Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kumi Monster (18+)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kumi Monster (18+)

Ik doe niet meer mee
    Last edited by edjeB; 21 mei 2009, 16:56. Reden: Ik doe niet meer mee
    ---------------- Ik doe niet meer mee

Comment

ik ga niet oordelen over de foto omdat ik daar te amateuristisch voor aangelegd ben.
      Maar uit de reacties kan ik wel 1 ding afleiden : een goede en een slechte foto zorgen beiden voor veel kritieken en scoren beiden even goed in wat men noemt besprekenswaard. Misschien een slechte nog juist iets meer omdat er velen komen vertellen hoe het beter zou kunnen maar weinigen het ook echt kunnen tonen. en zolang er over een foto gesproken wordt is de opzet geslaagd volgens mij en vele anderen. Dus, de PS heeft iets goeds gepost al zeg ik niets over de foto.
      EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
      https://sites.google.com/view/pdh65/

Comment

Iedereen heeft het maar over nonnen en kruisen en heilige huisjes. Ik zie er nogthans geen op deze foto??

Ik wou eerst weer een hele uitleg beginnen over wat fetish is e.d.m., maar ben het een beetje beu me steeds te hoeven verantwoorden. Ik zie ook niemand verantwoorden waarom hij weeral een communiefoto heeft genomen, of een foto van een vlinder zonder aan die vlinder de toestemming te vragen. Doet me allemaal een beetje denken aan de koffiekoeken-affaire in "Buiten de Zone" (voor wie het niet kent, check YouTube).

Patrick.

Comment

Ik doe niet meer mee
          Last edited by edjeB; 21 mei 2009, 16:56. Reden: Ik doe niet meer mee
          ---------------- Ik doe niet meer mee

Comment

Ik ga alleen OT antwoorden.

Vind de foto echt niet om weg te smijten. Wel zou ik enkele puntjes aanpassen.
            • Zo zou ik het bijna overbelichte deel toch wat donkerder maken.

• Het rood van de foto kan op zich geen kwaad, maar persoonlijk zou ik wat desatureren. Of misschien zit ik in de hel waar alles gloeit

• Is het behang boven haar hoofd losgeschoten?

• Heb je er nog zo eentje waar je niet in haar neusgaten kijkt?

Keep on going Ik ben toch atheïst (sorry, kon het niet laten)
            Davy Meeus
            Lid (voorzitter) van fotoclub Camera Libra Lubbeek
            Foto ID

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
              Ik vind beslist dat géén van deze twee personen moet verbannen worden van het forum. Waarom wel?
              Het zijn net deze twee tegenstrijdige meningen die soms interessante visies op de fotografie en haar inhoud aan het licht brengen.

Maar, en nu komt het natuurlijk, ik vind wel dat er eens over de censuur op dit forum mag nagedacht worden.
              Als bijvoorbeeld Kodachrome een inhoudelijke opmerking geeft over blasfemische postings van Kstyle, dan wordt dat gecensureerd, maar de posting zelf blijft staan. Of hoe de forumleiding duidelijk partij kiest.
              De opmerkingen over de blasfemische inslag van sommige van Kstyle's postings zijn puur inhoudelijk, gaan dus over het wezen van die bepaalde foto. Met name dat ze grievend is voor katholieke gelovigen.
              Ik vind dus wel dat dergelijke postings mogen geweerd worden. Ik had eerder al eens toegevoegd dat het moedig zou zijn als Kstyle nu eens geen kruis, altaar of non zou gebruiken, maar bijvoorbeeld een koran of een interieur van een moskee.
              kwestie van ook eens tegen andere schenen te stampen. Maar u zal zien: in dat geval
              zal de posting als de bliksem verdwijnen. Want anders zou Belgie op zijn kop staan, en kan Kstyle zich verbergen. Maar de eigen roots vertrappelen, dat mag dan wel.
              Ik vind het dus onkies dat grievende beelden voor katholieke gelovigen zomaar kunnen op dit forum. Punt uit. En dit is geen off topic comment volgens mij, maar zeer on topic want het gaat over de inhoud van een foto en wat die losmaakt. Dus fotografisch gezien is het zelfs interessant om deze discussie te voeren.
              ( Benieuwd hoe lang het zal duren eer dit weggecensureerd zal worden. )
              Hier kan ik mij helemaal in vinden...klasse!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mariussuiker Bekijk bericht
                Vieren jullie in België geen Pasen?
                Want het lijkt wel een kindercreche hier, en die zijn normaal gesloten gedurende deze dagen.

Nou, ik ben niet zover op de hoogte om te kunnen beoordelen of ik het werk van Kstyle kan waarderen of juist niet, wel is mij duidelijk dat hij de grenzen opzoekt. Niks mis mee, moet hij zelf weten! Als je het interessant vind kijk je, anders sla je het over. Zolang er geen moord of pijniging in voorkomt vind ik dat mensen het recht hebben hun ding te plaatsen hier. Dat noemen wij vrijheid van meningsuiting.

Maar als ik sommige reakties lees, en dan bedoel ik inderdaad ook kodachrome of hoe hij ook mag heten, vind ik dat ronduit schoftig. Heb toch eens wat meer respekt voor elkaar!! Dit is heel wat anders dan de eerder genoemde vrijheid van meningsuiting in mijn ogen.

En ik maar altijd denken dat de meeste Belgen zo'n aardige mensen zijn!
                Verpest die gedachte asjeblieft niet voor mij!

Groetjes en peace,

Marius
                Met alle respect Marius, maar waarom zou men hierover geen discussie mogen voeren?
                Als het je niet aanstaat dan hou je je mond dicht en kijk je maar niet? Is dat vrijheid van meningsuiting? Als het iemand vrij staat om op een provocerende manier de grenzen op te zoeken, dan staat het een ieder ook vrij om provocerend te reageren.
                Sorry...typisch Nederlands (lees Balkenendes torentjes) poldergedrag
                En als Hollandse kan ik dat weten.

Kom je met pittige foto's...dan kun je pittige commenateren verwachten. Dat gejankebalk als mensen er aanstoot aangeven of het niet kunnen waarderen.

Vrijheid blijheid.....dat gaat twee kanten op!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                  Ik vind dus wel dat dergelijke postings mogen geweerd worden. Ik had eerder al eens toegevoegd dat het moedig zou zijn als Kstyle nu eens geen kruis, altaar of non zou gebruiken, maar bijvoorbeeld een koran of een interieur van een moskee.
                  kwestie van ook eens tegen andere schenen te stampen. Maar u zal zien: in dat geval
                  zal de posting als de bliksem verdwijnen. Want anders zou Belgie op zijn kop staan, en kan Kstyle zich verbergen. Maar de eigen roots vertrappelen, dat mag dan wel.
                  Ik vind het dus onkies dat grievende beelden voor katholieke gelovigen zomaar kunnen op dit forum. Punt uit.
                  Dus de minst tolerante gemeenschap wordt de norm?
                  Benieuwd waar dat ons gaat brengen.
                  Welke godsdienst was het ook weer die ergens iets over een ander kaak zei?

j.
                  A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                  Nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                    Met alle respect Marius, maar waarom zou men hierover geen discussie mogen voeren?
                    Als het je niet aanstaat dan hou je je mond dicht en kijk je maar niet? Is dat vrijheid van meningsuiting? Als het iemand vrij staat om op een provocerende manier de grenzen op te zoeken, dan staat het een ieder ook vrij om provocerend te reageren.
                    Sorry...typisch Nederlands (lees Balkenendes torentjes) poldergedrag
                    En als Hollandse kan ik dat weten.

Kom je met pittige foto's...dan kun je pittige commenateren verwachten. Dat gejankebalk als mensen er aanstoot aangeven of het niet kunnen waarderen.

Vrijheid blijheid.....dat gaat twee kanten op!!!
                    Als het provoceren is om te provoceren dan kan je beter hier wegblijven.
                    En dat is wat hier wordt gedaan.
                    Dezelfde personen die steeds weer topics van de TS opzoeken om te komen zeveren.

Kinderlijk gedrag noem ik dat.

Er zouden er een aantal beter foto's leren maken ipv te veel op froums te zeveren.
                    Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                      Als het provoceren is om te provoceren dan kan je beter hier wegblijven.
                      En dat is wat hier wordt gedaan.
                      Dezelfde personen die steeds weer topics van de TS opzoeken om te komen zeveren.

Kinderlijk gedrag noem ik dat.

Er zouden er een aantal beter foto's leren maken ipv te veel op froums te zeveren.
                      en hier kan ik Tim voor 100% in volgen...........................

Comment

Bijna 3 pagina´s off topic gelul, amai.
                        Ik vind de pose en sfeer die de foto oproept wel geslaagd. De achtergrond had dan wel weer iets minder druk gemogen...
                        Ik kan volstrekt begrijpen dat dit soort foto´s sommigen minder aanspreekt, maar vind wel dat de manier waarop ze dit hier spuien er soms over is. Het lijkt soms kritiek op de persoon zelf in plaats van op de foto...

Comment

ik vind dit eigenlijk best wel een knappe foto.
                          past perfect thuis in eender welke kwalitatieve fetish boek hoor.
                          kodachrome heeft (euh helemaal in't begin, weetjenog) een link gepost naar een website van fetishmuse, en als je deze foto bekijkt, dan scheelt die m.i. toch niet zo bijster veel van de foto die hier gepost werd !
                          de aandacht wordt op deze foto getrokken naar die felle plek, dan direct naar onder, borsten, dan naar het gezicht, dan naar die hand, terug naar het gezicht, en zo verder naar de rest vd foto.
                          ik vind het eigenlijk heel goed gedaan !

en om in de "sfeer" te blijven:
                          wat betreft die eerste commentaar van kodachrome, niemand heeft graag zo'n commentaar, en het is wel degelijk een beetje te cru gesteld. als je vind dat het teveel ingeflitst is kun je ook gewoon zeggen : ik vind 'em niet zo goed, teveel ingeflitst.<PUNT>
                          Als ge wilt bashen op mekaar doet ge dat maar via PM of zo.
                          Bekie
                          Canon 5D MII - Canon 24-70 f/2.8 IS L - Canon 70-200 f/2.8 IS L USM - Canon 50 f/1.4 -Sigma 8mm fish-eye, f/3.5 EX DG - Lensbaby Composer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                            en hier kan ik Tim voor 100% in volgen...........................
                            en ik volg mee
                            EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
                            https://sites.google.com/view/pdh65/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jwllms Bekijk bericht
                              Dus de minst tolerante gemeenschap wordt de norm?
                              Benieuwd waar dat ons gaat brengen.
                              Welke godsdienst was het ook weer die ergens iets over een ander kaak zei?

j.
                              Het is niet zo moeilijk: zet je gevoelige zaken op de foto, dan kun je verwachten dat mensen daar moeite mee hebben. Een foto heeft niet alleen een technische kant, maar ook een emotionele kant. Als mensen, die moeite hebben met bepaalde foto's, dat niet meer kunnen uiten onder het mom van:" dan kijk je toch gewoon niet" dan vraag ik mij serieus af wie er intolerant is.
                              Ik ben overigens niet religieus, maar als je zo dapper bent om tegen religie aan te schoppen, doe het dan consequent en bespot alle religies. Preuts ben ik ook niet en kan bepaalde naaktfotografie (Madmax bv) zeer waarderen. Dat is, naar mijn mening, naaktfotografie van hoog niveau, waar over nagedacht is en waar het lichaam van de vrouw stijlvol en met respect wordt afgebeeld. Nogmaals....dat is MIJN mening.
                              Ik zie niet in waarom ik die niet kwijt zou mogen. Dit is geen fansite van de TS

Comment

Al die heisa hier rond die foto ! Hij is toch al 3.247 bekeken en al 59 reakties. Op mijn "brave" foto's reageert praktisch niemand en ik betaal lidgeld. Omtrent de discussie : het zou heel triestig zijn hier op BD censuur toe te passen wanneer de foto niet in strijd is met de wetgeving. Dus een beetje tolerantie is hier op zijn plaats. Naar aanleiding van een eerder gepubliceerde foto heb ik eens de vraag gesteld : is dat fotografie ? Ik heb daar geen antwoord op gekregen maar enkelen hebben mij serieus belachelijk gemaakt. Een lid verwees zelfs met een afwijzend emoticon naar mijn posts waar ik onder andere een foto (in de beginnershoek) had gepubliceerd van mijn pas geboren kleindochter. Dat was even slikken ! En dat voor 30€ lidgeld !

Comment

Working...
                                X