Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kumi Monster (18+)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kumi Monster (18+)

Een lid verwees zelfs met een afwijzend emoticon naar mijn posts waar ik onder andere een foto (in de beginnershoek) had gepubliceerd van mijn pas geboren kleindochter. Dat was even slikken !
    ja, ze kunnen hier soms behoorlijk onbehouwen zijn.

Comment

Men benadrukt hier vaak het negatieve, maar ik denk dat Kstyle hier zeker ook voor een positief effect heeft gezorgd.
      Hij heeft een aantal zaken bespreekbaar gemaakt en het pad geëffend voor een aantal zaken.

In het verleden heb ik hier nooit artistiek naakt willen posten omdat het hier zo heilig aan toe ging. Zelf als de insteek volledig artistiek was, kon je de nodige verontwaardigingen verwachten.

Mijn vorige post vb toonde een volledig naakte vrouw, zonder de "gevoeliger delen" in de schaduw te brengen.
      Zo'n post wou ik in het verleden niet brengen omdat dit forum er niet klaar voor was.
      Nu kan dit gelukkig wel.

Comment

Hij heeft een aantal zaken bespreekbaar gemaakt en het pad geëffend voor een aantal zaken.
        laat ons dan hopen dat de forumleiding dat bespreekbaar maken niet fnuikt.

Ik dank alleszins de moderatoren voor het niet censureren van mijn comment #34

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
          Ik ben overigens niet religieus, maar als je zo dapper bent om tegen religie aan te schoppen, doe het dan consequent en bespot alle religies.
          Wat een onzin. En waarom zou je dat dan wel moeten doen .

Je geeft de naaktfotografie van Madmax als voorbeeld. Wel, ik bekritiseer toch ook Madmax niet omdat hij alléén magere modellen fotografeert? Ik vind dat hij zo dapper zou moeten zijn om ook mollige dames naakt te fotograferen. Want zijn modellen zijn geen representatieve staalkaart van de samenleving, dus hij is ook niet consequent .

Waar gaan we naartoe als we al opgelegd worden WAT we moeten fotograferen?

Comment

Kan het niet laten om toch ook even mijn gedacht te zeggen...

Zelf heb ik steeds minder zin om nog foto's op het forum te posten om de doodeenvoudige reden dat ook hier, net zoals in de fotoclubs waar men denkt dat een foto alleen goed is als hij voldoet aan alle regeltjes van 30 jaar geleden (let op : niet alle fotoclubs zijn zo hoor, want zelf ga ik er naar enkelen waar ook modernere gedachten zeer fel worden gewaardeerd), enkel foto's veel commentaren krijgen afhankelijk van TS.
            Ik heb er op zich niets op tegen want er zijn hier verscheidene TS die deze commentaren meer dan verdienen...

Maar men zou de bedenking moeten maken of het niet één saaie bedoening zou worden moest iedereen dezelfde afgeborstelde plaatjes zou beginnen posten. Zelf hou ik zeer veel van mooie vrouwen en de bijhorende fashionplaatjes, maar als er niets anders zou worden gepost als die platen dan is het nieuwe er ook snel af hoor.

Zelf ben ik blij dat er mensen als Patrick eens iets anders tonen (on-topic : deze foto vind ik nu wel echt niet geweldig hoor Patrick , heb al veel beter werk van je gezien), en als je die platen niet wenst te zien of je houdt er niet van, wel klik dan het topic niet aan... Dit is een typisch voorbeeld van veel clicks en comments halen met een mindere foto, maar dat is echt niet alleen bij Patrick zo hoor.

Zelf heb ik laatst een foto aan een amateurfotograaf getoond welke hij absoluut niet goed vond wegens te afleidende achtergrond en wat was het nog allemaal.
            Toch raar dat deze zelfde foto is gepubliceerd in een blad hé .
            Maar zelfs dat kon de man in kwestie niet overtuigen, want volgens hem zou deze foto geen enkele kans maken op een wedstrijd... En weet je... Hij had gelijk. Op een wedstrijd had die foto niets te zoeken, gezien op de meeste wedstrijden de jury bestaat uit gefrusteerde oude mannen die op zoek zijn naar foto's van "den ouwen tijd" of een foto waar wat uitgemergelde negertjes op staan.

Wel dames en heren, het is niet mijn bedoeling een foto te maken om te scoren op een wedstrijd, zelfs niet op dit forum (want het begint er als maar meer op te gelijken vrees ik), maar gewoon omdat ik zelf achter de foto staat (en blijkbaar vinden veel van mijn klanten ze toch goed genoeg... Dus...).

Dat is nu juist wat Patrick doet, hij maakt andere foto's, soms goed soms minder goed, maar vooral voor zichzelf en de mensen die dit mooi vinden.
            Ik kan dit alleen maar bejubelen, of je nu fan bent of niet.

Men zou op het forum beter terug eens wat meer werk maken van het bekijken van de geposte foto's en ALLE mensen wat meer feedback (positief of negatief, maar wel op een beleefde en constructieve manier) te geven.
            Dit zou de sfeer en het doel van het forum terug wat op een hoger peil brengen dan alleen de verwijten enerzijds en de WOW's en HOF's anderzijds.

Geef toe dat het niet prettig, noch motiverend is als je een foto post waar amper 2 of 3 reacties op komen en waar slechts 200 views zijn...

Dit gezegd zijnde, een zalig pasen aan ieder van jullie
            www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

volgens mij een discussie die K Styles allang niet meer volgt,en ondertussen al bezig is met een nieuwe shoot,en terecht zou ik zeggen,wat dan weer onterecht is,dat dit draadje in een discussie escalatie uitmondt en totaal niets meer met de posting te maken heeft,mms een idee om deze naar de "discussie" forum te plaatsen.
              en laat ons allen heengaan.......................... maar stop hier AUB mee.
              want dit houd nog kant nog steek.

grtjs,

jeannot

Comment

Ik volg nog wel.
                Niks tegen de discussie of het "ruimere debat". Ben het ook eens met Pete zijn uitgebreide uitleg.

En idd, het gaat hier soms meer of religie, wat beter bij die nonnen-foto had gestaan, dan bij de(ze) foto zelf. Dit debat zou misschien beter in discussies staan ofzo, maar daar staat het misschien wat verloren. In mijn topics weten ze al waarover te discussieren.

Patrick.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kstyle Bekijk bericht
                  Ik volg nog wel.
                  Niks tegen de discussie of het "ruimere debat". Ben het ook eens met Pete zijn uitgebreide uitleg.

En idd, het gaat hier soms meer of religie, wat beter bij die nonnen-foto had gestaan, dan bij de(ze) foto zelf. Dit debat zou misschien beter in discussies staan ofzo, maar daar staat het misschien wat verloren. In mijn topics weten ze al waarover te discussieren.

Patrick.
                  Zeg van wel !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                    Het is niet zo moeilijk: zet je gevoelige zaken op de foto, dan kun je verwachten dat mensen daar moeite mee hebben. Een foto heeft niet alleen een technische kant, maar ook een emotionele kant. Als mensen, die moeite hebben met bepaalde foto's, dat niet meer kunnen uiten onder het mom van:" dan kijk je toch gewoon niet" dan vraag ik mij serieus af wie er intolerant is.
                    Ik ben overigens niet religieus, maar als je zo dapper bent om tegen religie aan te schoppen, doe het dan consequent en bespot alle religies. Preuts ben ik ook niet en kan bepaalde naaktfotografie (Madmax bv) zeer waarderen. Dat is, naar mijn mening, naaktfotografie van hoog niveau, waar over nagedacht is en waar het lichaam van de vrouw stijlvol en met respect wordt afgebeeld. Nogmaals....dat is MIJN mening.
                    Ik zie niet in waarom ik die niet kwijt zou mogen. Dit is geen fansite van de TS
                    ik heb het al eens vermeld in een vorig topic van Ts maar toen werd het gecensureerd. Iedereen die hier even rondhangt weet wat voor beelden de TS post, hij geeft netjes met een 18+ aan wat je kan verwachten. Geen enkel beeld wordt zomaar "in your face" geserveerd. De regel "kijk dan niet" is daarom volgens mij wel de beste raad die je iemand kan geven die zich aan dit type fotografie ergert.
                    Wees trouwens gerust, hoewel het oppervlakkig gezien anders lijkt is het bij deze fotografie vaak het model dat de "touwtjes in handen heeft" ( flauwe woordspeling).
                    De begrippen "stijlvol" en "met respect" zijn zoals je zelf stelt inderdaad persoonlijk. Het gebruik van een religieuze symboliek is tot nader order in ons landje nog steeds toegelaten en hopelijk blijft dit zo.
                    Wat mij hier het meest ergert is dat één iemand systematisch de topics van een bepaalde TS opzoekt en bekijkt om ze dan op een onrespectvolle manier neer te sabelen. Voor mij is dit een vorm van "cyberpesten" en hierop zou feller gereageert moeten worden dan op een mogelijk provocerende foto.
                    verder aan iedereen nog een prettige dag en altijd bereid deze discussie tussen pot en pint in "real life" verder te zetten
                    'Het leven is een korte-termijnproces met een onvermijdelijke deadline'

Comment

Hahahahaha...

Mijn excuses voor mijn gelach, maar laat mij even uitleggen. Kstyle laat u zekers niet beinvloeden door wat er hier allemaal naar uw hoofd geslingerd wordt. De reden dat ik in de lach schiet, is dat ik enkele jaren geleden om dezelfde reden hier op dit forum weggegaan ben. Nu kwam ik toevallig vandaag de link nog eens ergens tegen en dacht, ik ga nog eens kijken... Eerste topic dat ik openklik is het uwe en ziet aan: Alles is nog steeds zoals het was... Kleingeestigheid van mensen die niet beseffen dat soms een keer buiten de lijntjes kleuren ook kan. ( Dan spreek ik over techniek, NIET over onderwerp ) De eeuwige disscusie over een "scherpe" "perfect belichte" plaat... Voor mij moet een foto iets uitstralen, punt. De jouwe doet dit hier met verve. Ok der zijn mss een paar aspecten waar nog verbetering kan zijn, maar het is ook een obscuur onderwerp, en in die zin moet voor mij de plaat niet "perfect" zijn.
                      Soit, voor al de rest van de kleingeestige mensen die moeite hebben met naar dit soort plaatjes te zien heb ik maar één advies. De poster staat altijd bij het topic.
                      Als je Kstyle ziet staan -----> Niet klikken want ge gaat geshockeerd zijn... ( Want ge komt toch allemaal kijken, kleine duveltjes da ge zijt... )

Alee de groeten en amuseer u nog wat in deze peutertuin...
                      Tim

P.S. Buiten de lijntjes blijven kleuren
                      Did you hear about the dyslexic devil worshipper?
                      He sold his soul to Santa...

Comment

Wel grappig, hoe de mods soms de tags bij mijn foto veranderen.
                        Nu staat er enkel nog 'monster' ipv de hele rimram van gewoonlijk (latex, fetish, etc). Doe je je best op het zo netjes mogelijk te beschrijven, schiet er alleen nog een monster over. LOL

Patrick.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kstyle Bekijk bericht
                          Wel grappig, hoe de mods soms de tags bij mijn foto veranderen.
                          Nu staat er enkel nog 'monster' ipv de hele rimram van gewoonlijk (latex, fetish, etc). Doe je je best op het zo netjes mogelijk te beschrijven, schiet er alleen nog een monster over. LOL

Goed dat je ermee kan lachen maar toch wel een beetje zielig eigenlijk .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                            Goed dat je ermee kan lachen maar toch wel een beetje zielig eigenlijk .
                            Ik volg..schaf dan de labels af eh..
                            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                              ja, ze kunnen hier soms behoorlijk onbehouwen zijn.

Hier zeg je iets...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                                Ik volg..schaf dan de labels af eh..
                                I second that. Wat is de nut van zo'n labels dan?

Comment

Working...
                                X