen tijd" of een foto waar wat uitgemergelde negertjes op staan.
      Uw punt? Volgens mij maakt u mede deze discussie beladen door er irrelevante zaken bij te halen.

Wel dames en heren, het is niet mijn bedoeling een foto te maken om te scoren op een wedstrijd, zelfs niet op dit forum (want het begint er als maar meer op te gelijken vrees ik), maar gewoon omdat ik zelf achter de foto staat (en blijkbaar vinden veel van mijn klanten ze toch goed genoeg... Dus...).
      Wederom, u veroorzaakt met deze opmerkingen juist nog meer spanning en blaast het teveel op. is het zo moeilijk te accepteren dat er mensen zijn die dit soort fotografie niet echt kunnen waarderen, omdat er een bepaalde beladenheid aan zit die niet iedereen aanspreekt? Ik verwijt u toch ook niet dat u deze platen mooi vindt?
      Ik denk dat het zaak is om elkaar de ruimte te gunnen, waar wij ons in kunnen uiten. Wat dat betreft had dit een mooi interessant topic kunnen zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
        Ik zeg niet wat MOET...ik zeg slechts wat ik er van vind. Als je daar problemen mee hebt dan spijt mij dat zeer. Ik verander echter niet van mening, integendeel zelfs.
        Een mening mag je zeker hebben, maar als iemand bepaalde topics speciaal op gaat zoeken om steeds weer hetzelfde verhaaltje af te steken dan begint het meer te lijken op aandacht zoeken ipv een mening ventileren.

Ik vind dat een kinderachtige reactie die ik van die persoon niet zou verwachten.

Als dan later blijkt dat hij dan nog foto's boven haalt die al eens gepost zijn geweest en een topicje in algemeen post.
        Dan bevestigt hij alleen maar mijn vermoeden.
        Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lucas1711 Bekijk bericht
          verder aan iedereen nog een prettige dag en altijd bereid deze discussie tussen pot en pint in "real life" verder te zetten
          Daar ben ik wel voor in

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kstyle Bekijk bericht
            Wel grappig, hoe de mods soms de tags bij mijn foto veranderen.
            Nu staat er enkel nog 'monster' ipv de hele rimram van gewoonlijk (latex, fetish, etc). Doe je je best op het zo netjes mogelijk te beschrijven, schiet er alleen nog een monster over. LOL

Patrick.
            Bij mijn weten gebeurd dat niet maar zal het eens checken.

Hans
            Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Tim , ik heb geen idee waar he het over hebt. Ik spreek voor mijzelf en neem van me aan dat ik heb niet de intentie om iemand te pesten.

Comment

Tim , ik heb geen idee waar he het over hebt. Ik spreek voor mijzelf en neem van me aan dat ik heb niet de intentie om iemand te pesten.
                Ik had het niet over jou Monica.
                Ik wou alleen maar duidelijk maken dat het voor mij geen probleem is om over een foto te discussiëren en je mening te ventileren.

Waar ik niet tegen kan is dat iemand bewust op zoek gaat naar topics van een bepaalde TS om daar dan steeds weer de boel op ontploffen te zetten.
                Mvg Tim

Comment

Ik verander echter niet van mening, integendeel zelfs.
                  Ik ook niet hoor, ik ook niet .

Comment

Kan het draadje nu op slot ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IL Corvo Bekijk bericht
                      Kan het draadje nu op slot ?
                      Waarom nu weer

Heb je er last van? Lees het dan niet hé .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                        Waarom nu weer

Heb je er last van? Lees het dan niet hé .
                        zeg hans,ik zou mijn record van sammeke +18 willen behouden zenne

Comment

Ik heb een vraag voor u.
                          Beoordeelt u een foto alleen op technische kwaliteiten of ook om expressie en emotie?
                          Als ik u goed begrijp, mogen alleen mensen in een topic hun mening geven als ze waardering hebben voor een foto?
                          Uw reaktie is nu precies waar de houding waar ik aanstoot aan geef. Kstyle heeft het recht om zijn foto's te plaatsen en mensen hebben het recht om het mooi te vinden en dat kenbaar te maken. Ik heb het recht om er kromme tenen van te krijgen en dit te uiten.

wie interesseert het aantal clicks nou? Het is toch veel belangrijker dat er een inhoudelijke discussie gevoerd KAN worden over emoties die een foto oproept?

Uw punt? Volgens mij maakt u mede deze discussie beladen door er irrelevante zaken bij te halen.

Wederom, u veroorzaakt met deze opmerkingen juist nog meer spanning en blaast het teveel op. is het zo moeilijk te accepteren dat er mensen zijn die dit soort fotografie niet echt kunnen waarderen, omdat er een bepaalde beladenheid aan zit die niet iedereen aanspreekt? Ik verwijt u toch ook niet dat u deze platen mooi vindt?
                          Ik denk dat het zaak is om elkaar de ruimte te gunnen, waar wij ons in kunnen uiten. Wat dat betreft had dit een mooi interessant topic kunnen zijn.
                          Oei oei, ik denk nu wel dat je mijn punt volledig verkeerd begrijpt.
                          Ik "probeer" een foto zeker niet louter op technische aspecten te beoordelen, integendeel (dat zou je moeten geweten hebben, indien je mijn betoog beter had gelezen). Ik haal daar zelfs duidelijk aan dat IEDERE TS recht heeft op een mening of oordeel op zijn of haar foto (positief of negatief, zolang het maar beschaafd blijft !!!).
                          En JA Patrick heeft dat recht zeker. (heb ik trouwens duidelijk laten blijken).
                          Maar als je een afschuw hebt aan dit soort platen en toch alleen maar vuiligheid wenst te spuien naar TS, bekijk de foto dan niet en hou dat soort commentaar voor jezelf, daar is NIEMAND bij gebaat.

Dus zeker NIEt alleen mensen die het waarderen (ik zei zelfs letterlijk dat ik schurft heb aan de WOW's en de HOF's commentaren, maar ook de gewone BOE commentaren, probeer je visie duidelijk te maken aan TS, daar heeft iedereen baat bij)

Punt 2 : Het aantal views. Vind ik wel een belangrijk punt op dit forum.
                          Ik heb hier al mooie foto's zien passeren (technisch en inhoudelijk) die amper views hebben... Jammer dat velen niet eens de moeite doen om ook die "minder bekende" TS eens een kans te geven en ook daar hun mening over te geven. (Een mooi voorbeeld is trouwens dat indien je post in fotobeoordeling ipv showcase de kans groot is dat je zelfs GEEN feedback krijgt).

Punt 3 : Helemaal niet irrelevant !!! Als je de foto om fototechnische redenen of inhoudelijke redenen minder vindt moet je dat zeker kunnen zeggen op een forum.
                          Maar als je een foto de grond gaat inboren, gewoon omdat je blijft vasthouden aan kortzichtige principes wel dan kan je volgens mij beter zwijgen.

Punt 4 : Wel raar dat je in je eerste punt Patrick verdedigd met te zeggen dat hij mag posten, precies alsof ik zou hebben gezegd dat het niet mag
                          En nu ineens ben ik de grootste fan van Patrick's foto's ??? Ik kan niet volgen hoor.
                          Even ter verduidelijking : ik vind deze foto technisch noch inhoudelijk goed. Heb ik gezegd in mijn posting. MAAR ik heb al zeer goed werk van Patrick gezien en ja ik vind het wel verfrissend om eens een ander soort fotografie te bekijken en beoordelen.

Conclusie : Als je commentaar wenst te geven op iemands eerlijke opinie (en ik geef toe dat deze niet enkel van toepassing is op deze posting), lees dan de posting eerst aandachtig en ANALYSEER !!!

Haal geen stukken tekst uit die opinie om alles uit verband te trekken en beschuldig me zeker niet van dingen waar ik duidelijk zelf negatief tegenover sta
                          Want van zulke opmerking word zelfs ik af en toe PISSED...
                          www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Wat een zooi alweer...... enfin.....

Ik vind het een mooi plaatje, een paar details konden beter, maar storen niet, ik vind fat de foto de juiste sfeer weergeeft, een overall nice plaatje dus !

Grtz
                            The Past, we cannot change, The future we cannot know, but today is a gift, that's why we call it "Present"

Comment

man man man, wat een oeverloze discussie...

Ik hang hier nu ook al weer een tijdje rond op dit forum, sinds december 2004. Heb nooit echt veel commentaar gegeven op foto's en dit door twee redenen: vooral (gebrek aan) tijd en als tweede punt dat ik van mezelf vind dat ik niet de kennis en de ervaring heb om semi-professionelen hier te beoordelen.
                              Soms kom ik echter een foto tegen waarvan ik denk: wow, knap gedaan. Dat laat ik dan ook merken in een reply op die post. UIteraard heb ik hier ook m'n favorieten, als het om modellen gaat, vind ik MadMax bijvoorbeeld prachtige platen afleveren.
                              Voor Kstyle heb ik een boontje omdat hij de eerste was die het aandurfde "meer gewaagde" foto's te presenteren hier op het forum, meer gewaagd, maar volgens mij nooit platvloers en steeds mooi/goed in beeld gebracht. Hij heeft (in mijn ogen) goede en minder goede foto's gepost. Maar dat is mijn mening. Niet iedereen vind hetzelfde ok, en maar goed ook. De foto's kunnen voor sommigen soms shockerend zijn, maar meer dan een blote borst is er niet te zien, of sporadisch een keer wel, wat dan door Kstyle werd weggeshopt met als reactie van velen: niet doen, het is net een barbie nu.
                              Als blote borsten jullie shockeren, gaan jullie dan nooit naar het strand, sauna? Kijken jullie dan nooit televisie, reclame...?
                              Ik vind sommigen gewoon een heel kleingeestige mentaliteit hebben: eerst gaan zoeken naar alle posts met een +18 vermelding om "blote tieten te zien" en daarna effe wat commentaar spuien over het onderwerp.
                              Iedereen op dit forum zou ondertussen moeten weten waar Kstyle z'n foto's voor staan. Staat het je niet aan, open dan de post niet.

En nu On-topic:

Technisch heb ik al betere gezien van Kstyle, doch qua overbrengen van een sfeer, het tonen van een momentopname, vind ik deze dan weer één van de betere.
                              Het rode stoort niet, en geplaatst in de juiste omkadering, plaats... whatever, zal deze zeer zeker tot z'n recht komen.

Persoonlijk naar Kstyle: je bent goed bezig, doe zo voort.

Ik denk dat ik vanaf nu bij al m'n posts +18 ga zetten, dan krijg ik misschien eens een reactie
                              Nikon D200- 18-200 VR --- 50mm 1.4

Comment

Jupilleke, je reply slaat als een tang op een varken.

Denk je werkelijk dat ik hier kom smullen van een paar blote borsten om vervolgens commentaar te spuien? Ik ben bijna 20 jaar verpleegkundige en heb meer naakt gezien dan jij in je hele leven te zien zal krijgen. Ik vind je reaktie nogal oenig en stigmatiserend om eerlijk te zijn. Ik ben geinteresseerd in alle facetten van de fotografie en ook studiowerk en bepaalde naaktfotografie kan ik erg waarderen.
                                Mijn hele punt heeft NIETS met blote borsten of naakt te maken, maar met de manier waarop en hoe de TS omgaat met bepaalde maatschappelijke omderwerpen.
                                Ik ben huiverig voor de : alles moet kunnen en heerlijk schoppen tegen alles wat maar met tradities en cultuur te maken heeft. Ik vind dat ik dat best bespreekbaar mag maken. Ook fotografen hebben een bepaalde maatschappelijke verantwoordelijkheid en waar de grenzen liggen... daar kan over gediscussieerd worden.

@Pete...met alle respect, maar je hebt mijn reply totaal verkeerd begrepen. Mensen mogen hier hun foto's laten zien, ookal zijn ze controversieel, mensen mogen ze mooi vinden EN mensen mogen er hun bedenkingen bij hebben. Dat laatste wordt bepaalde mensen blijkbaar niet erg gegund en daar heb ik lekker maling aan.
                                Moet je nu toch eens kijken wat hier gebeurt als ik zeg dat ik de foto's gevoelsmatig niet kan waarderen, dit is typerend voor deze tijdsgeest. Ben je niet hip, progressief en gek genoeg... schop je niet met alle liefde tegen alle pijlers van je eigen cultuur aan, dan ben je een intolerante kwast die zich maar ver buiten dit soort discussies moet houden. Aan me hoela.

Comment

Working...
                                X